• Story of the Year Badges topic!


    Voor het nieuwe jaar hebben we nieuwe badges nodig! Welke creatieve Quizletters willen zich hiervoor uitsloven?


    Voor die winnaar zijn er 15 credits, wie tweede wordt krijgt 10 credits, en wie derde wordt krijgt er 5!

    Als je nog niet van Story of the Year hebt gehoord, lees dan dit even door.

    Voor degenen die het kennen: We zoeken badges.
    Badges zijn bedoeld om SOTY deelnemers te motiveren. Ze krijgen een badge als ze meedoen, bij 20k woorden, bij 40k woorden en als ze hun verhaal hebben afgerond. De badges dienen origineel en door jou gemaakt te zijn. Er moet duidelijk op te lezen zijn wat de deelnemers behaald hebben.

    Voor de mensen die mee willen doen: wij zoeken vier nieuwe badges voor SOTY 2017. Een badge wanneer je meedoet, eentje als je de 20k hebt gehaald, eentje als je de 40k hebt gehaald en een badge als je je story hebt afgerond. De tekst mag natuurlijk afwijken van wat we dit jaar gebruikten, maar het moet duidelijk zijn dat het op hetzelfde neerkomt. Alle badges worden in een moderatorpoll gezet. Mochten er te veel inzendingen zijn om in één poll te passen, dan komen er meerdere polls. Je mag dan nog steeds maar één keer stemmen! Dit wordt gecontroleerd. De inzendingen worden anoniem in de poll en in het topic gezet. De maker mag dan ook niet zeggen welke van hem/haar is. Dit is om vriendjespolitiek te voorkomen. Het wel zeggen zal tot diskwalificatie leiden. Achteraf zal natuurlijk wel bekend worden wie welke badges heeft gemaakt en krijgen jullie de volle eer. Als er een gedeelde 1e, 2e of 3e plaats is komt er nog een poll. Je mag maximaal twee verschillende typen badges inzenden, maar je kan maar één keer credits winnen. Je hoogste eindplaats telt voor de creditprijs.

    De regels bij deelname:
    Als je je badges af hebt kan je ze sturen naar Square, Recherche, Devinsport, Sempre, Hedone, Beetlejuice of Virtues. Gelieve maar naar één van de SOTY crewleden te sturen. Je moet alle vier de badges tegelijkertijd in één bericht sturen. Als je jouw inzending in een poll ziet staan, mag je dus écht niet zeggen dat het van jou is. Je hebt tot 7 november 23:59 om je badges in te leveren. De eerste stemronde is van 12 november tot 20 november 23:59. Je hebt dus nog twee weken om de badges te maken.

    Gebruik je fantasie!

    Dit jaar waren dit de badges:


    Deelnemende story:



    20K:



    40K:



    Story afgerond:



    We hopen dat veel Quizletters dit wel zien zitten! Veel succes allemaal!

    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll/topic

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 14:40 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 2 dec 2016 - 11:04 ]


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Maar liefst 51 users hebben gestemd op hun favoriete badge! Zoals we al eerder aangaven was het een nek-aan-nek race. Om precies te zijn; de twee badges met de meeste stemmen hebben precies evenveel stemmen. Wij geven daarom iedereen de kans om nogmaals hun stem uit te brengen op een van deze twee badges. De stemronde zal tot 10 december 23:59 duren en daarna zal de definitieve uitslag volgen!

    De derde plaats is gegaan naar... *tromgeroffel* Cliffhanger. De 5 credits die jij hebt gewonnen, zul je zo snel mogelijk ontvangen.

    Wij verzoeken iedereen om niet bekend te maken of jouw badge door is en welke van jou is.


    Je kunt hier stemmen tot 10 december 23:59: SOTY badgeswedstrijd: Stempoll


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat zijn er best veel!! Jammer dat mijn gekozen stem er niet tussen zit, dus ik heb nu op 1 gestemd! ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oo bedankt voor de derde plek ^^ Ik ga nu even kijken op wie ik nu ga stemmen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Welk verhaal mag zich aan het einde van het jaar Story Of The Year noemen? Story of the Year: Stempoll


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vandaag is de laatste dag dat je op de badges kan stemmen! Stem hier op de SOTY badgeswedstrijd: Stempoll!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Moet de poll nu niet dicht? ^^


    What's meant to be will find it's way

    Ik ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft. Wanneer wordt de winnaar bekend gemaakt? Of is dat pas bij de nieuwe editie van SOTY.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2016 - 19:42 ]


    What's meant to be will find it's way

    Ondertussen naderen we bijna het einde van het jaar en dus is het tijd om de winnaar van de badgeswedstrijd bekend te maken. En die winnaar is...

    *tromgeroffel*


    Laryanue! Met de volgende badges:






    De tweede plaats gaat hierdoor automatisch naar:

    Krolock! Met de volgende badges:






    We gaan alles nu in gang zetten, om ervoor te zorgen dat de credits aan jullie accounts worden toegeschreven. Hartelijk gefeliciteerd allemaal! Iedereen is nu vrij te zeggen welke badges van hem/haar waren. We willen iedereen die meedeed ontzettend bedanken voor de inzet. Jullie creatieve users maken SOTY en deze site tot wat het is. Bedankt daarvoor!

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 11:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik had voor die van Laryanue gestemd! Keimooie badges.


    Heaven is a place that we all have

    Dit had ik echt absoluut niet verwacht! Ik ben er wel enorm blij mee en ik vind het echt een enorme eer dat hij echt gebruikt gaat worden.^^


    What's meant to be will find it's way

    Gefeliciteerd! ^^

    Mijn persoonlijke favoriet waren die van Krolock, maar die van Laryanue zijn natuurlijk ook heel mooi (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Krolock schreef:
    Gefeliciteerd! ^^


    Jij ook! Ik had me eigenlijk al helemaal voorbereid op een tweede plek. Je mag zeker trots zijn want het zijn echt prachtige badges (:


    What's meant to be will find it's way

    Yay, degene waarop ik had gestemd c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    oke ik zou ook mijn persoonlijke artistieke mening geven.
    ik vond die van Krolock echt badges zijn en ook mooier maar omdat ik persoonlijk leuker vind dat wanneer je iets behaald dat het ook te zien is in je badge.
    dus bij die van Laryanue was dat het geval.
    dus ook echt de enige reden waarom ik op Laryanue's badges heb gestemd.

    gefeliciteerd c: