• Rollentopic
    Praattopic 1 2 3 4 5


    De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar... Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden... Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School VOL
    ~ Hailey Diana Ambrose|17|Cheerleader Captain - Cotrona
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17|Chaotic cutie - Zusak
    ~ Eleanor Louise Alison Devereaux|17|Queen B - LJGibbs
    ~ Gia Terezinha de Oliveira|18|The Foreigner - Astraeus
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|? - Zusak
    ~ Maisie Vivian Taggart|18|Awkward princess - Maslany
    ~ Levi Oliver Jackson|18|Popular Sporter Rebel - Sigil
    ~ Sebastian Ambroise Nelson|16|Rich&Popular - trasecolare
    ~ Xavier Alexander Fitzgerald|18|Preppy boy - Quake
    ~ Jake Nathaniel Colfer|18|It-Boy - BelIona
    ~ Dominic Henry Hammond|19|Rich boy - Sempre
    ~ Myles Kennith Oakley|18|Nerd - Vaiana

    • Tieners van Jefferson High VOL
    ~ Evelyn Autumn Walker|17|Confused badass - Douceur
    ~ Tallulah Cassidy Fowler|18|Youtubing troublemaker - BelIona
    ~ Sarah Archer|17|Tough chick - Sempre
    ~ Ceira Lexa Santiago|17|Criminal - Syoxisia
    ~ Juliana León Jaramillo|17|Daughter of a drug smuggler - Beaumont
    ~ Celeste Anna Newsome|18|Killer bitch (with some Nutella) - LJGibbs
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal - Cotrona
    ~ Elijah Jospeh Merkey|18|Player - greenlight22
    ~ Owen Bell|17|Badboy/Stoner/Skater - Mirandacosgrove
    ~ Asher Jordan Montero|18|Thief - Vaiana
    ~ Grayson Edin Montero|18|Populair Flirty Popsicle - Kian

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vier dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    • Teachers •
    Engels ~ Melanie Chase ~ 34 ~ Zachtaardig, slim en kalm
    Spaans ~ Bonnie Ramirez ~ 45 ~ Tikkeltje streng, heeft het beste met je voor, harde werkster
    Frans ~ Gigi Cooper ~ 28 ~ Spontaan, tikkeltje chaotisch, duidelijk
    Duits ~ Eduard Richter ~ 52 ~ Erg duidelijk, streng, ordelijk
    Latijn ~ Marco Grant ~ 59 ~ Saai, goede leraar, ordelijk
    Wiskunde ~ Joey Deneres ~ 26 ~ Sportief, relaxed, kan goed uitleggen
    Scheikunde ~ Leo Carey ~ 48 ~ Denkt dat hij grappig is, tikkeltje onduidelijk soms, aardig
    Natuurkunde ~ John Lawson ~ 40 ~ Heeft het beste met je voor, duidelijk, vrij ordelijk
    Biologie ~ Tom Peck ~ 47 ~ Erg streng, tikkeltje bot, zegt waar het op staat
    Geschiedenis ~ Diana Mendoza ~ 29 ~ Kan geweldig vertellen, gezellig, kan goed uitleggen
    Aardrijkskunde ~ Micheal Simons ~ 35 ~ Humoristisch, lui, heeft het beste met je voor
    Economie ~ Marina Cross ~ 39 ~ Rechtvaardig, humoristisch, goede lerares
    Gym ~ Damario Lopez ~ 30 ~ Aantrekkelijk, sportief, humoristisch
    Kunst ~ Bella West ~ 27 ~ Creatief, zachtaardig, relaxed
    Muziek ~ Diana Krasney ~ 37 ~ Harde werkster, creatief, tikkeltje streng
    Drama ~ Melody Richie ~ 24 ~ Tikkeltje arrogant, harde werkster, diva
    Cheer coach ~ Amber Seibold ~ 33 ~ Harde werkster, streng, heeft het beste met je voor
    Rugby coach ~ Matt Devonte ~ 37 ~ Harde werker, impulsief, sportief
    Football coach ~ Jayden DiAngelo ~ 29 ~ Sportief, relaxed, aardig
    Directeur ~ Greg Lane ~ Aardig, rechtvaardig, soms ietwat streng


    • Rooster •
    Tijd
    9:00-10:00
    10:00 - 11:00
    11:00 - 12:00
    12:00 - 12:30
    12:30 - 13:30
    13:30 - 14:30
    14:30 - 15:00
    15:00 - 16:00
    16:00 - 17:00
    Maandag
    Muziek
    Biologie
    Wiskunde
    Pauze
    Spaans
    Duits
    Pauze
    Scheikunde
    Natuurkunde
    Dinsdag
    Frans
    Latijn
    Geschiedenis
    Pauze
    Aardrijkskunde
    Economie
    Pauze
    Engels
    Muziek
    Woensdag
    Biologie
    Duits
    Scheikunde
    Pauze
    Economie
    Frans
    Pauze
    Gym
    Gym
    Donderdag
    Natuurkunde
    Aardrijkskunde
    Latijn
    Pauze
    Drama
    Drama
    Pauze
    Kunst
    Geschiedenis
    Vrijdag
    Wiskunde
    Kunst
    Engels
    Pauze
    Spaans
    Spaans
    Pauze
    Gym
    Gym


    • Current •
    Het is maandag 17 oktober en er is voor de hele dag een fundraiser geplanned op het terrein van Willow Creek. Iedereen heeft verschillende manieren om geld op te halen, niks is te gek!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2016 - 17:04 ]


    El Diablo.

