• Namelijk dat jullie allemaal geweldig zijn!



    Zoals jullie - of in ieder geval, de mensen die het forum een beetje in de gaten houden - vast wel hebben gemerkt, lijkt de sfeer op Q (met name in het LJH) steeds wat slechter te worden. Toch vond ik dat het wel echt even gezegd mag worden dat er niet alleen maar slechte kanten zijn van Q!
    Kijk alleen al naar alle gezelligheid nu rond Halloween; het forum lijkt ineens op te leven en hoewel het misschien niet zo druk is als vroeger, is het allesbehalve dood hier op Q. We hebben nog steeds een prachtige website met geweldige mensen die allemaal een stukje van zichzelf aan Q bijdragen, en daar ben ik jullie heel dankbaar voor!


    Om dit topic nuttig te houden: Hoe was jullie Halloween, of wat gaan jullie nog doen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Naaaw, wat lief van je. c: Ik was van plan om vanavond een lekker enge film op te zetten en mijn kat plat te knuffelen.


    What would Emma do?

    Dat is zo lief!

    Ik heb een feestje gehouden zaterdagavond en nu ben ik op een hond aan het passen, haha. Hopelijk ben ik op tijd thuis om nog wat leuke films te kijken.


    Your make-up is terrible

    StephenFry schreef:
    Naaaw, wat lief van je. c: Ik was van plan om vanavond een lekker enge film op te zetten en mijn kat plat te knuffelen.

    Goals, haha. Dat moet je kat vast leuk vinden (wbw)

    Thunderfvck schreef:
    Dat is zo lief!

    Ik heb een feestje gehouden zaterdagavond en nu ben ik op een hond aan het passen, haha. Hopelijk ben ik op tijd thuis om nog wat leuke films te kijken.

    Hopelijk heb je een leuke avond! ^^

    [ bericht aangepast op 31 okt 2016 - 17:27 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Aww, wat lief. ^^
    Ik doe niets speciaals op Halloween. Morgen wel naar Sealife. :3


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik doe niks bijzonders, tenzij leren voor tentamens ook meetelt dan


    What's meant to be will find it's way

    Ik heb niets gedaan met halloween. Cryyy. :c
    Misschien volgend jaar.

    Naawhh, sweet ^^
    We luf u to, Melis! Dat je hieraan denkt is nog een bewijs van je eigen gezellig-geweldige fluffyness :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat lief van je! Rond de feestdagen wordt het volgens mij wel iets drukker op het forum, het forum wordt levend gehouden.

    Met Halloween doe ik meestal niks en vandaag kruip ik vroeg onder de wol, want morgen gaat de wekker gewoon weer om half vijf.

    Het is wel mooi dat er op sommige plekken de doden worden geëerd en dat op andere plekken het een leuke feestdag is voor onder andere kinderen.

    Zoals ik het ken, doet het me denken aan Sint Maarten, waar ik wel aan doe. Tenminste, een van ons staat bij de deur om de kinderen van snoep te voorzien mits ze hebben gezongen.


    Physics is awesome

    Awh wat is dit lief! Dankjewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    'Halloween on rails.' Railbiken door het bos met mensen die je lieten verschrikken. Helaas was het niet eng :p


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Mijn vriend en ik hebben vandaag door Brussel gestruind. Dat was echt leuk. En we zijn een vriendin van mij gaan bezoeken in het ziekenhuis. Dus een heel actieve, niet enge dag. ^^

    Zo meteen nog een halloweenfilm kijken, maar gegarandeerd dat ik in slaap ga vallen. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ahh, vind ik leuk!(kudo)

    Ik heb zonet de drukste Plopsadag in drie jaar tijd meegemaakt.D': Was zo druk dat het vuurwerk om veiligheidsredenen niet mocht doorgaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Dit is lief van je! c:

    Ik ben net thuis & ga ook echt niets meer doen. Ik heb van half 9 tot half 5 op school gezeten, om vervolgens tot 9 te werken. Geen Halloween voor mij :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    N'awh, lief!
    Ik heb Halloweencupcakes gemaakt en misschien dat ik nog een horrorfilm ga kijken.


    16 - 09 - '17