• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Naam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles
    Kidnapped Girls VOL
    — Bethany Allanah Spring ~ Surrexit 1.5
    — Ember ~ Vault 1.4
    — Ophelia Delaney Palmer ~ Suzak 1.6
    — Adriana Lisa Flys ~ Sunrises 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Lexa Kalea Hoarau ~ Syoxisia 1.5
    — Roxanne Elise Valentina ~ GinnyWeasley8 1.6
    — Vajen Martinez ~ Vincentia 1.7
    — Rae Adanthe Bones ~ Vincentia 1.8

    Criminals VOL
    — Jazmín Valeria Fuensanta ~ Cahira 1.5
    — Raphael "Rave" ~ Windigo 1.1
    — Ezra Archibald ~ Byers 1.5
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk
    — Billy Palmer ~ AdamSandler 1.6
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.4
    — Alex Jason Spare ~ GinnyWeasley8 1.7
    — Chey Avèlie Amstrong ~ Pappilon 1.7
    — Shawn Cameron Jim ~ _Pappilon 1.7

    Other
    —



    The house



    1. Ingang



    2. Keuken



    3. Woonkamer



    4. Woonkamer die zich buiten bevindt



    5. De bar (plaats waar ze zich altijd in de avond bevinden)




    6. Zwembad



    7. Trappen 2e verdieping



    8. Gang 2e verdieping



    9. Badkamers





    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    — Hou jongens en meisjes gelijk pleas
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    [Ja, ik heb dit topic niet zo lang geleden geopend maar ik vond het zo jammer dat deze dood viel.]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 14:41 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Ik zou het best wel appreciëren als je mijn zelfgemaakte lay-out voor mijn rollen niet loopt te jatten. (:


    Im sorry ik zal het veranderen

    Cahira schreef:
    Volgens mij is hier een praattopic voor. :3


    O, sorry.
    Ik heb die topic eigenlijk zelf niet gevonden.


    Who's to say what is ''proper''?

    GinnyWeasley8 schreef:
    (...)

    Im sorry ik zal het veranderen


    Volgende keer heb ik liever dat je het dan even vraagt haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Syoxisia schreef:
    (...)

    Volgende keer heb ik liever dat je het dan even vraagt haha.


    Ja zal ik doen.

    Sebastian "Bas" Ryther
    Sticks and stones won't break your bones, but I will.



    NAAM

    Bas heeft helemaal geen moeite met zijn volledige naam, maar mensen korten deze altijd af. Het wisselt wel eens tussen Seb en Bas, maar hij vindt het tweede zelf leuker, dus stelt hij zich meestal zo ook voor.
    LEEFTIJD

    Bas heeft, ondanks zijn carrière, een jonge leeftijd van bijna 21 jaar. Hij is erg laat in het jaar geboren, op 29 december. Twee dagen te vroeg voor het vuurwerk dus.

    SHUT THE FUCK UP.

    INNERLIJK
    Agressief
    Beschermend
    Passioneel
    Onbeïnvloedbaar
    Humoristisch
    Onverschillig
    Onafhankelijk
    Rustig
    Afzijdig
    Volhoudend
    Stil
    Luisterend
    Betrouwbaar
    Realistisch
    Gewelddadig
    Eenzaat
    Slim
    Berekenend
    Introvert
    Cynisch
    Strijdlustig
    Opvliegend
    Afstandelijk
    Wreed
    Waarnemend
    Nieuwsgierig
    Rechtuit
    Inschattend
    Geweld heeft altijd de hoofdrol in Bas' leven gespeeld, en dit is ook terug te vinden in zijn karakter. Hij is een echte vechtersbaas en deinst allesbehalve terug wanneer er klappen vallen. Hij voelt zich ook snel aangevallen en neemt dingen vaak helemaal verkeerd op, waardoor hij wel eens uitvliegt. Doch gebeurt dit altijd met een bepaalde inschatting. Hij zal niet snel een gevecht aangaan waarvan hij niet zeker weet dat hij het kan winnen, al zijn deze vrij zeldzaam.
    Toch gebeurt dit niet om de haverklap. Dit komt omdat hij verder meer een achtergrondfiguur is die verbaal geen behoefte heeft om zichzelf te tonen. Hij heeft op zich wel een scherpe tong en is prima in staat om zichzelf te verdedigen, maar doet dit gewoon veel liever met zijn vuisten. In groepen is hij de stille kerel die alles in het oog houdt en nieuwsgierig naar alle gesprekken luistert.

