• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre
    ~ Myles Kennith Oakley|18|Nerd - Vaiana

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Vaiana
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is maandag 17 oktober en er is voor de hele dag een fundraiser geplanned op het terrein van Willow Creek. Iedereen heeft verschillende manieren om geld op te halen, niks is te gek!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 17:04 ]


    El Diablo.

    ELIJAH JOSEPH MERKEY
    18 | Jefferson High | At Gia's place


    Na de kus wisten Gia en Elijah al vrij snel hun weg naar de auto te vinden, waar Elijah Gia binnen liet in de pick-up truck die hij bezat. Tijdens de autorit was het redelijk stil, maar niet een ongemakkelijke stilte. De radio klonk zachtjes op de achtergrond terwijl Elijah de aanwijzingen van Gia volgde om bij haar huis terecht te komen. Toen ze er eindelijk waren en door de poorten van het huis heen waren gereden moest Elijah wel slikken. Natuurlijk was hij er wel vanuit gegaan dat Gia haar ouders geld hadden, maar de luxe dat dit huis bezat zorgde er wel voor dat Elijah zich een klein beetje misplaatst voelde. Hij keek toen hij uitgestapt was kort van zijn auto naar het huis en schudde zijn hoofd, het zag er ergens wel een beetje raar uit.
    Echter werd Elijah al vrij snel uit zijn gedachten gehaald, toen hij door kreeg dat Gia inmiddels al naar de voordeur van het huis was gelopen en nu problemen had met het openen van de deur. Echter wist de jongedame deze open te krijgen voordat Elijah aankwam bij de deur en haar met het slot kon helpen. “Entree, welkom in minha casa.” Klonk de stem van de jongedame. 'Mi casa est tu casa.' Mompelde Elijah, maar eigenlijk had hij geen flauw idee of hij het nu goed zei. Eigenlijk paste de zin voor zover Elijah wist niet eens in de context, want als hij het goed had betekende het iets in de zin van mijn huis is jouw huis. Nou was dit niet Elijah zijn huis en had het er dus niks mee te maken, het was gewoon het feit dat Elijah de jongedame het woord casa had horen zeggen en ja.
    Gia liep rustig door de rest van het huis heen en leed Elijah dan ook naar de keuken toe, waar ze vroeg of Elijah dorst had en meteen daarna meedeelde dat ze moe was. 'Nah niet echt, maar ik kan je wel naar bed brengen ofzo?' Zei Elijah waarna hij zijn schouders ophaalde. Dat was niet wat hij in de eerste instantie van plan was geweest, maar Elijah merkte wel op dat Gia heel wat glaasjes meer op had dan Elijah zelf. Om daar nu gebruik van te maken door nog iets te proberen leek hem niet gepast dus waarschijnlijk zou hij de jongedame alleen naar bed brengen en daarna weer naar huis toe gaan. 'Ik hoef niks.' Herhaalde Elijah toen Gia hem vroeg of hij nog wat anders wou. Elijah leunde casuel tegen het aanrecht aan, maar in de tussentijd keek hij wel zijn ogen uit. De keuken hier was bijna even groot dan de keuken en de woonkamer in Elijah's huis.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Suikerkaneelstokje


    all because i liked a girl

    Maisie Vivian Taggart
    18 | Awkward princess | Op het feestje | Outfit




          Natuurlijk moet hij moeite doen om zijn lachen in te houden. Het is ook vreselijk ouderwets, en ontzettend stom. Toch probeer ik zijn vragen te beantwoorden, omdat er een soort toon van.. ongeloof, overheen hangt. Alsof dit een smoesje is voor wat dan ook.
    "Mijn vader is gelovig, ja.." ik schraap mijn keel. "En mijn moeder wilde het zo, dus.." Over de doden niets dan goeds, zeg ik maar altijd.
    "Ga je wachten tot het huwelijk of niet? Heb je nog nooit aan seks gedacht?" Oké, lekker met de deur in huis gevallen.
    "Eh...," ik voel me opnieuw blozen en ik schud mijn hoofd. "Weet ik niet. Ik bedoel.. misschien? En.. Nee, niet echt."
    De jongen begint te rijden en onbewust klauwen mijn handen zich steviger vast in de zitting van de stoel. Het voelt niet heel veilig om bij een jongen in de auto te zitten die gedronken heeft.
    "Maisie, je denkt toch niet dat ik je alleen naar huis breng zodat ik met je naar bed kan?" Vraagt hij dan, zijn ogen nog steeds gefixeerd op de weg, en als ik nu iets te drinken had gehad was ik daar in gestikt. Omdat ik dat niet heb stik ik alleen maar in mijn eigen adem, en lopen mijn wangen rood aan.
    "Wat? Nee, ik.." ik haal diep adem. "daar had ik nog niet over nagedacht, eigenlijk. Ik bedoel, ik.." oh, rustig aan Maisie. Deze jongen plaagt je alleen maar. Wie wil er nou met jou naar bed? "wil je dat dan?" Oh, ja, nee, goed gedaan, Maisie. Je kunt jezelf nog redden door jezelf uit de rijdende auto te gooien. Dat doet waarschijnlijk minder pijn dan zijn reactie op je waardeloze gedrag.