    GIA DE OLIVEIRA

    18 | Willow Creek | The Foreigner | Outfit | With Elijah
    Her accent



          Smoothies, heerlijk. Een mix van vers fruit met sap en een handjevol ijsblokjes. Tevreden keek Gia naar de stand die ze met Elijah had bedacht. Zijn eerste poging van het maken van het drankje was niet erg soepel verlopen en de brunette had hem dan ook flink uitgelachen toen hij de stukken fruit op zich kreeg. Al snel kreeg ze de taak van de drankjes maken, terwijl Elijah zich ontfermde over de kas. Prima, naar haar mening. Als het tweetal het maar naar hun zin had. Ondertussen had ze voor hygiënische redenen haar bruine lokken op in een paardenstaart gedaan.
          Na een tijdje achter de stand te hebben gestaan kwam er een nieuwe klant aan. Zijn man-bun in combinatie met baard en kritische blik vielen haar meteen op. Oh lord, zo’n type. “Kan ik u helpen?” Vroeg ze op een vriendelijke toon toen de heer zijn bestelling bekend maakte, een bosvruchtensmoothie en Gia knikte toestemmend. “Wordt geregeld!” Ze pakte de verse vruchten en deed die, in combinatie met soyamelk (wat de heer overigens had besteld) en ijsblokjes in de blender. Als hij een milkshake had gewild, had hij het ook gewoon kunnen zeggen. Ach ja, de klant is koning.
          De smoothie was eindelijk klaar en Gia overhandigde hem, waarop ze bedankt werd en de klant wegliep. Ze voelde Elijah’s ogen zich in haar huid boren en keek hem aan. “Waarom zijn we dit ook alweer gaan doen, ik verveel me nu al.” Zijn gezichtsexpressie was wat somber en Gia kon niet helpen om te lachen. “Want dit is leuk, en alles wat over is kunnen we zelf opeten.” Haar grijns was onmiskenbaar toen ze een aardbei uit de fruitschaal pakte en hem opat. “Daarnaast, you get to spend time with me. Wat wil je dan gaan doen?” Haar wenkbrauwen trok ze nieuwsgierig op toen ze hem aankeek, wachtend op antwoord.
          UIt haar ooghoek zag ze een blondine hun kant op komen, ze leek Celeste te herkennen. Ze sprak Elijah aan en drukte daarna het geld in zijn handen. "Druivensap met aardbeien? Komt voor elkaar." Gia dook weer achter de blender en gooide de vruchten erin. Toen ze klaar was overhandigde ze het drankje aan de blondine. "Viva!* Ik hoop dat het smaakt." Haar glimlach was vriendelijk en ze had zelf ook wel zin in iets lekkers. "Zullen we anders zo wat te eten pakken, Eli?"

    * Viva! = Proost!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 22:14 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.



    MYLES KENNITH OAKLEY

    The 'Nerd' , At the Parking, Talking to Hailey


    2 weken woonde ik in Amerika al wist ik nog steeds niet wat i er echt van moest vinden. De school waar ik naartoe ging, Willowcreek was goed , de lessen waren oké al had ik van vele al mogen horen dat ik een betweter was, vandaar dat ik de mensen hier wat minder aangenaam vond. Vorige week had ik dan ook mogen voelen hoe de mensen van me dachten en had ik er een gescheurde lip aan overgehouden, gelukkig waren er hier toch wat fijne mensen en heb ik dan ook Dominik leren kennen. Blijkbaar waren de mensen die me een mep verkocht hadden van een andere school die afgebrand was geweest waardoor ze hier lessen moesten volgen. Erg goed ken ik Dominik nu ook weer niet maar hij was vriendelijk en we hadden even gepraat, hij bood me zelf aan om samen met hem wat te gaan trainen, zodat ik die pestkoppen zelf aan zou kunnen. Ik was niet bepaald een grote fan van geweld, maar had toch toegezegd . Mocht mijn vader ooit terugkeren dan kon ik hem zeker aan.
    Terwijl ik naar de school aan het rijden was in mijn kleine volkswagen. In vergelijking tot de andere auto's was mijn wagen maar niets, Willowcreeck mocht dan wel een school zijn voor welvarende maar dat wilt niet zeggen dat ik met een lamborgini zou gaan afkomen... De parking was drukbezet met auto's die gewassen werden en nu pas herinnerde ik me dat het de fundraiser dag was. Dat was ik echt compleet vergeten, zelf deed ik er niet aan mee maar dat wilde niet zeggen dat ze niet ging steunen. Mijn auto mocht trouwens wel eens een wasbeurt krijgen.
    Ik reed de parking op en parkeerde mijn wagen, waarna ik uitstapte en naar het meisje toeliep die volgens mij de captain was van de groep. "Hey, is het hier dat ik moet betalen voor de carwash?" zei ik met een zwak glimlachje en stak mijn handen wat nonchalant in mijn broekzakken iets wat een van mijn verlegen trekjes was. Het meisje was wat kleiner dan mij maar had een lief gezichtje en een lichtgetinte huid.