    I'm not mad. I'm fucking furious. There's a difference.

    Hij is ook een erg goede luisteraar en zal je zelfs goede raad geven (als hij niet ergens boos is om geworden), maar anderzijds kan het hem ook niet echt schelen hoe jij je voelt. Hij is echter wel discreet met de informatie die hij van anderen krijgt en hierdoor in een bepaald opzicht best betrouwbaar.
    Hij is niet alleen letterlijk strijdlustig, ook figuurlijk geeft hij niet snel op. Hij gaat altijd voor hetgeen dat hij wil en laat zich niet gemakkelijk door anderen beïnvloeden. Eigenlijk kan dat laatste enkel als je echt heel dicht bij hem staat. Hij is dan ook zeker in staat om te houden van en om anderen te geven. Dit is al enkele keren gebeurd, al is dit telkens op niets uitgedraaid. Hier treurt hij niet echt om, ondanks de passie die hij altijd voor zijn relaties heeft. Hij kan dan ook dingen goed relativeren en bekijkt het leven vaak met een cynisch kantje.



    UITERLIJK
    [FC Richard Deiss.]

    • Gezicht: Spottend & Ongeïnteresseerd. Lacht weinig. Hazelnootkleurige ogen.
    • Haar: Zeer donkerbruin. Laat het groeien tot een bepaalde lengte, waarna hij het weer afscheert. Nu is het zoals op de foto's naast innerlijk.
    • Lichaam: 1m87, getraind & gebruind. Hij werkt meer op uithouding, maar de vele gevechten vergen een sterk lichaam.
    • Kledij: Comfortabel & Gewoontjes. Niets fancy.
    • Extra: Heeft in een dronken bui een tattoo van een stuk tekst laten zetten op zijn ribben. Er staat niets betekenisvol in.




    GESCHIEDENIS
    You only fail when you stop trying.

    Vader: Maddox Ryther - 53
    Moeder: Alicia Ryther - 50
    Zusje: Olivia Ryther - 18
    Bas' gezin is nooit rijk geweest. Zijn beide ouders leefden grotendeels van een werkloosheidsuitkering. En beiden gaven het liever uit aan drank en sigaretten dan aan iets anders. Toch werd Sebastian niet echt verwaarloosd. Goed, hij verscheen op school vaker zonder spullen dan met, maar hij ging wel naar school. Er heerste een soort ruwe liefde in de camper waar het gezin woonde.
    Maddox en Alicia maakten veel ruzie en hierbij vielen geregeld klappen. Klappen die van beide kanten kwamen, want Alicia was geen gemakkelijke vrouw. Sterker nog, Maddox was nooit de eerste die sloeg. Dat Bas hier soms ook mee te maken kreeg, kon niemand wat schelen. Om eerlijk te zijn, verdiende hij het meestal wel.
    Bij zijn vader begon hij op oudere leeftijd dan ook terug te slaan, maar zijn moeder raakte hij met geen vinger aan. De paar keren dat hij dat wel deed, kan hij zich nog goed herinneren, want Maddox verdedigde zijn vrouw tot het uiterste. Ja, er was wel degelijk sprake van een soort liefde en Bas leerde om vrouwen te respecteren - of beter gezegd; dat ze niet in waarde verschillen van mannen. Dit werd nog eens extra versterkt toen zijn zusje geboren werd. In het begin moest hij niet veel van dat kleine gedrocht hebben, maar hoe ouder ze beiden werden, hoe meer hij om haar ging geven. Olivia was dan ook altijd het prinsesje van de familie.
    Op school was Bas altijd de lastpak. Hij was slim - misschien zelfs slimmer dan de meeste kinderen - maar hij had geen enkele motivatie om zich te gedragen, laat staan iets van de lessen bij te houden. Zijn punten waren altijd ondermaats en tijdens elke pauze zei iemand wel eens iets verkeerd en gaf hij enkele klappen weg. Zijn ouders kon het weinig schelen, zeker Maddox had liever dat hij wist hoe hij van zich af moest bijten dan dat hij een wussy werd. De man wist al voor Bas' geboorte dat hij weinig keuzes in zijn leven zou krijgen. En in Maddox' ogen was dit de beste.
    Toen Bas een jaar of acht was, kreeg het gezin de kinderbescherming op hun dak. Na enkele maanden besloot de instantie om Olivia weg te halen en bij een pleeggezin te zetten. Echter was contact niet verboden en het kleine meisje verbleef nog geregeld bij haar biologische gezin. Ergens was het gezin zelfs blij voor haar, aangezien zij betere kansen kreeg. Bas mocht blijven, omdat hij ouder was en hem weghalen misschien wel meer nadelen zou brengen, dan voordelen.
    Bas bleef en daarom besloot zijn vader hem mee te nemen naar de ondergrondse vechtclub waar hij af en toe een wedstrijd meedeed. Zelf was hij ooit geblesseerd aan zijn heup en sindsdien ging het vechten hem minder goed af. In plaats daarvan begon hij zijn zoon te trainen en na een jaar werd het duidelijk dat Bas een geboren vechter is. De jongen versloeg op zijn negende zijn eerste - zestienjarige - tegenstander.
    Sindsdien trainde hij elk vrij moment dat hij had en vanaf zijn dertiende begon hij mee te doen met tornooien. De eerste raakte hij nooit ver - simpelweg omdat hij nog te jong was - maar naarmate de tijd verder ging, begon hij steeds meer te winnen. Op zijn zestiende had hij een serieuze reputatie opgebouwd in de illegale vechtwereld. Hoewel hij nog steeds niet één van de grootsten was, had hij hier doorheen de jaren op getraind en kan hij ook de grotere en sterkere tegenstanders aan.
    Thuis liet hij zich niet veel meer zien. Hij gaf een deel van het geld dat hij verdiende af aan zijn ouders, maar verder verbleef hij vooral bij vrienden of scharrels die hij oppikte na een gevecht. Hij is dan ook langzaam zijn ouders ontgroeid en houdt sporadisch nog wel contact, maar beide partijen voelen geen hunkering naar elkaar. Ook op school zagen ze hem na zijn vijftiende niet meer terug.
    Zijn zusje belt hij wel nog regelmatig op en ze gaan geregeld samen wat doen. Toen ze achttien werd dit jaar, wilde ze bij haar broer intrekken, maar dat heeft Max afgewezen. Hij heeft liever dat ze gaat studeren, maar Olivia heeft dezelfde koppigheid en heeft besloten om een jaartje de kat uit de boom te kijken.

