• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kut :^) kut :^) kut :^) depressie :^)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    "mag ik een knuffel?"
    dad: "ben even bezig"
    "is koffie dan zoveel belangrijker dan ik?"
    dad: "soms wel"


    #livingthesadlife #gebrokenhartje


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    "mag ik een knuffel?"
    dad: "ben even bezig"
    "is koffie dan zoveel belangrijker dan ik?"
    dad: "soms wel"


    #livingthesadlife #gebrokenhartje




    ---

    Ik dacht dat ik ruimte moest maken omdat we gingen eten, maar nu zit ik hier aan de gedekte tafel in mijn eentje te wachten. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I don't really care, so...

    Als ik een beetje meer mijn best doe, is deze opleiding best makkelijk te doen *klopt af*.

    Stiekem is het wel leuk dat mijn ouders Masterchef kijken, want nu gaan ze speciale aardappels en chocolademousse van Heston maken.


    Your make-up is terrible

    auwauwauw


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wat een asjdhdksjdjsk dag. Ik voel me naar en ongeliefd en ik wil gewoon niet meer in dit lichaam zitten.

    ik kan het gewoon echt niet en ik kan niet meer ophouden met huilen en. fuck dit. Als ik meer had geslapen vannacht zou alles waarschijnlijk beter zijn maar alsnog, het KAN gewoon niet, en ze denken dat als ik maar lang genoeg achter die computer zit en naar een word document staar dat er dan magisch opeens wat verandert, of zo, maar het kan gewoon niet, het is al te laat, ik zit al op het verkeerde pad en ik kan niet meer helder nadenken en FUCK. ik weet niet wat er mis met me is maar...nee. nee nee nee nee nee.


    There is freedom in the dark.

    Er bestaat dus kans dat ik over een half jaar al ga samenwonen met mijn vriend. Okeeeeeee, pretty soon! But still fun. I wouldn't mind it. c: <3 Maar wil ik wel eerst een serieus gesprek van hoe we alles gaan doen enzo. Want het kan wel een leuke fantasie zijn, maar als het daar niet bij blijft moeten er wel eerst wat dingen besproken worden.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    zO VERKOUDEN. Bleh.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb zin om een leuke film te kijken op Netflix maar ik weet niet wat...


    Your make-up is terrible

    hahahahaha ik heb nog helemaal niet geleerd voor mijn tentamen vandaag die ik woensdag heb en dan moet ik ook nog een dossier inleveren lalalalal


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dan maar verder werken denk ik..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Square schreef:
    (...)



    ---

    Ik dacht dat ik ruimte moest maken omdat we gingen eten, maar nu zit ik hier aan de gedekte tafel in mijn eentje te wachten. (krul)



    laten we samen alleen zijn = niet meer alleen want we zijn met twee (nerd)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Toch jammer van vandaag. Maar sowieso zal ik hem de komende weken niet veel zien, ben ik bang.