    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 22:28 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit + Shoes





    Tussendoor had ik even een pauze genomen en plaats genomen op de voorkant van mijn eigen auto. Ik keek toe hoe mijn team werkte en telde ondertussen het geld wat al uit enkele honderdjes bestond. Een lichte grijns ontstond op mijn lippen en ik stop het geld weer terug. Ik strek me uit en kijk even om me heen, om vervolgens op te staan en weer naar de groep toe te lopen. Net op dat moment zie ik een kleine Volkswagen het terrein oprijden, waar een moment later een jongen uitstapte en op mij afliep. "Hey, is het hier dat ik moet betalen voor de carwash?" zei hij en ik knik, waarna ik glimlachend mijn hand opsteek. 'Right here.' bevestig ik. Ik laat mijn blik over hem gaan. Ik had hem volgens mij zien rondlopen in de gangen. 'Sorry, ben je nieuw hier? Ik heb je volgens mij wel een aantal keer zien lopen.' zeg ik en steek dan mijn hand uit. 'Hailey, Hailey Ambrose.' stel ik mezelf voor met een glimlachje. Ik kijk kort naar een van de meiden en fluit even, waarna ze naar de auto loopt. Vervolgens richt ik mijn blik weer op de jongen voor me.


    El Diablo.

    Isabella Eleana Thomassen
    WILLOW-CREEK || CHAOTIC CUTIE || SOUNDTRACK || OUTFIT

    she is delightfully chaotic
    a beautiful mess
    loving her is a splendid adventure

    Sarah's hand gleed over haar middel en ze legde haar hoofd op haar schouder, waardoor ze Sarah's donkere lokken tegen haar wang voelde kriebelen. 'Dus, gaan jullie ook iets aan ons doneren?' Oh, nee. Nee, nee, nee. Ze verstijfde lichtelijk en hoopte maar dat haar vriendin naast haar niks door had. Voor het weekend had het haar totaal niet uitgemaakt, maar ze moest er nu niet aan denken om Owen ook maar een simpele kus te geven. Ze voelde zichzelf weer lichtelijk nerveus worden en hoopte eigenlijk dat er een nieuw iemand aan zou komen die zou doneren en dat de jongens had daarna vergaten.
          'Ik heb geen geld maar gratis is zeker geen optie? Het is voor het goede doel dus het gaat om de gedachten uiteindelijk,’ lachte Owen ook nog. 'Toch, Ty?’ Ze wist prima wat voor gedachten hij er bij zou hebben en die zouden niet gaan over het "goede doel".
          'Hmh.. I could... Waarschijnlijk de beste kus die je hier kan krijgen.' Na deze woorden stuurde Ty een knipoog haar kant op. Hoe, oh, hoe was ze ooit in deze ingewikkelde situatie beland? 'Hm, ik zou het niet weten, ik heb Sarah nog nooit een kus gegeven,' glimlachte ze desondanks, waarbij Isa zacht haar heup tegen die van Sarah stootte.
          'Hoe vonden jullie het feest eigenlijk?’
          Isa luisterde niet echt naar Ty's antwoord, maar twijfelde wat ze zelf zou zeggen. Het was misschien niet het verstandigste om te doen, en ze dacht er ook niet zo goed bij na. 'Ik denk dat je wel weet wat ik er van vind,' mompelde ze, waarbij ze haar groene kijkers op Owen richtte, maar al snel keek ze weer de andere kant op.
          Niet veel later voegde het donkerharig meisje waar Owen eerder op doelde zich bij hen. 'Hey, ik ben Maisie.' Het meisje had een accent, Schots gokte ze.
          'Isa,' glimlachte ze vrolijk. Isa gokte dat ze nieuw was, want ze had haar nog niet eerder gezien. Ze kon zich wel voorstellen hoe het meisje zich voelde, gezien ze enkele maanden eerder zelf het nieuwe persoon was. 'Wil je ook doneren? Het is een dollar, of meer natuurlijk als je wilt.' Hierna keek ze naar Tyler. 'Zo erg zijn de jocks toch niet? En het is te doen ja, op sommige opmerkingen na. En ik heb altijd Sarah nog, dus dat scheelt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered



