• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    "Love is not a victory march, it's a cold and it's a broken Hallelujah,"


    Take me to wonderland

    Oops, I did it again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hahahaha nopee :'D Gosh wat heb ik zin in slapen :W Bed, here i come *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zo, ik heb mijn opa eens goed op zijn plek gezet, met zijn grote bek altijd. Hij kan ook alleen maar schelden. Wat voor woorden ik wel niet naar mijn hoofd gegooid kreeg net.

    I can't even think of a word to describe how much I loathe myself. That's pathetic.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik weet niet of het telt als nieuw diepte- of hoogtepunt dat ik zojuist twintig minuten flink aangeschoten beneden zat te converseren met mijn ouders zonder dat ze doorhadden dat ik had gedronken

    ik vrees een dieptepunt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik hoop echt dat die rot hoest snel ophoepelt want ugh... :(


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik denk dat ik morgen mijn spullen wel kan gaan inpakken. Ach, het maakt me niet eens meer uit. Ik ga liever weg dan dat ik hier nog moet blijven.

    En dat alleen maar omdat ik zei dat ik morgen kan uitslapen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 22:35 ]

    Ik ga dood door de muggebulten. De een op mn wenkbrauw is zo dik... ik hoop dat de zwelling morgen al wel wat meer weg is want het ziet eruit alsof ik in elkaar geslagen ben. Plus het irriteert me ontzettend


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Pff, waarom moest je zo vroeg naar huis gaan :c


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Zahkriisos schreef:
    Ik denk dat ik morgen mijn spullen wel kan gaan inpakken. Ach, het maakt me niet eens meer uit. Ik ga liever weg dan dat ik hier nog moet blijven.

    En dat alleen maar omdat ik zei dat ik morgen kan uitslapen.


    Kom maar naar mij toe (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Girlicious schreef:
    (...)

    Kom maar naar mij toe (K)

    Met alle plezier. (lol)

    // Je gaat niet beslissen waar ik last van heb en van wat niet. Als ik keer op keer wakker word van mijn tante en nichtje, ga je niet voor mij zeggen dat ik dat niet doe en ik me aanstel. Flikker een eind op.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 22:56 ]

    Pffffff EINDELIJK thuis. Serieus, wat een kutdag. Gezellig hoor, een dagje met mijn zusje op stap (voor haar) en vervolgens de hele dag reizen en stil zitten. Ik haat stilzitten en daarbij voel ik me nu alleen maar slechter


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ooh fuck ooh fuck shit shit shit


    qing u fucking retarded


    ik heb zonet per ongeluk mijn lenzen weggespoeld :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Some people are in love and not together and some people are together and not in love.


    kindness is never a burden.