• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stiekem geniet ik veel te veel van feedback geven op het report van een ander groepje


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zo'n hoofdpijn. Maar aan de andere kant wil ik verder kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haat die kies. Mijn mond wil niet eens goed open. Ik ga echt zsm de tandarts bellen.


    26 - 02 - '16

    dit concert
    wow
    <3


    i put the fun in funeral

    Okay, voor voorlopig is dit de laatste maandag dat ik er zo vroeg uit moet. De komende twee weken mag je iets langer blijven liggen, dus op, gaan met die banaan vandaag!
    Maar ik wil niet op maandagochtend werken en daarna wiskundecollege hebben :C


    Stenenlikker

    Nu voel ik mij nergens meer thuis. Niet meer bij de oude groep, niet meer bij musical, niet meer op Q. Nergens. En door de hersenschudding kan ik ook geen verhalen induiken. In ieder geval niet zonder misselijk te worden.


    Happy Birthday my Potter!

    First day of EC, let's see how this goes.


    Your make-up is terrible

    ...
    Well, graag gedaan. Hier word ik dan kneitergek van.

    //Waarom geef je überhaupt een tijdslimiet aan je werkzaamheden als je het toch niet gaat halen. Jullie zouden één facking week bezig zijn, maar inmiddels is de derde week al aangebroken.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 8:32 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Niet oké. Hrm.

    Devinsport schreef:
    Nu voel ik mij nergens meer thuis. Niet meer bij de oude groep, niet meer bij musical, niet meer op Q. Nergens. En door de hersenschudding kan ik ook geen verhalen induiken. In ieder geval niet zonder misselijk te worden.



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Waarom, maar dan ook wààrom ben ik al wakker? Kijk hoe vroeg het is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beter zijn mijn Killstar items binnen en heb ik her hele huis voor mezelf


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    School van half 2 tot 9 uur. Hoera :W

    / Het is bijna 2017 en iedereen is zo snel offended. Zoek een leven en stel je niet aan.
    Moet Nederland nu ook bekritiseert worden omdat wij een geweldadig verleden hebben?

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 9:54 ]

    Waarom gooit iedereen zo in mijn gezicht dat het vandaag alweer 35 jaar geleden is dat de twee favoriete mensen van mijn favoriete fandom vermoord zijn? I mean, ik heb ook gevoelens. (no_chears)
    RIP Jily.


    Deep inside, I've never felt alive

    Steve schreef:
    Waarom gooit iedereen zo in mijn gezicht dat het vandaag alweer 35 jaar geleden is dat de twee favoriete mensen van mijn favoriete fandom vermoord zijn? I mean, ik heb ook gevoelens. (no_chears)
    RIP Jily.


    Nooooo Jily D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.