    MYLES KENNITH OAKLEY

    The 'Nerd' , At the Parking, Talking to Hailey


    Het meisje met de roodbruine lokken knikte en glimlachte vriendelijk waarna ze haar hand opstak als teken dat ik de juiste persoon heb aangesproken. 'Right here.' bevestigde ze nogmaals. 'Sorry, ben je nieuw hier? Ik heb je volgens mij wel een aantal keer zien lopen.' haar opmerking liet me lichtjes blozen, maar ik herpakte mezelf snel en knikte waarna ik haar hand vriendelijk aannam en deze kort schudde. 'Hailey, Hailey Ambrose.'stelde ze zich voor en ik glimlachte even. " Myles Oakley." vertelde ik haar dan waarna ik haar zachte hand weer losliet en deze weer ik mijn broekzak liet glijden, al was het ditmaal om mijn geld boven te halen. Ik haf Hailey een briefje van 10 Amerikaanse dollar. Het was nog steeds vreemd want hier in Amerika was alles toch iets duurder dan van waar ik vandaan kwam, maar 10 dollar voor het goede doel vond ik zeker geen probleem. " Ik ben inderdaad nieuw hier, vandaag mijn derde week om precies te zijn." zei ik en haalde soepeltjes mijn schouders op. Ik vermoedde dat ze wel kon horen dat mijn accent niet Amerikaans was. Sowieso had ik al een licht frans accent met me mee en had ik een rollende r - waar velen zich aan leken te ergeren - maar ik kon nu eenmaal geen vreemd accent in drie tellen aannemen. Hailey gebaarde aan haar groep dat mijn auto ook gewassen mocht worden en kort richtte ik mijn aandacht op de meisjes die allen een kort shortje aanhadden en een nogal onthullend topje. Vlug keek ik weer weg zodat ze niet dachten dat ik een viespeuk was of iets dergelijke en richtte ik mijn aandacht op Hailey." Jullie zijn het cheerleaderteam toch?" vroeg ik haar met een glimlachje. " Loopt de fundraiser een beetje? Ik ken dit hele systeem niet zo goed maar bij het zien van alle auto's vermoed ik wel dat het vlot loopt?" oh god in mijn spreken en observeren klonk ik al als een enorme nerd, en dit dan nog eens in het bijzijn van een cheerleader...




    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit + Shoes





    Hij schudde mijn hand kort, "Myles Oakley." stelde hij zich vervolgens voor. Ik knik en laat vervolgens zijn hand los, waarna ik toekijk hoe hij tien dollar uit zijn zak haalt. "Ik ben inderdaad nieuw hier, vandaag mijn derde week om precies te zijn." zei hij ondertussen en ik glimlach weer. 'Zoiets dacht ik al ja... Nou ja, welkom op Willow Creek' zeg ik met een speelse knipoog. Vervolgens nam ik het briefje aan. 'Be right back' zei ik snel en rende naar Seibold om het in te leveren, voor ik weer terug kwam.
    Het accent wat hij had viel me wel op, maar niet in de slechte zin. Het had wel wat. "Jullie zijn het cheerleaderteam toch?" vroeg hij met een glimlachje en ik knik. 'That's us!' glimlach ik en lach even. " Loopt de fundraiser een beetje? Ik ken dit hele systeem niet zo goed maar bij het zien van alle auto's vermoed ik wel dat het vlot loopt?" Ik knik. 'Het loopt erg goed ja! Al zeker een paar honderd dollar, waarbij de 'fooi' goed heeft geholpen' zeg ik en ik glimlach naar hem. Ondertussen neem ik plaats op een van de auto's. 'Dus.. Wat brengt jou naar Californië?' vraag ik hem. Ondertussen haal ik mijn haar uit de staart en haal mijn hand er een paar keer doorheen, voor ik het weer opsteek in een losse knot.


    El Diablo.



    MYLES KENNITH OAKLEY

    The 'Nerd' , At the Parking, Talking to Hailey



    'Zoiets dacht ik al ja... Nou ja, welkom op Willow Creek' Verwelkomde Hailey me met een speelse knipoog waardoor ik even zacht lachte en een lichte blos op mijn wangen te vinden waren. Hoewel ik vermoedde dat de knipoog volkomen vriendelijk was, was ik toch niet gewoon om vrouwelijke aandacht te krijgen. Hailey ging vlug even naar haar Coach waardoor ik even rondkeek, het viel me wel op dat de meeste klanten jonge en wat oudere mannen waren en ik was er zeker van dat ze hier niet enkel voor de fundraiser waren. Hailey kwam gauw weer terug en ik glimlachte vriendelijk naar haar, bij mijn vraag knikte ze waardoor haar lokken vrolijk op en neer sprongen. 'That's us! Het loopt erg goed ja! Al zeker een paar honderd dollar, waarbij de 'fooi' goed heeft geholpen' zei ze glimlachend en leunde wat tegen een auto aan. 'Dus.. Wat brengt jou naar Californië?' vroeg Hailey en ik kruiste even losjes mijn armen, niet echt wetend wat voor houding ik moest aannemen die niet al te verlegen leek. "Eh nou, de nieuwe vriend van mijn moeder voornamelijk." zei ik en lachte even zacht. " Ik ben opgegroeid in Canada namelijk dus het is wel een hele verandering." vertelde ik haar. " Maar klopt het nou dat er hier twee scholen zijn? Want ik zie wel een boel verschillen in twee groepen mensen." vroeg ik haar, daarmee bedoelde ik de mensen die me vorige week een mep verkochten en de andere die me wel hielpen maar overduidelijk veel rijker zijn dan de andere. Ik vroeg me af of Maddie ook in Willow Creek les volgde, gezien Derek werkte voor haar vader.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ELIJAH JOSEPH MERKEY
    18 | Jefferson High | At the fundraiser making smoothies