    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted




    Owen Bell


    ''Mijn vader is gelovig, ja...'' Ze schraapte haar keel, ''en mijn moeder wilde het zo, dus.'' Ik knikte onder de indruk van haar verhaal, een wereld zonder seks zou voor mij geen optie zijn en zeker niet als ik zou moeten wachten tot het huwelijk; dan kon ik lang wachten met al die afwijzingen.
    ''Eh...'' Stamelde ze vervolgens, ik had haar natuurlijk ongemakkelijk gemaakt door mijn vragen, ik was zo'n idioot. ''Weet ik niet. Ik bedoel... Misschien? En... Nee, niet echt.'' Nogmaals knikte ik en lachte zacht, had ze daar nog nooit over na gedacht? Dit feest was dan vast een eyeopener omdat elk stel wel in de hoek zat te kloten, dan werd je bijna gedwongen om er over na te denken.
          Het duurde even voordat ik doorhad dat haar wangen appeltjes rood waren geworden, ik had dan ook even van de weg, weg moeten kijken en dat was geen slim idee want al snel voegde een auto nog net voor mij in en negeerde ik het getoeter. ''Wat? Nee, ik...'' Ik hoorde haar naar adem happen, ''daar had ik nog niet over nagedacht, eigenlijk. Ik bedoel, ik...'' Ik tikte op mijn stuur, wachtend op het stoplicht terwijl ik haar aanstaarde en lachte. ''Wat bedoel je Maisie?'' Vroeg ik, haar amper begrijpend door het ratelen van haar. ''Wil je dat dan?''
          Die vraag zette zelfs mij voor het blok, wilde ik dat? Mijn blik verschoof dan ook haastig naar de weg en ik drukte op het gaspedaal, wil ik dat? Nu moest ik wel antwoorden, ''wil ik naar bed? Ja, ik ben eigenlijk best moe.'' Wat moest ik anders zeggen? Tuurlijk wil ik met jou naar bed en vervolgens nooit meer tegen jou te hoeven praten omdat ik me schuldig voel dat ik jou rare kuisheidsring belofte heb gebroken.
    ''Zou dat niet tegen de regels van je ring zijn?'' Floepte eruit en ik besefte me dat ik zojuist mezelf had versproken. ''Ik ben ook gewoon een jongen Maisie,'' lachte ik zachtjes om de ongemakkelijkheid soort van te laten verdwijnen. ''Weet je, laat maar. Weten je ouders wel dat je nu pas thuiskomt?''

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 22:23 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Maisie Vivian Taggart
    18 | Awkward princess | Op het feestje | Outfit




          "Mijn vader vindt het alleen maar goed dat ik niet alleen maar thuis zit, en ik denk dat hij er zelf niet eens is...," mompel ik, even de tijd nemend om te bedenken hoe ik ga reageren op zijn andere vragen. "En mijn moeder is dood, dus ik denk niet dat het veel zin heeft om het haar te vertellen."
    Ik lach een beetje ongemakkelijk, het moet voor hem vast raar zijn om het me zo te horen zeggen maar ik heb geleerd er luchtig mee om te gaan.
    "En nee, want het is een stuk zilver. Mijn ring heeft geen regels," ik wrik het ding van mijn vinger af en leg het in mijn handpalm. "Mijn vader, daarentegen..." Ik draai het ding een paar keer om tussen mijn vingers en kijk hoe het kleine steentje licht van de lantaarnpalen vangt.
    "Dat je een jongen bent zegt niet zo veel," mompel ik ondertussen. Hoeveel jongens ken ik wel niet? Oké, niet zo heel veel, maar de.. tien jongens die ik ken hebben nog nooit een move gemaakt. Die gingen allemaal voor mijn knappere vriendinnen. "Er heeft nog nooit een jongen met me willen zoenen, dus.."
    Je hebt je mond weer voorbij gepraat, Taggart. Alweer. Misschien moet je een stuk tape tevoorschijn toveren en het ding over je mond plakken.
    "Ik vind het geen fijn idee dat je in je auto moet slapen, Owen," mompel ik dan, oprecht een beetje bezorgd. Ik mag dan in een goede buurt wonen - ik ga er namelijk vanuit dat hij niet zijn auto voor zijn eigen huis gaat zetten om er in te slapen-, ik denk niet dat het een goed idee is. "Je kunt wel in een van onze logeerkamers slapen."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Isa kon nog steeds niet bevatten wat er allemaal gebeurde. Dat haar best vriend daadwerkelijk op haar lag en zijn handen over haar lichaam liet gaan alsof ze zijn vriendinnetje was. De wanhoop in haar werd steeds groter en ze had haast het idee dat ze geen adem meer kreeg, toen Owen's drukkende lichaamsgewicht plots verdween.
          'Godverdomme, wat ben jij een eikel zeg. Ik geef je drie tellen om te verdwijnen en anders sta ik niet voor mezelf in.' Door de grote warboel in haar hoofd kon ze zo snel niet bedenken wie dat was. Langzaam kwam ze overeind en ze voelde haar wangen branden toen ze merkte dat haar rokje zowat opgestroopt zat tot haar middel. Snel trok ze het wat naar beneden, terwijl ze de blikken die Owen haar toewierp ontweek.
          ’Er is niks aan de hand hoor.' Niks aan de aan hand? Had hij niet door wat hij zo net gedaan had? 'Maar goed. Dan spreek ik je zo wel, toch, Isa?’ Ze reageerde er niet op. Ze dacht niet dat ze ooit nog normaal met hem kon praten. Voorzichtig blikte ze omhoog en zag ze dat Owen langzaam wegliep.
          Ondanks dat Owen nu weg was, en het onweer zo te horen ook, voelde ze zich nog steeds ontzettend paniekerig. Er prikten tranen in haar ogen, haar hele lichaam trilde, ze had het ontzettend benauwd en haar ademhaling en hartslag waren nog steeds niet in orde. Ze kon zichzelf er niet eens toe zetten omhoog te komen van de bank en sloeg haar armen beschermend om zich heen, terwijl ze opkeek naar de persoon die er tussen gekomen was. In het weinige licht dat er was kon ze net ontwaren dat het Dominic was. 'Dankje,' zei ze met een zachte, schorre stem die nauwelijks hoorbaar was. 'Z-zou je dit tegen niemand willen zeggen?' wist ze tussen een paar oppervlakkige ademhalingen er uit te krijgen.