    Op zijn achttiende werd hij opgemerkt door een kleine, criminele bende. Hij besloot erbij te gaan, maar stapte er na enkele maanden alweer uit. Hij had zijn naam wel laten horen in dat wereldje, maar was nog niet bereid om zijn andere wereldje op te geven. Dat jaar was er namelijk een nieuw, jaarlijks tornooi gelanceerd; eentje op leven en dood. Er waren telkens acht deelnemers en Bas heeft drie keer meegedaan. Het feit dat hij hier nog rondloopt, vertelt je het resultaat. De winnaar van dit tornooi kreeg behalve heel wat geld en ontzag, ook toegang tot veel nieuwe plaatsen.

    Uiteindelijk is het hem op zijn negentiende gelukt om alles te combineren en kwam hij bij de huidige bende terecht. Hier zit hij dus al ongeveer twee jaar..



    If I'm an angel, paint me with black wings.




    Why don't you go shit yourself?

    EXTRA
    LIKES
    Zussen
    Lezen
    Alcohol
    Seks
    Slapen
    Vechten
    Lopen
    Vrouwen
    DISLIKES
    Zussen
    Dominantie
    Gezeur
    Spaghetti
    Tekenen
    Popcorn
    Lafaards
    Vrouwen
    x Talenten: Vechten - Stelen - Lopen
    x Mistalenten Muziek - Koken
    x Geaardheid Heel erg hetero
    x Bas gaat elke ochtend een uurtje lopen, en is vaak ook 's avonds weg. Hij heeft enorm veel conditie.
    x Hij vecht nog steeds geregeld in tornooien. Op zijn kamer hangt een bokszak.
    x Hij heeft een extreem hoge pijngrens en kan pijn zelfs "uitstellen". Zo kan hij heel veel last hebben van een bepaalde slag die hij kreeg, maar pas na het gevecht. Op de momenten dat hij wil winnen, voelt hij praktisch niets. Ook als hij zijn enkel verstuikt, zal hij zijn rondje nog aflopen voor hij überhaupt doorheeft dat er iets scheelt.
    x Doordat er in de ring niet veel regels zijn en er met alles gevochten mag worden - bij het tot-de-dood tornooi zelfs met messen - is Bas verrassend lenig. Hij heeft geen probleem om iemand tegen het hoofd te schoppen.
    x Ergens is hij doodsbang dat zijn zus hetzelfde overkomt als de meisjes in het huis. Daarom is hij extreem beschermend, moet ze van hem de avondklok respecteren of anders hem meteen bellen én traint hij haar al enkele jaren zodat ze haar mannetje kan staan.