    “Want dit is leuk, en alles wat over is kunnen we zelf opeten.” Was Gia haar reacite geweest op Elijah zijn vorige opmerking geweest juist over het feit dat hij zich verveelde en het duidelijk niet leuk vond. Echter wist de reactie van Gia een lach bij Elijah te veroorzaken, Gia klonk er dan wel heel erg serieus over, maar wat ze zei leek zo het tegenovergestelde te zijn van wat Elijah dacht. Ze noemde het leuk, iets waarvan Elijah zeker een andere mening over had en ze noemde ook dat ze de restjes mochten opeten. Nou was dat niet meteen iets wat Elijah haatte, maar er bestonden betere restjes. 'Ik weet niet of je me nou echt heel enthousiast kan maken met restjes spinazie en alle andere besjes die mijn handen roze hebben gekleurd.' Zei Elijah, waarna hij keek naar zijn handen die een licht roze gloed hadden gekregen van de geëxplodeerde smoothie die hij eerder over zich heen had gekregen. Het had ook vlekken achtergelaten op zijn shirt trouwens, Elijah hoopte maar dat zijn moeder het er uit kon wassen.
    Aan haar vorige opmerking voegde Gia nog aan toe dat Elijah tijd met haar kon spenderen en vroeg ze hem wat hij dan wou doen. Een kleine glimlach verscheen op Elijah zijn lippen. 'Hmmm ik heb genoeg dingen die ik liever met je zou willen doen.' Zei Elijah waarna hij zijn hand op Gia haar heup neerlegde, maar hij trok deze hand al snel weer terug toen er iemand was die besloot hun moment te verbreken. Elijah draaide zich om, met waarschijnlijk de meest neppe glimlach ooit om Celeste te zien staan. Elijah kende de jongedame al een tijdje, sinds ook zij op Jefferson high had gezeten, maar buiten haar naam wist hij nou niet echt veel van haar. Celeste was één van die vele mensen waarvan Elijah wel wist wie ze was, maar waarmee Elijah nog nooit had gesproken. De jongedame drukte hem meteen tien dollar in zijn handen en vroeg daarna ook nog of het wel genoeg was. Een beetje verward schudde Elijah zijn hoofd, zo duur waren hun smoothies ook weer niet. 'Nee dit is meer dan genoeg.' Zei Elijah waarna hij het geld in hun kas legde en het wisselgeld er uit haalde wat hij dan weer aan Celeste gaf.
    De blonde jongedame ontving haar drankje ook al vrij snel van Gia die er weer eens een Portugees woordje uit moest gooien, waarvan Elijah nog steeds betekenis niet van had kunnen verzinnen. Hierna was Gia haar aandacht echter weer op Elijah gericht. De jongedame vroeg hem of ze wat eten konden halen. Elijah haalde kort zijn schouders op. 'Mij best, maar wie moet dan ons fort met smoothies bewaken?'


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Madison Sofie Caldwell
    EIGHTTEEN || STATUS || AT THE FUNDRAISER || TALKING TO CEIRA AND DOMINIC|| OUTFIT

    i take superhot shower
    because i like to practise burning in hell

    Als je Maddie zou vragen om de fundraiser in drie woorden te omschrijven, dan waren dat: grootste tijdverspilling ooit. De grote vraag was waarom ze überhaupt heen was gegaan. Het antwoord daarop wist ze zelf eigenlijk niet, het namelijk niet alsof ze van plan was om te gaan helpen. Het was niet alsof het haar school was dat was afgebrand, en eigenlijk vond ze het veel leuker met de Jefferson-studenten erbij. Zij brachten tenminste wat leven in de brouwerij.
          Een diepe zucht kwam over haar lippen, waarna ze de sigaret, die net nog tussen haar lippen bungelde, uitdrukte op het muurtje. Ze zag een vrouw van middelbaar leeftijd en een slecht kapsel haar een afkeurende blik toe werpen. Maddie negeerde het, oude mensen hadden toch altijd wel iets te klagen.
          Ze had nog niet veel stappen gezegd toen ze tegen iemand op botste. Hoewel, eigenlijk liep de persoon tegen háár op. 'Maddie, toch? Heb je zin om met mij hier rond te wandelen anders? Aangezien je ook alleen lijkt te zijn.' Ze was in elk geval direct, wat ze wel kon waarderen.
          'Als hier iets te doen valt, prima,' antwoordde ze schouderophalend. De brunette kwam haar lichtelijk bekend voor. 'Ben jij niet Ty's zusje?' Misschien verkocht zij ook wel wiet, dan kon de fundraiser nog leuk worden. 'Zou iemand hier eten verkopen?' vroeg ze vervolgens, zonder op het eerdere antwoord te wachten. Ze ging er eigenlijk vanuit dat ze gelijk had.
          Haar ogen gleden over de standjes, op zoek naar iets te eten, toen haar blauwe kijkers op een bekend gestalte vielen. 'Kom.' Ze pakte de hand van de andere dame vast en trok haar mee. Eenmaal ze vlak achter Dominic stond, gaf ze een klap op zijn mooie achterwerk. 'Zeg, Hammond, ga je mee eten zoeken?'
          Wat haar afgelopen weekend gebeurd was, verbaasde haar nog steeds lichtelijk. Nadat Dominic Tyler en Isa bij Ty's huis had afgezet, had ze hem gemeld dat hij haar maar bij een hotel moest afzetten (ze was toen nog steeds niet van plan thuis te slapen). Tot haar verbazing had hij aangeboden dat ze wel bij hem kon slapen. Slapen-slapen, niet "slapen"-slapen. En ondanks dat ze in hetzelfde bed sliepen, had hij niet geprobeerd. Hij had zelfs niet door gepusht toen ze een vage uitleg gaf waarom ze niet thuis wilde slapen. Je kon veel over hem zeggen, maar hij was wel een gentleman.



