• Dat je één username hebt waar je gewoon geen afstand van kunt doen?

    Ik heb in het verleden verschillende usernames gehad en ben altijd teruggegaan naar HalfBloodPrince.
    ( Blitzen daargelaten, die is alleen voor de kerstperiode Y:) )

    Nu ook, ik wil heel graag een andere username maar ik kan en kom niet af van HalfBloodPrince. Dit is toch gewoon van de zotte? xD

    Ik ben toch niet de enige met dit 'probleem'?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kan me eigenlijk niet herinneren wanneer ik een andere gebruikersnaam heb gehad.. ;'D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Er zijn wel enkele usernames waar ik echt geen afscheid van kan nemen, maar dan kom ik een andere coole username tegen en dan denk ik 'die moet ik hebben!' Dan verander ik m alsnog, hoewel ik het wel erg jammer vind, maar dan ben ik eigenlijk koppig genoeg om die gevonden username aan iemand anders over te laten. Its a must have. Later mag ik mijn username toch altijd (terug)veranderen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 3:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb meerdere usernames meerdere keren gebruikt. XD Dus ja, ik weet hoe dat is. XD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik ga vaak weer terug naar mijn eerste username BlackAlpha


    ©1998

    Ik heb echt een zware echtscheiding gehad met Trees. Maar op een gegeven moment dacht iedereen dat het zo'n plat Nederlandse naam was, zoals Truus. Tja, dan word het wel een beetje triest :') Nu ben ik verliefd op Frey_, maar dat komt vooral door die lieve profielfoto c:

    [ bericht aangepast op 23 okt 2016 - 11:05 ]

    Frey_ schreef:
    Ik heb echt een zware echtscheiding gehad met Trees. Maar op een gegeven moment dacht iedereen dat het zo'n plat Nederlandse naam was, zoals Truus. Tja, dan word het wel een beetje triest :') Nu ben ik verliefd op Frey_, maar dat komt vooral door die lieve profielfoto c:


    Had jij daar niet over gepost met die constante ruzie enzo terwijl het alleen maar bleek te gaan om een username verandering?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Had jij daar niet over gepost met die constante ruzie enzo terwijl het alleen maar bleek te gaan om een username verandering?


    Constante ruzie? Ik maak geen ruzie toch? :'D Oké soms, maar je snapt wat ik bedoel.
    Of heb je het over Sofie die van Tony naar Steve ging?

    Frey_ schreef:
    (...)

    Constante ruzie? Ik maak geen ruzie toch? :'D Oké soms, maar je snapt wat ik bedoel.
    Of heb je het over Sofie die van Tony naar Steve ging?


    Geen idee maar iemand had gepost over een ruzie met iemand over de cd's en muziek. Het was zo serieus geschreven dat ik er pas op het einde erachter kwam dat het een username verandering was maar wie het was? geen idee meer


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Geen idee maar iemand had gepost over een ruzie met iemand over de cd's en muziek. Het was zo serieus geschreven dat ik er pas op het einde erachter kwam dat het een username verandering was maar wie het was? geen idee meer


    Dat was ik niet (: Ik heb wel een soort gif-strijd gehad in het LJH, maar iedere theelepel kon zien dat dat niet serieus bedoeld was, dus ik vond het al vreemd hihi. Nee, zo'n dramaqueen ben ik ook weer niet.

    Frey_ schreef:
    (...)

    Dat was ik niet (: Ik heb wel een soort gif-strijd gehad in het LJH, maar iedere theelepel kon zien dat dat niet serieus bedoeld was, dus ik vond het al vreemd hihi. Nee, zo'n dramaqueen ben ik ook weer niet.


    hahaha. maar even on topic, I like Frey_ so much :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    hahaha ja idd hoelang heb jij al niet patholoog?


    Echt al zeeeer lang. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    NEEEEEE SHAARR :'D als het goed is ken je me nog als Philip maar die had ik ook 1.5jaar. Jij mag je username sws van mij niet veranderen. MUHAHAHAH (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Op Q heb ik dat niet echt, maar op Tumblr heeft het me echt maanden geduurd voordat ik klaar was om mezelf van mijn vorige url te ontbinden. Met pijn in mijn hart en naderhand het gevoel alsof ik mezelf niet meer was. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kian schreef:
    NEEEEEE SHAARR :'D als het goed is ken je me nog als Philip maar die had ik ook 1.5jaar. Jij mag je username sws van mij niet veranderen. MUHAHAHAH (cat)


    :O :O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga één van deze dagen ook weer terug naar Frodo, dus ja ik ken het :'D
    En dit is ook gewoon een super awesome username


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien