• Story of the Year Badges topic!


    Voor het nieuwe jaar hebben we nieuwe badges nodig! Welke creatieve Quizletters willen zich hiervoor uitsloven?


    Voor die winnaar zijn er 15 credits, wie tweede wordt krijgt 10 credits, en wie derde wordt krijgt er 5!

    Als je nog niet van Story of the Year hebt gehoord, lees dan dit even door.

    Voor degenen die het kennen: We zoeken badges.
    Badges zijn bedoeld om SOTY deelnemers te motiveren. Ze krijgen een badge als ze meedoen, bij 20k woorden, bij 40k woorden en als ze hun verhaal hebben afgerond. De badges dienen origineel en door jou gemaakt te zijn. Er moet duidelijk op te lezen zijn wat de deelnemers behaald hebben.

    Voor de mensen die mee willen doen: wij zoeken vier nieuwe badges voor SOTY 2017. Een badge wanneer je meedoet, eentje als je de 20k hebt gehaald, eentje als je de 40k hebt gehaald en een badge als je je story hebt afgerond. De tekst mag natuurlijk afwijken van wat we dit jaar gebruikten, maar het moet duidelijk zijn dat het op hetzelfde neerkomt. Alle badges worden in een moderatorpoll gezet. Mochten er te veel inzendingen zijn om in één poll te passen, dan komen er meerdere polls. Je mag dan nog steeds maar één keer stemmen! Dit wordt gecontroleerd. De inzendingen worden anoniem in de poll en in het topic gezet. De maker mag dan ook niet zeggen welke van hem/haar is. Dit is om vriendjespolitiek te voorkomen. Het wel zeggen zal tot diskwalificatie leiden. Achteraf zal natuurlijk wel bekend worden wie welke badges heeft gemaakt en krijgen jullie de volle eer. Als er een gedeelde 1e, 2e of 3e plaats is komt er nog een poll. Je mag maximaal twee verschillende typen badges inzenden, maar je kan maar één keer credits winnen. Je hoogste eindplaats telt voor de creditprijs.

    De regels bij deelname:
    Als je je badges af hebt kan je ze sturen naar Square, Recherche, Devinsport, Sempre, Hedone, Beetlejuice of Virtues. Gelieve maar naar één van de SOTY crewleden te sturen. Je moet alle vier de badges tegelijkertijd in één bericht sturen. Als je jouw inzending in een poll ziet staan, mag je dus écht niet zeggen dat het van jou is. Je hebt tot 7 november 23:59 om je badges in te leveren. De eerste stemronde is van 12 november tot 20 november 23:59. Je hebt dus nog twee weken om de badges te maken.

    Gebruik je fantasie!

    Dit jaar waren dit de badges:


    Deelnemende story:



    20K:



    40K:



    Story afgerond:



    We hopen dat veel Quizletters dit wel zien zitten! Veel succes allemaal!

    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2016 - 11:04 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Lily_Evans schreef:
    De poll klopte niet dus ik zal zsm de goede plaatsen en wil de mensen die gestemd hebben verzoeken dat opnieuw te doen. Excuses voor het ongemak.


    Oh haha. Zal ik doen!

    Dit is de juiste stempoll! Let op dat er dus dingen in veranderd zijn. Bekijk alle badges die er nu instaan nog even goed en controleer welke badges onder welk nummer staan voor je stemt. Mensen die bij de vorige poll hadden gestemd, dienen dit opnieuw te doen. Let erop dat het nog steeds niet is toegestaan te zeggen welke badge van jou is. Als wij erachter komen dat dit wel is gebeurd of als er gefraudeerd wordt bij het stemmen, kan dit leiden tot diskwalificatie, een waarschuwing of mogelijk zelfs een ban, dus houd het alsjeblieft gezellig en eerlijk c:

    SOTY badgeswedstrijd: Stempoll



    note: omdat het allemaal wat langer heeft geduurd hebben jullie tot en met 20 november om te stemmen!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind de 1e, 2e en 3e erg mooi en heb op de 3e gestemd (:

    Jinsoyun schreef:
    Ik vind de 1e, 2e en 3e erg mooi en heb op de 3e gestemd (:


    Ik moet zeggen dat ik ze stuk voor stuk echt allemaal iets vind hebben. Ook omdat ze allemaal zo verschillend zijn. Wat hier ook uitkomt: ik vind het echt topinzendingen! Jullie hebben duidelijk erg jullie best gedaan c:


    Happy Birthday my Potter!

    Toen ik stemde in de poll die niet werkte, kon ik wel een keuze maken, maar nu twijfel ik opeens weer heel erg tussen de eerste en de laatste :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik heb ook al gestemd. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb ook al gestemd. ^^


    16 - 09 - '17

    de vijfde is mijn favoriet (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Het was moeilijk om te kiezen. Alle inzendingen zijn mooi en dan mag je er maar een kiezen.


    Physics is awesome

    Wat zitten er leuke ontwerpen tussen! Ik heb mijn stem uitgebracht. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Kan er ook een tussenstand komen? of moet de spanning erin blijven? Ik ben razend benieuwd, al heb ik zelf al wel een beetje een winnaar in gedachten.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 13:08 ]


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Kan er ook een tussenstand komen? of moet de spanning erin blijven? Ik ben razend benieuwd, al heb ik zelf al wel een beetje een winnaar in gedachten.


    We gaan geen tussenstand plaatsen. Het zou mogelijk het eindresultaat onbedoeld kunnen beïnvloeden, dat is toch de voornaamste reden. Bovendien is het wel leuk om de spanning erin te houden toch? Wat we wel kunnen zeggen, is dat het op het moment echt een nek aan nek race is tussen enkele badges, dus het gaat heel spannend worden en elke stem kan nog het verschil maken in wie de winnaar wordt ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Dit is de laatste stemdag! Het gaat nek aan nek! Stem op jouw favoriet!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Gestemd *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt? (:


    take risks