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit + Shoes





    "Eh nou, de nieuwe vriend van mijn moeder voornamelijk." zei hij en ik knikte even, wachtend tot hij verder ging. " Ik ben opgegroeid in Canada namelijk dus het is wel een hele verandering." vervolgde hij en ik knik wederom met een kleine glimlach op mijn lippen. Dat verklaarde het accent wat ik kon opmaken uit zijn stem. 'Kan ik me voorstellen..' zeg ik zacht en lach even. " Maar klopt het nou dat er hier twee scholen zijn? Want ik zie wel een boel verschillen in twee groepen mensen." vroeg hij me en ik knik weer.
    'Klopt klopt..' bevestig ik. 'Al een aantal weken geleden brandde Jefferson High vrijwel volledig af, en omdat Willow Creek nog een vrij nieuwe school was met genoeg plek kwamen ze hierheen.' zeg ik en even dwalen mijn gedachtes af. Ik had velen horen klagen, maar mij zou je er eigenlijk niet over horen. De anderen maakten de plek hier een stuk levendiger, dat moest ik toegeven. Ik kan ook niet ontkennen dat ik het best wel heel goed met een aantal van hen kon vinden. Mijn gedachtes dwalen kort af naar Asher en Gray, waarna een glimlachje weer op mijn lippen vormt. 'Daarom nu deze fundraiser, zodat de school uiteindelijk weer opgebouwd kan worden. Al zou dat waarschijnlijk nog een tijd kunnen duren, dus ik ga er vanuit dat ze in elk geval dit hele jaar blijven.' sluit ik af. Even laat ik mijn blik over hem gaan. 'Sommigen van de Jeffersons zijn vrij intimiderend en er zitten echt wat douchebags tussen... Maar ze zijn lang niet allemaal zo slecht, hoogstens een beetje anders.' zeg ik en glimlach naar hem.


    El Diablo.

    DOMINIC HAMMOND
    | 19 | AT THE FUNDRAISER | WILLOW CREEK |
    | SNOBISH UNDERGROUND BOXER | OUTFIT |


    Met een lichte frons baande ik een weg tussen de scholieren door. Ik was vergeten dat de fundraiser vandaag was en had me uiteraard nergens voor opgegeven. Zo nu en dan bleef ik even stilstaan als ik een bekende zag maar helaas was niemand van die personen interessant genoeg om mijn aandacht lang vast te houden.
          Mijn blik bleef even hangen bij Owen die bij de kissing booth stond waar Isa stond. Even trok ik een wenkbrauw op en besloot toen me er maar niet mee te bemoeien. Ik moest Isa er maar op vertrouwen dat ze het me zou vertellen als de jongen haar lastig viel.
          Een klap op mijn kont liet me omkijken en als vanzelf lachte ik toen ik Maddison zag staan. De lach bleef echter niet lang want ik zag dat ze niet alleen was. Ceira, het zusje van Tyler stond naast haar. Het was dat ik deze keer geen huiswerk had waar ik haar hulp bij nodig had, anders had ik haar even apart genomen. Echter wist ik nu niet echt wat ik met haar aan moest aangezien we verder maar weinig contact hadden.
          "Zeg, Hammond, ga je mee eten zoeken?" Vroeg Maddison aan mij.
          "Sure, wil je hier ergens iets zoeken of ergens wat gaan halen?"
          Mijn blik gleed opnieuw naar Ceira. "En shorty, kom jij ook mee?"
          Vragend trok ik een wenkbrauw op om vervolgens mijn arm om Maddie's middel te laten glijden en haar aan te kijken.
          "Gaat het wat beter vandaag?"

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 19:52 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.