    crappy post, sorry :/


    Madison Sofie Caldwell
    EIGHTTEEN || STATUS || AT THE BAR || TALKING TO TY AND DOMINIC || OUTFIT+SHOES+OVERKNEE SOCKS

    i take superhot shower
    because i like to practise burning in hell

    Tyler, zoals verwacht was, werkte nou niet bepaald mee. Ze vroeg zich af hoeveel hij in godsnaam wel niet gedronken had, en waarom. Maddi wist dat hij tegen behoorlijk wat kon, dus dat hij nu zo deed, dat zei heel wat. ‘Wacht even…’ hoorde ze hem mompelen, waarna ze zo goed als voor enkele seconden verblind werd door het licht dat hij in haar ogen scheen. ‘Godsamme Ty, richt dat ergens anders op, wil je.’ Tyler leek het allemaal ontzettend hilarisch te vinden, tot hij plots een bezorgde uitdrukking op zijn gezicht kreeg en iets mompelde over Isa zoeken, en dwars tegen menigte in begon te gaan. De meeste mensen wilden naar buiten na een stroomuitval, maar nee, Ty wilde dieper de club in. Idioot.
          ’Kom, dan lopen we er samen heen.’ Maddi knikte op zijn voorstel en hield zijn hand stevig vast terwijl ze de menigte door gingen. Zonder dat, was zo meegesleurd in de stroming en waarschijnlijk binnen enkele seconden buiten beland.
          ’Ik ben zo terug, kun jij even op Tyler passen?’ De speelsheid, zowel als de bezorgdheid was uit Dom’s stem verdwenen. Hij sprak op dat moment meer op een toon dat aangaf dat je hem niet in je eentje in een donker steegje wilde tegen komen. Hij wachtte niet echt op een antwoord van haar en ging er vandoor. Ze vroeg zich af wat er op dat moment belangrijker was dan een straalbezopen Tyler die op dat moment door de club liep alsof hij een queeste moest vervullen.
          ’Hier komen, zuiplap.’ Maddie pakte Ty’s onderarm stevig beet en sleepte hem naar een stel lampjes die aan het begin van de lounge stonden. ‘En zitten blijven jij, we gaan Isa zoeken als Tyler terug is.’ Ze klopte Tyler op zijn hoofd alsof hij een hond of klein kind was. Ze wist niet goed hoe met bezorgde mensen om te gaan. ‘Ben je hier met de auto gekomen?’
    .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyler Jay Santiago
    19 || Badboy/Criminal || Outfit + Shoes





    Langzaam maar zeker wist ik me door de menigte heen te krijgen en ik zag de lounge dan ook langzaam dichterbij komen. Opeens zag ik Dom langs me heen lopen en met een snelle pas de lounge in, waardoor de frons op mijn gezicht alleen maar breder werd. ’Hier komen, zuiplap.’ hoor ik Maddie opeens zeggen en ik voor ik het wist had ze mijn onderarm al stevig beetgepakt en sleepte me mee naar het begin van de lounge. ‘En zitten blijven jij, we gaan Isa zoeken als Dom terug is.’ ik kijk haar aan en vernauw mijn ogen even. 'Maar-' wil ik net beginnen als ze op mijn hoofd klopt en ik zucht diep, waarna ik even met mijn hoofd schud. Ongelofelijk.
    ‘Ben je hier met de auto gekomen?’ vroeg ze me en ik knik. 'Yes.. Maar ik regel wel wat..' zeg ik nonchalant en ik neem plaats op de grond, waarna ik mijn hoofd tegen de muur laat leunen. 'I love alcohol.. Vooral vodka..' zeg ik en ik grijns lichtjes, maar toch kan ik het niet laten om Isa te zoeken met mijn ogen. Wat me niet zo snel lijkt te lukken. 'Niet die babyshots die ze hier hebben.. Dit is hun karma...' mompel ik en lach zachtjes, maar toch boren mijn tanden weer in mijn lip als mijn blik nog is de lounge door gaat.


    El Diablo.




    Owen Bell


    ‘’Mijn vader vindt het alleen maar goed dat ik niet alleen maar thuis zit en ik denk dat hij er zelf niet eens is,’’ mompelde ze. ‘’En mijn moeder is dood, dus ik denk niet dat het veel zin heeft om het haar te vertellen.’’ Ze lachte erbij, iet wat ongemakkelijk en waarschijnlijk om het heftige nieuws te verwerken. Wat geschockeerd knikte ik, ‘’sorry, dat wist ik niet,’’ mompelde ik terug en liet het stuur tussen mijn hand glijden om naar rechts te gaan.
          ‘’En nee, want het is een stuk zilver. Mijn ring heeft geen regels.’’ Ze wrikte het ding van haar vingers af voor ze het in haar handpalm legde. Ik fronste kort, ‘’mijn vader daarentegen…’’
    ‘’Is hij zo streng?’’ Vroeg ik dan, nieuwsgierig naar wat ze daarmee bedoelde. ‘’Dat je een jongen bent zegt niet zo veel, er heeft nog nooit een jongen met me willen zoenen, dus…’’
    Ik fronste en knikte langzaam, ‘’dus je hebt nog nooit gezoend? Dat had ik niet verwacht.’’
    Maisie was het meisje wat er heel anders uit zag dan dat ze werkelijk was en ik wist niet zo goed wat ik er van moest vinden. ‘’Ik vind het geen fijn idee dat je in je auto moet slapen, Owen.’’ Verbaasd keek ik van haar naar weer terug naar de weg. ‘’Je kunt wel in een van onze logeerkamers slapen.’’
    Ik mompelde een bijna onverstaanbare ‘oh’ en knikte kort, ik mocht bij haar op de logeerkamer. In welk huis zou ik dan belanden?
    Ik stuurde de auto naar de zijkant van de weg, ‘’zou je het een keer willen proberen? Ik beloof dat het niks betekent maar dan heb je het in ieder geval een keer gehad.’’ Ik had het natuurlijk over de zoen, god, ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan als ze nu nee zei. ‘’En ik zou het geweldig vinden als ik bij jou mocht blijven, ik zal zweren dat ik me zal gedragen en als ik tijd heb zelfs een ontbijtje voor je maak.’’




