• Vandaag is Quizlet 12 jaar geworden. Dus bij deze: GEFELICITEERD QUIZLET!




    En volgens Q-traditie natuurlijk taart cupcakes voor iedereen:



    Misschien is dit een mooi moment om iedereen te bedanken.
    Bedankt aan Rutger. Dankzij Emma: bedankt aan alle Admins die nu, of in het verleden de site draaiende hebben gehouden. Bedankt aan alle moderators die momenteel werkzaam zijn, maar ook aan iedereen die in het verleden moderator is geweest, om Q een leuke site te houden. Bedankt aan alle betareaders van alle tijden, om onze spellingvouten eruit te halen. Bedankt aan alle mensen die ooit bemiddelaar zijn geweest of het nog zijn, om conflicten op te lossen. Bedankt aan iedereen die ooit columnist is geweest, of het nog is, om jullie inzichten met Q te delen. En tot slot, bedankt aan iedereen op deze site, om dit een geweldige omgeving te maken, waar iedereen zich thuis voelt, om een unieke sfeer van welkom en thuis te creëren die vrijwel uniek is voor een website.

    Ja, vandaar ook die vlaggetjes op de achtergrond.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 13:09 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yeeeh c: Nog een half jaar en we kunnen het een jubileum noemen ^^

    Pepper_Potts schreef:
    Yeeeh c: Nog een half jaar en we kunnen het een jubileum noemen ^^


    En we kunnen het een koperen jubileum noemen, een jubileum is het sowieso al (denk ik). :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zet het allen in de agenda; 1 mei!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 14:51 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Al een dozijn jaar Q, yay. (bloos) Volgend jaar komt het ongeluksgetal, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Al een dozijn jaar Q, yay. (bloos) Volgend jaar komt het ongeluksgetal, haha.

    Daarom dat we het blijkbaar op 12,5 jaar vieren. :Y)
    Dan kunnen we net zo goed jaar 13 laten vallen. (joehoe)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Square schreef:
    Al een dozijn jaar Q, yay. (bloos) Volgend jaar komt het ongeluksgetal, haha.


    Ik zweer, heb je een map met vijftig bewerkingen op die foto op je laptop die je met iedere gelegenheid boven kunt halen ofzo? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scandal schreef:
    (...)
    Daarom dat we het blijkbaar op 12,5 jaar vieren. :Y)
    Dan kunnen we net zo goed jaar 13 laten vallen. (joehoe)


    Eigenlijk vind ik dat best wel zielig voor de dertien. (no_chears) Geen wonder dat hij mensen ongeluk brengt, als hij steeds wordt overgeslagen bij feestjes.



    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik zweer, heb je een map met vijftig bewerkingen op die foto op je laptop die je met iedere gelegenheid boven kunt halen ofzo? :O


    Nog beter: ik heb ze gewoon allemaal al in mijn fotoboek op Q staan van vorige jaren, haha. Lekker lui. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nog beter: ik heb ze gewoon allemaal al in mijn fotoboek op Q staan van vorige jaren, haha. Lekker lui. :Y)


    Ik ben dus net serieus je fotoboek gaan checken. :') NEEM CIRCLE SQUARE TERUG! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd Quizlet!
    Bedankt voor al heel veel mooie jaren! (dit voorjaar zit ik er alweer 7 jaar op!)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik ben dus net serieus je fotoboek gaan checken. :') NEEM CIRCLE SQUARE TERUG! C:


    Nee, die was voor 1 april. Hoewel, misschien had ik die ook met Halloween moeten nemen, want ik vind hem toch best wel angstaanjagend rond. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, die was voor 1 april. Hoewel, misschien had ik die ook met Halloween moeten nemen, want ik vind hem toch best wel angstaanjagend rond. (nerd)


    :C But I like Circle Square. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd Quizlet! Moge er vele jaren erbij! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Gefeliciteerd ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Yaaaaaaaaaaaaaaaay! Happy Q-day!*O*

    Bedankt aan iedereen die Q zo geweldig maakt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd!


    Don't walk. Run, you sheep, run.