    MYLES KENNITH OAKLEY

    The 'Nerd' , At the Parking, Talking to Hailey


    'Kan ik me voorstellen..' zei ze met een zacht lachje waarna ze knikte op mijn vraag. 'Klopt klopt. Al een aantal weken geleden brandde Jefferson High vrijwel volledig af, en omdat Willow Creek nog een vrij nieuwe school was met genoeg plek kwamen ze hierheen.' legde Hailey uit en ik knikte begrijpend. 'Daarom nu deze fundraiser, zodat de school uiteindelijk weer opgebouwd kan worden. Al zou dat waarschijnlijk nog een tijd kunnen duren, dus ik ga er vanuit dat ze in elk geval dit hele jaar blijven.' vervolgde ik en een klein 'oh' gebaar verliet mijn lippen. Dat klonk inderdaad logisch, "Sommigen van de Jeffersons zijn vrij intimiderend en er zitten echt wat douchebags tussen... Maar ze zijn lang niet allemaal zo slecht, hoogstens een beetje anders.' glimlachte ze en ik glimlachte naar haar terug. "Het is fijn om te horen dat iedereen hier welkom is" begon ik "Al heb ik helaas een douchebag ontmoet, maar he hij kon ook best van Willow Creeck zijn." zei ik en wees naar mijn gescheurde lip. Het was niet zo erg als vorige week maar soms voelde ik het nog wel. " Maar heb je geen kou zo? In je korte top en met dat koude water? " vroeg ik haar lichtelijk verbaasd. Ik zag haar niet rillen maar mocht het zo zijn dan had ik met plezier mijn trui aan haar gegeven. Wat verlegen stak ik mijn handen weer in mijn zakken. " En je vriendje is die niet jaloers op de toestromende massa?" ik grinnikte zacht terwijl ik knikte naar het groepje mannen die overduidelijk zaten te kijken naar de cheerleaders die mijn auto aan het wassen waren. Ik nam het hen niet kwalijk je kon onmogelijk naast die volle billen kijken van sommige. Vlug keek k weer weg voordat ik ook als pervers bestempeld zou worden. " Ik doe het jullie in ieder geval niet na." lachte ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hailey Diana Ambrose
    17 || Cheerleader captain || Outfit + Shoes





    "Het is fijn om te horen dat iedereen hier welkom is" begon hij en ik knikte. Al wist ik dat lang niet iedereen hier er zo over dacht. "Al heb ik helaas een douchebag ontmoet, maar he hij kon ook best van Willow Creek zijn." ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Dat zou best eens kunnen ja..' geef ik toe. "Maar heb je geen kou zo? In je korte top en met dat koude water?" vroeg hij me en ik schud mijn hoofd, waardoor er een paar kleine plukjes uit mijn knot springen en mijn gezicht wat omlijsten. 'Nah... Het is niet héél koud en je merkt het niet zo als je eenmaal bezig bent.' zeg ik met een klein glimlachje. 'Besides.. Als je het hele jaar door in een rokje een team moet aanmoedigen, raak je vanzelf gewend aan verschillende weersomstandigheden.' lach ik.
    " En je vriendje is die niet jaloers op de toestromende massa?" een lichte grijns verschijnt op mijn lippen en ik haal lichtjes mijn schouders op. Mijn blik gaat even kort naar het groepje mannen en ik rol mijn ogen. 'Hmh... Misschien wel als ik er een had' zeg ik nonchalant en ik keer mijn blik weer naar Myles. "Ik doe het jullie in ieder geval niet na." Ik lach zachtjes en rek me even uit. 'Niet?' plaag ik en ik geef hem een speelse knipoog. 'Ambrose!' hoor ik opeens en ik kijk op, naar coach Seibold. 'Regel jij de lunch even terwijl de andere meiden verder gaan?' vraagt ze en ik knik, waarna ik van mijn auto af ga. 'Natuurlijk' zeg ik en ik pak mijn portemonnee uit de auto, waarna ik naar Myles kijk. 'Wil je mee?' vraag ik hem met een kleine glimlach.


    El Diablo.