    Everything is illuminated by the light of our past.


    DOMINIC HAMMOND
    | 19 | AT THE PARTY | WILLOW CREEK |
    | SNOBISH UNDERGROUND BOXER | OUTFIT |


    Gelukkig was Owen inderdaad snel weer verdwenen hoewel zijn laatste opmerking me even liet fronsen. "Er is niks aan de hand hoor," had hij gezegt iets wat er bijna voor had gezorgt dat hij alsnog een klap had gekregen. Toen de jongen weg was richtte ik me op Isa die er vrij verwilderd bij stond.
          Bezorgd nam ik haar in me op om mijn arm beschermend om haar heen te slaan toen ze begon te trillen. Zachtjes drukte ik haar tegen me aan terwijl ik Owen in mijn hoofd veelvuldig vervloekte. "He, rustig maar Isa, hij is weg," sprak ik terwijl ik een poging deed om haar tot rust te brengen. Helaas was ik niet zo goed in troosten als in mensen weg jagen waardoor ik er maar wat ongemakkelijk bij stond.
          "Dankje," hoorde ik haar zachtjes zeggen waarbij ik even glimlachte. "'Z-zou je dit tegen niemand willen zeggen?"
          Even vroeg ik me af of ik haar wel goed had verstaan maar het was inmiddels erg rustig en gezien de muziek ook was uitgevallen lag het daar dus ook niet aan. Ik bleef eventjes stil terwijl ik mijn opties overwoog. Het liefste wilde ik het meisje door elkaar schudden en zeggen dat het Owen's verdiende loon is als hij problemen krijgt. Maar aan de andere kant realiseerde ik me ook dat dit wellicht wat gecompliceerder lag. Isa kende ik wellicht niet zo goed, maar ik wist wel van de avonden dat ik Owen had getraint dat ze een hechte band hadden.
          "Vooruit dan," rolde er over mijn lippen. "Maar als er weer zoiets gebeurd dan wil ik dat je me een bericht stuurt." Want als die kerel nog een keer met zijn poten aan haar zou zitten dan brak ik persoonlijk zijn polsen.
          "Nou, kom je met me mee? Ik ben hier met Madison en Tyler. De laatste was opzoek naar je, vandaar dat ik je zag." Verklaarde ik en keek haar aan terwijl ik op haar antwoord wachtte.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 17:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    "She's whisky in a teacup"

