• Story of the Year Badges topic!


    Voor het nieuwe jaar hebben we nieuwe badges nodig! Welke creatieve Quizletters willen zich hiervoor uitsloven?


    Voor die winnaar zijn er 15 credits, wie tweede wordt krijgt 10 credits, en wie derde wordt krijgt er 5!

    Als je nog niet van Story of the Year hebt gehoord, lees dan dit even door.

    Voor degenen die het kennen: We zoeken badges.
    Badges zijn bedoeld om SOTY deelnemers te motiveren. Ze krijgen een badge als ze meedoen, bij 20k woorden, bij 40k woorden en als ze hun verhaal hebben afgerond. De badges dienen origineel en door jou gemaakt te zijn. Er moet duidelijk op te lezen zijn wat de deelnemers behaald hebben.

    Voor de mensen die mee willen doen: wij zoeken vier nieuwe badges voor SOTY 2017. Een badge wanneer je meedoet, eentje als je de 20k hebt gehaald, eentje als je de 40k hebt gehaald en een badge als je je story hebt afgerond. De tekst mag natuurlijk afwijken van wat we dit jaar gebruikten, maar het moet duidelijk zijn dat het op hetzelfde neerkomt. Alle badges worden in een moderatorpoll gezet. Mochten er te veel inzendingen zijn om in één poll te passen, dan komen er meerdere polls. Je mag dan nog steeds maar één keer stemmen! Dit wordt gecontroleerd. De inzendingen worden anoniem in de poll en in het topic gezet. De maker mag dan ook niet zeggen welke van hem/haar is. Dit is om vriendjespolitiek te voorkomen. Het wel zeggen zal tot diskwalificatie leiden. Achteraf zal natuurlijk wel bekend worden wie welke badges heeft gemaakt en krijgen jullie de volle eer. Als er een gedeelde 1e, 2e of 3e plaats is komt er nog een poll. Je mag maximaal twee verschillende typen badges inzenden, maar je kan maar één keer credits winnen. Je hoogste eindplaats telt voor de creditprijs.

    De regels bij deelname:
    Als je je badges af hebt kan je ze sturen naar Square, Recherche, Devinsport, Sempre, Hedone, Beetlejuice of Virtues. Gelieve maar naar één van de SOTY crewleden te sturen. Je moet alle vier de badges tegelijkertijd in één bericht sturen. Als je jouw inzending in een poll ziet staan, mag je dus écht niet zeggen dat het van jou is. Je hebt tot 7 november 23:59 om je badges in te leveren. De eerste stemronde is van 12 november tot 20 november 23:59. Je hebt dus nog twee weken om de badges te maken.

    Gebruik je fantasie!

    Dit jaar waren dit de badges:


    Deelnemende story:



    20K:



    40K:



    Story afgerond:



    We hopen dat veel Quizletters dit wel zien zitten! Veel succes allemaal!

    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2016 - 11:04 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    DreamerN schreef:
    Misschien steeds per drie/vier of zo? Ook al heeft iemand net gezegd dat die het ingeleverd heeft is het alsnog een kans van 25%.


    Ja daar zat ik ook al aan te denken. Dan is de gok wie wat heeft ingeleverd zo groot. En misschien hebben we er wel al vijf binnen en wachten we expres met de eerste die we binnen hebben gekregen voor de volgende lading bijvoorbeeld you never know (wbw)

    Ik vind het overigens wel heel tof om te zien dat er al aardig wat enthousiastelingen zijn die graag hier iets voor in willen leveren *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Wat leuk om te zien dat er al zoveel enthousiasme is! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nog mensen die iets willen proberen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    ik ga nog even iets proberen (:


    take risks

    Zijn er al meerdere badges ingezonden?


    What's meant to be will find it's way

    Laryanue schreef:
    Zijn er al meerdere badges ingezonden?


    Er zijn 2 users die badges hebben ingezonden


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben nog bezig met de mijne, eerlijk gezegd ben ik er net aan begonnen. xD
    Trouwens... Ik neem aan het de bestanden jpg of png bestanden moeten zijn? Ik kan ze namelijk anders ook als vector opsturen als ze klaar zijn. ^^


    Credendo Vides

    Als ik me niet vergis kunnen afbeeldingen met de [img]-tag alleen als JPG of PNG worden afgebeeld, maar ik zal het nog eens navragen. Leuk dat je het wil proberen!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:26 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hier zijn de inzendingen tot nu toe (niet op volgorde van inzending):



















    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:32 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik ben ook nog bezig met de mijne!

    Wauwie, wat een gave badges al!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit heeft mij opnieuw gemotiveerd! Het is toegestaan meerdere badges in te sturen toch? (:


    What's meant to be will find it's way

    Je mag maximaal twee verschillende typen badges inzenden, maar je kan maar één keer credits winnen. Je hoogste eindplaats telt voor de creditprijs.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Trouwens, op één van de badges staat story of the year 2016, dat moet 2017 zijn toch? :$

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 16:28 ]


    What's meant to be will find it's way

    holy wait dit was wel degelijk ene spoiler zie ik net dus foutje

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 18:28 ]


    take risks