    CEIRA LEXA SANTIAGO

    Former Jefferson High student – at the Fund Raiser – talking Maddie and Dom

    ”Als hier iets te doen valt, prima,” antwoordde ze schouderophalend toen Ceira haar had gevraagd of ze samen wilden rondwandelen. Ga daar maar niet van uit Maddie, tenzij ze het misschien leuk vond om al deze kraampjes af te gaan. Dan was er genoeg te doen.
          ”Ben jij niet Ty's zusje?” Ceira zuchtte, daar had je het al. Ze had gehoopt dat ze hier niet bekend zou staan als het zusje van, maar misschien was dat daadwerkelijk teveel gevraagd.
          ”Zou iemand hier eten verkopen?” vroeg ze vervolgens, zonder op het eerdere antwoord te wachten.       ”Nééééé,” loog Ceira en ze zette haar liefste glimlach op. Jawel, dat was ze wel. Ze had alleen geen behoefte aan gepraat over haar broer. Nee, Ceira verkocht niks, ze had geen wiet op zak en nee, ook geen alcohol. Ze had nog geen zin om onder de grond begraven te worden.
          ”En op je tweede vraag, geen idee, kijk rond,” antwoordde ze. Ceira keek toe hoe Maddi’s ogen gleden over de standjes, op zoek naar iets te eten. “Kom.” Maddi pakte de hand van Ceira vast en trok haar mee. Ceira maakte een verbaasd geluidje. Hallo, waar gingen ze heen? Ceira had al snel door dat Maddi niet een eetplekje had gespot, dit werd alleen maar duidelijker toen ze een bekende jongen een klap op zijn kont gaf.       ”Zeg, Hammond, ga je mee eten zoeken?” Hammond. Ceira kreunde van binnen even. Van alle mensen die hier waren, moest zij Hammond kiezen.
          ”Sure, wil je hier ergens iets zoeken of ergens wat gaan halen?" Dominics stem. Ceira probeerde haar gezicht in de plooi te houden, ondanks dat Dominic zijn stem Ceira een acute urge gaf om hem in zijn gezicht te slaan.
          ”En shorty, kom jij ook mee?" Was zij de shorty? Ceira haalde haar wenkbrauw op, net zoals Dominic deed. Zodra Dominic een arm om Maddi’s schouder sloeg en met haar een gesprek begon, rolde Ceira met haar ogen.
          Ceira gaf Dom een zachte mep in zijn gezicht. “Mijn naam is Ceira en niks anders, Dóminic. En ja, ik kom zeker mee,” antwoordde ze, waarna ze voorop ging lopen.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2016 - 17:27 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Levi Oliver Jackson

    'This Is Who I Am, Nobody Said You Have To Like It'

    Sporter rebel|18 years| On the way to the fundraiser|Met Evelyn en Sebastian|




    "No offence to you, guys, maar we moeten echt even heel veel geld ophalen," zei Evelyn. "Des te sneller staat Jefferson weer." Sebastian knikte, maar ik reageerde er eigenlijk niet op. Ik snapte dat ze snel weg wilde, maar ik wilde haar eigenlijk niet weg hebben... "Als jij dan je allerliefste en leukste lach opzet, komt het vast goed. Iedereen wil wafels die gebakken zijn door Sebas en versiert door Evelyn, bestuurd door meneer Jackson hier," grinnikt Sebastian. "Oh, dus ik mag alleen maar rond rijden en mooi wezen?" Ik haalde even quasi beledigd mijn wenkbrauw op. "Nou moeten we het maar mee doen hé" Ik grijns even breed.
    "Over geld gesproken, kost dit hele ding en die spullen niet al onwijs veel geld?" vroeg Evelyn vervolgens. "Jawel," zei Sebastian meteen. "Maar ik heb even mijn leuke vader opgebeld of hij een busje kon regelen. Het is echt een geweldige man hoor, hij is alleen nooit thuis en weet niet hoe hij goed een vader moet zijn. Door dit soort dingen probeert hij het nog een beetje. Dusja, gratis busje en gratis spullen," Sebastian klopt op het busje terwijl hij grijnst.
    "Anyway, get in,"

    Sebastian begint het busje in te klimmen, en ik ga maar achter de bestuurdersstoel zitten. "Laten we maar beginnen dan! Ohja, en Levi, er zijn wel degelijk twee wafelbakdingetjes ja. Misschien dat jij zegmaar eerst gewoon rijd, en als we dan op een plek zijn met veel mensen jij gaat helpen met bakken, en als er daar niemand meer wat koopt jij weer gaat rijden naar een plek met veel mensen, enzovoort, snap je?" Ik knikte even terwijl ik over mijn schouder Sebastian even aan keek. "Ja dat is prima, Als we veel geld willen ophalen moeten we genoeg kunnen bedienen, en met één iemand die bakt gaat dat niet snel genoeg denk ik" Antwoord ik met een serieuze ondertoon. "En ik denk dat we het best bij school kunnen beginnen, aangezien de fundraiser nou eenmaal daar is, zeg maar. En dan kijken we daarna wel weer verder, denk ik." Nogmaals knik ik. "Prima idee" Ik start het busje en begin koers te zetten naar de school.

    zwijgend reed ik richting Willow Creek, terwijl ik ondertussen op mijn onderlip kauwde. Af en toe keek ik stiekem zijlings naar Evelyn om vervolgens weer snel op de weg voor me te letten. Ik minder vaart als de school in zicht komt en de grote groep mensen zie. "Iets verder door en dan stoppen" roept Sebastian, die het raampje al geopend had. "prima" antwoord ik. "dan staan we wel goed! Nou Evelyn, Klaar om de prachtige wafels te versieren?" hoor ik Sebastian grinniken. "Nou Guys, klaar om te beginnen?" vervolgens begint hij wafels te blèren.
    Ik stap uit en zie vervolgens de kissingbooth van Sarah en Isabella Ik slaak een diepe zucht, wend mijn blik af en stap via de andere kant in om te helpen bij de wafels.. "Zeg maar wat ik kan doen baas" grijns ik. "Naast hier staan en mooi wezen natuurlijk"

    [ bericht aangepast op 29 nov 2016 - 17:20 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]