    SARAH ARCHER
    | 17 | AT THE PARTY | THOUGH CHICK |
    | JEFFERSON HIGH | OUTFIT |


    Het duurde even voor Sebastian reageerde en ik moest me inhouden om niet te lachen. Zo onverwachts was dit nu ook weer niet, toch? Lang dacht ik er verder ook niet over na want zodra hij mijn kus beantwoordde en zijn handen richting mijn billen liet zakken was ik verkocht. Hm, ik begreep wel waarom Cas zo graag met hem had willen zoenen.
          Met gesloten ogen vlocht ik mijn handen in zijn haren terwijl ik mezelf dichter tegen hem aandrukte. Het lengte verschil was aardig groot maar om eerlijk te zijn was dat wel het laatste waar ik mee bezig was. In plaats daarvan genoot ik van de zachte maar toch vrij dwingende kus. Toen hij zijn lippen wat opende twijfelde ik geen moment om over te gaan in een tongzoen die er voor zorgde dat mijn benen wel in drilpudding leken te veranderen.
          Helaas brak Seb de kus om me grijnzend aan te kijken. "Hoe was je wiskey?" vroeg hij waarna ik lachte. Blijkbaar hadden de shotjes de overheersende smaak van mijn eerdere glas toch niet zo geweldig verbloemt als ik had gedacht. Even wilde ik hem vragen of hij er een probleem mee had, maar dat bleek al snel een overbodige vraag te zijn toen hij zijn lippen weer op de mijne drukte.
          Opnieuw speelden onze tongen een zinderend liefdespel met elkaar voor ik degene was die de kus afbrak.
          "Hm, als ik had geweten dat je zo goed kon zoenen hadden we dit al veel eerder gedaan," zei ik terwijl ik mijn handen over zijn borst liet glijden. Ergens vroeg ik me af of we niet moesten gaan, voor mijn gevoel begon het namelijk steeds meer leeg te lopen. Aan de andere kant wilde ik niet dat dit moment eindigde.
          Normaal gesproken had ik hem mee naar huis genomen om daar ons pleziertje voort te zetten maar ik wist niet of ik dat wel aan Cas kon uitleggen als ze erachter zou komen. Bedenkelijk staarde ik voor me uit om me beschaamd te realiseren dat het best raar moest zijn voor Seb.
          "Dus, wat gaan we doen?" Vroeg ik dan ook nadat ik een vederlichte kus op zijn lippen had gedrukt.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 21:02 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Maisie Vivian Taggart
    18 | Awkward princess | In Owen's auto | Outfit




          "Zoenen?" mijn wangen worden warm en rood, voor de duizendste keer vanavond. Ik wist niet dat ik zo veel kon blozen. "Eh..." We staan langs de kant van de weg, duidelijk voor een reden. Zodat hij zichzelf niet te pletter rijdt, waarschijnlijk.
    "En ik zou het geweldig vinden als ik bij jou mocht blijven, ik zal zweren dat ik me zal gedragen en als ik tijd heb zelfs een ontbijtje voor je maak." Ik knik maar, tevreden dat hij het accepteert. Ik wil niet dat hij ergens in zijn auto op een parkeerplaats moet slapen. Hij zal vast voor zichzelf kunnen zorgen, maar het is geen fijn idee en als ik het kan voorkomen doe ik dat.
    "Ik moet wel even kijken of er een bed klaar is," mompel ik, vooral tegen mezelf, om het onderwerp van hier voor te vermijden. Dat moet vast wel, een van de drie slaapkamers - naast die van mijn en mijn vader - moet toch klaar zijn voor visite? Mijn vader koos dit huis zodat onze familie over kan komen wanneer ze dat willen, al lijkt die kans me klein. Schotten haten Amerikanen, meestal. "Je moet zometeen rechts, trouwens..." De rijke kakkers-buurt in. Ons huis is veel te groot voor twee mensen, de inkoopkast is nog niet eens voor een kwart gevuld met mijn kleren en het zwembad zal waarschijnlijk nooit gebruikt worden. Wat heb je aan drie woonkamers en vier plaatsen om te eten als je maar met twee mensen bent, waarvan eentje bijna nooit thuis? Nou goed, ik mag niet klagen, maar het is wel wat vreemd.
    We staan nog steeds stil, en ik voel dat mijn handen een beetje trillen. Is deze jongen nou serieus? Wil hij me zoenen?

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 22:53 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    SEBASTIAN AMBROISE NELSON
    'Be so good they can't ignore you.'
    your cute, rich & selfloving soccerplayer | at the party | Wilow Creek | 18 years | talking to Sarah
    clothes shoes



          "Hm, als ik had geweten dat je zo goed kon zoenen hadden we dit al veer eerder gedaan," zei Sarah, nadat ze de kus afbrak en haar handen uit mijn haar haalde en over mijn borst liet glijden.
          Sarah drukte een lichte kus op mijn lippen, en vervolgde "Dus, wat gaan we doen?"
          Ergens was dit misschien wel fout, maar momenteel maakte ik me er weinig druk om. Poep aan alles en iedereen, momenteel was alleen Sarah belangrijk.
          Ik haalde mijn handen van haar lichaam, en trok mijn autosleutels uit mijn broekzak. "Home alone vandaag en morgen, hehe," grinnikte ik, terwijl ik met de sleutels in de lucht zwaaide en vervolgens Sarahs hand pakte.
          De club was al aardig leeggestroomd, maar nog steeds was er geen fluit te zien, behalve de nooduitgang bordjes. Ik pakte mijn kapotte telefoon van de grond -waar ik me eigenlijk weinig om bekommerde-, en trok Sarah mee naar buiten, de motregen in.