    RELATIES
    Wie?

    We all have our demons. I just choose to feed mine.


    Mhm?

    Zitten de criminelen nu vol, ik denk het eigenlijk wel.
    Kan ik dan een tweede kidnapped girl?

    (dan heb ik ook nog een rol als Vajèn vastloopt :P)
    Dan als fc kiko mizuhara unif

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 20:51 ]


    Who's to say what is ''proper''?

    Vincentia schreef:
    Zitten de criminelen nu vol, ik denk het eigenlijk wel.
    Kan ik dan een tweede kidnapped girl?
    (dan heb ik ook nog een rol als Vajèn vastloopt :P)
    Dan als fc kiko mizuhara unif


    Ja ^^

    Ik ben een dagje weg geweest maar ik heb het topic nu bijgewerkt! (: Kan iedereen zo snel mogelijk zijn/haar rol afmaken.
    Wanneer willen jullie dat het speeltopic geopend wordt ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    (...)

    Ja ^^

    Ik ben een dagje weg geweest maar ik heb het topic nu bijgewerkt! (: Kan iedereen zo snel mogelijk zijn/haar rol afmaken.
    Wanneer willen jullie dat het speeltopic geopend wordt ?


    Maakt mij niet uit en ik zal proberen om zo snel mogelijk Alex en Roxy af te krijgen.

    Rae      Adanthe       Bones
    [url=][/url]

    Naam
    Rae Adanthe Bones.

    Leeftijd
    19 jaar, geboren op 25 december.

    Geslacht
    Vrouw.

    Waarom ontvoerd?
    Het was een regenachtige avond. Rae kwam terug van haar balletles en zocht een plek om te schuilen. Ze wachtte tot de regen op zou houden, maar het ging juist harder regenen. Per ongeluk liep ze de verkeerde kant op opzoek naar een plek waar ze wel wifi had, maar werd ontvoerd.

    Innerlijk
    Positief
    Intelligent
    Creatief
    Beschermend
    Hardwerkend
    Meelevend
    Nieuwsgierig
    Negatief
    Sluw
    Onbetrouwbaar
    Sarcastisch
    Kwetsbaar
    Onhandig
    Uiterlijk
    — Oogkleur • Bruin.
    — Bril of lenzen • Geen.
    — Huidskleur • Licht getint.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haarstijl • Schouderlengte, stijl.
    — Stem • Zacht, kalm.
    — Handicaps • Geen.
    — Tatoeages • Geen.
    — Piercings • Geen.
    Familie&Geschiedenis

    Moeder - Sophia Bones - Fotografe (56 jaar)
    Vader - Edouard Bond - Journalist (58 jaar)
    Broer - Edward Bonez - Student (21 jaar)
    Zusje - Amira Bones - Middelbare scholier (16 jaar)


    Rae is de tweede geborene in een gezin met drie kinderen. Ze hadden het goed, ze waren rijk. Hun moeder verdiende veel geld met foto's, en haar vader veel geld met elke krantenkop die hij schreef. Haar broer, Edward studeerde psychologie en had een bij baantje in de snackbar en haar zusje, Amira, die was nog bezig met het middelbaar. Rae was best populair op school en had veel vriendinnen. Zelf hoefde ze weinig te doen, maar iemand van het huis had het op haar gemunt. Toen ze op haar 17de terug ging van haar balletles had iemand haar gevolgd. Het regende heel erg, en haar aandacht werd gegrepen doordat er geen wifi was. Toen ze zomaar een weg insloeg werd ze onderschept en ontvoerd. Er werd haar geleerd dat het leven niet zo makkelijk is als het lijkt.

    Relaties
    Adriana is zeg maar een wel/niet vriendin. Rae noemt het graag '''een zullen ze wel/zullen ze niet vriendschap.'' Door gemene of sarcastische opmerkingen, tot toch misschien goede vrienden?

    Extra
    Likes x Ballet, muziek, rust, familie, geld, dans.
    Dislikes x Harde geluiden, brand, verhuizen, negeert worden.
    Sport x Ballet.
    Talenten x Koken, ballet.
    Angsten x Spinnen.
    Huisdieren x Geen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 10:30 ]


    Who's to say what is ''proper''?

    _Insane > pappilon

    (mijn zusje heeft wraak op me genomen)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 14:04 ]

    Speeltopic


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.