• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En wat vind je van het idee dat jij eens het gesprek begint?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom opeens de sudden change op de background met vlaggies?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 1:22 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    Waarom opeens de sudden change op de background met vlaggies?


    Dat is een overblijfsel van twee jaar geleden, toen Q in november haar tiende verjaardag vierde. Rutger had geprogrammeerd dat die vlaggetjesachtergrond zou verschijnen, en dat heeft hij nooit weggehaald, dus sindsdien komen ze ieder jaar terug. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    O lol, ik heb mijn 9e Q verjaardag gemist, en ik zat er de hele maand nog zo op te letten.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 7:23 ]

    Nou meid, wees er maar trots op dat het je niets kan schelen dat iemand niet kan zitten omdat jouw tas op het middelste stoeltje staat. Het kan je niets schelen dat iedereen kwaad op je is geworden omdat je je te imbeciel voor woorden gedraagt? Waarom trek je dan rood weg in een hoekje met jE TAS OP SCHoot ha.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zij is de engel en ik ben de boeman thuis. Ik moet ook maar zwanger raken denk ik, dan doen ze ook alles voor mij.

    / mensen die kaugom met hun mond open kauwen.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 8:16 ]

    Eeuuh, shit, ik heb de bus gemist doordat die irritante katten me ophielden en mn slot niet meewerkte...
    Dan maar wachten op de volgende en hopen dat ik niet al te laat kom.


    Stenenlikker

    Why do I wake up with an headache every morning? I hate this


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Dat is een overblijfsel van twee jaar geleden, toen Q in november haar tiende verjaardag vierde. Rutger had geprogrammeerd dat die vlaggetjesachtergrond zou verschijnen, en dat heeft hij nooit weggehaald, dus sindsdien komen ze ieder jaar terug. (nerd)


    Geen wonder dat ik dacht dat het 11 jaar was vandaag, ik was er vorig jaar helemaal niet, haha.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Dat is een overblijfsel van twee jaar geleden, toen Q in november haar tiende verjaardag vierde. Rutger had geprogrammeerd dat die vlaggetjesachtergrond zou verschijnen, en dat heeft hij nooit weggehaald, dus sindsdien komen ze ieder jaar terug. (nerd)

    Hehe, ik vond het een beetje raar doordat Halloween er dicht bij zat. Meestal hebben de sites iets voor Halloween gedaan daarmee, maar toen kwamen die vlaggetjes en was ik even vergeten dat het met de verjaardag te maken had :x Daarom dat ik zo reageerde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een feest die achtergrond hier ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Windigo schreef:
    Wat een feest die achtergrond hier ;'D


    Ik zie geen achtergrond? Haha


    26 - 02 - '16

    Ik ga mijn SOTY afkrijgen want ik ben superman!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik zie geen achtergrond? Haha

    Zit je op je mobiel?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yoosung schreef:
    (...)

    Ik zie geen achtergrond? Haha

    Op je mobiel zie je hem niet (:



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.