          "Get in," zei ik, terwijl ik het portier van de bijrijdersstoel openhield. Met alleen mijn t-shirt aan had ik het zeker niet warm buiten, dus rende om de auto heen en sprong achter het stuur van de audi, waarna ik de deur achter me dicht gooide. "Nou, zo'n 5 minuutjes karren en we zijn bij het meest geweldige huis van de meest geweldige familie, kuch."
          Het sarcasme druipte ervan af en spijt ervan had ik zeker niet. Want wat heb je aan een groot huis, als je ouders gescheiden zijn, je moeder en broertje je niet meer spreken, je broer in Australië zit voor werk en je vader of op kantoor is of aan het reizen voor zn leuke baantje. Wat gezellig, allemaal. De huisvrouw en mn oma spreek ik nog het meest.
          Maar nouja, aan de andere kant, ik mag niet klagen. Elk moment van de dag kan ik iemand mee naar huis nemen en niemand die erop let. Dus ook Sarah kan mee.
          Ik drukte het gaspedaal in en draaide de auto de weg op. Al had ik drank op, autorijden kan nog steeds. Alleen de stoeprandjes waren nog een dingetje, maar deze weg was ongeveer aan één stuk door recht, dus ik heb er vertrouwen in. En toen realiseerde ik me dat ik niet eens had gevraagd of Sarah mee wilde. Hmm, dat was ook nog wel een dingetje. Maar als ze het niet zou willen had ze wel nee gezegd, toch?

          "Dus," begon ik maar, om stiltes te vermijden. Ik en gesprekken beginnen was nou nooit echt een succes. "Hoe is jouw leven?"
          Waren dit nou werkelijk de dingen om over te praten als je naast iemand zit in de auto terwijl je aan het rijden bent, terwijl je dat persoon eigenlijk veel liever op je wilt hebben zitten? Hmm.
          Gelukkig hoefde mijn bui vol awkwardness niet lang te duren, omdat ik een bocht maakte en mijn straat in reed (zonder de stoeprand te raken), en de auto voor de garage van mijn huis neerzette. Ik opende Sarahs deur, en trok Sarah de auto uit, waarna ik mijn lippen tegen die van haar drukte, in de hoop dat ze dat ritje in de auto zo snel mogelijk zou vergeten. Met mijn voet duwde ik het portier dicht, en verbrak de kus. "Kom je mee?" glimlachte ik.


    take risks







    ASHER JORDAN MONTERO
    THIEF , JEFFERSON HIGH, WITH GRAY, AT THE PARTY]



    [




    ‘Doe lekker normaal man. Ze heeft brains. Echt iets voor jou.’ Siste Gray zachtjes terug waardoor ik hem fronsend aankeek. Probeerde hij me nou echt te koppelen aan Hailey? Ze was wel mooi en een goede vriendin, maar ik had nog niet echt te vonk gevoeld en gezien ik wel goed werkende ogen had zag ik maar al te goed hoe Grayson en Hailey die lichte vonk wel hadden, ik moest er gewoon voor zorgen dat iemand genaamd Celeste deze niet ging uitdoven met haar veel te zoete nutella.
    ‘Zeg Hailey, je keek namelijk nogal verleidelijk naar de joint. Zeker dat je dat aandurft?’ vroeg Cel die -in mijn gedachten- nu toch echt de boel aan het opstoken was. ‘Laat haar met rust Cel. Ze heeft tenminste breincellen genoeg om niet aan zulke troep te zitten.’ Wist gray terug te zeggen waardoor ik weer naar hem keek, goed nu kon hij wel weer even redelijk zijn al zag ik wel hoe hij met Cel flirtte . Zolang hij zijn tong maar niet haar keel induwde dacht ik wat walgend van het idee alleen al. ‘Dan kan ik haast bij iedereen een shot nemen. Ik heb niks tegen jongens, maar incest is nog steeds geen obsessie van mij geworden en gezien Hailz al mijn schoonzusje is.’ mijn mond viel lichtjes open, what, oh no he didn't. ‘So are you ready to make out, Cel.’ Vroeg de plagend en ik had zin om van Graysons schoot te gaan, echter vond het onweer dat geen prettig idee en maakte een luid lawaai voor het licht uitviel. "GRAYSON. GRAY!" riep ik paniekerig al kalmeerde ik licht toen ik zijn armen om me heen voelde en verborg ik mijn gezicht weer in zijn hals terwijl ik op adem probeerde te komen. "Fuck!" riep ik kwaad uit en klampte me goed vast aan mijn broer. Langs de ene kant waren we nu ook wel gered van een vieze make-out sessie tussen Grayson en Cell... Grey wist met zijn aansteker wat licht te maken en het voelde wel soort van aan als Karma dat ik mijn broer nooit wat had verteld over Dominik of het feit dat ik mijn V-card toch al een eindje kwijt was, terwijl de jongen dacht dat ik nog heilige maagd maria was of zoiets.
    ‘Ik ben bij je remember. Gewoon rustig tot tien tellen en als de onweer weg is gaan we naar huis…’ fluisterde Gray terwijl hij zachtjes over mijn arm wreef en me wat heen en weer wiegde. Ik had me goed tegen de jongen aangenesteld al wist ik na enkele minuten mijn angsten toch aan de kant te schuiven.
    'Geweldig..' mompelde Hailey die opstond zo te horen ook zij zorgde voor wat licht waarna er een voorstel deed. 'Volgens mij is er achterin de lounge een uitgang, guys..' zei ze kalmpjes en ik knikte zachtjes waarna ik Grayson wat met me meetrok. Echter leek me dit ook het moment om eerlijk te zijn met Gray. "Gray, ik moet wat bekennen." fluisterde ik zodat hij enkel mij kon horen. "Ik uh, heb een crush op iemand, maar het is niet Hailey..." mompelde ik terwijl ik Hailey nog steeds volgde. " Dus laat haar niet gaan voor mij, want ik heb mijn oog op een andere jongen..." het laatste kwam erg zacht over mijn lippen gezien ik niet echt had willen zeggen dat het een jongen was die mijn hart had gestolen maar deze nogal martelde door niets tegen me te zeggen en weigerde terug te geven.






    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH




    Owen Bell


    ‘’Zoenen?’’ Ik knikte kort en liet mijn hand voor even rusten in mijn nek tot ik er zelf een beetje ongemakkelijk van werd.
    ‘’Eh…’’ In plaats van een antwoord begon ze te praten over of er wel een bed was, dat was subtiel en zo onverwachts. Ik knikte kort en had me richting Masie gedraaid maar had me gordel nog niet losgeklikt en draaide me dan ook gelijk weer terug toen ze haar mond open deed om te zeggen dat we hier naar rechts moesten. Die villawijk in? Woonde ze daar?
          Mijn handen gingen naar de sleutels die ik met gemak omdraaide en even op het gaspedaal drukte, ‘’sorry van die gekke vraag Maisie, ik hoop niet dat je nu afschrikt van me,’’ lachte ik vervolgens zachtjes en voegde me in op de baan met moeite maar mocht al snel rechtsaf in een nogal rustige wijk. Wat vreselijk saai.
          Nadat ze had aangegeven welk huis het was stopte ik de auto met een scherpe bocht die veel geluid maakte en keek haar goedkeurend aan, ‘’ik hoop niet dat ik zo de buren wakker maak.’’ Ik klauter uit de auto en rek me even uit, ‘’als het teveel moeite is om zo’n kamer op te zetten kan ik ook wel gewoon op de bank, of bij jou. Behalve als je daar problemen mee hebt.’’
    De auto deur liet ik half open staan en leunde er nonchalant tegen aan om mezelf een houding te geven, ik wist niet zo goed wat ik van dit huis moest denken; had ze een groot gezin? Was ze beroemd? Ergens voelde ik een steek van jaloezie bij het zien van de verhouding tussen haar en mijn huis en ik glimlachte zwak geforceerd omdat mijn gedachten de overhand namen. Verman jezelf, Owen.
    ''Wist je ik al de hele avond zoek naar iemand die gewoon kan praten? Iedereen wordt altijd zo agressief van drank, ken je Dominic?''


    Everything is illuminated by the light of our past.