• "Een Superpanda"

    Complimentjes
    twentyonepiIots
    Allerliefste Anna,

    of mag ik nog steeds Superman zeggen?

    Het is heel erg lang geleden dat we elkaar gesproken hebben en ergens vind ik dat oprecht jammer. We hebben erg veel met elkaar gesproken en gelachen, maar jammer genoeg (nog) niet ontmoet. Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik moet zeggen omdat alle herinneringen plots terug komen. Ik herinner met je liefde voor Holmes als allereerste, of course, je was echt een diehard fan van mijn verhaal en Holmes. Je was telkens de eerste om te reageren, logde er speciaal opnieuw voor in en gaf me telkens weer inspiratie verder te gaan. Daardoor dat ik ook drie delen heb gemaakt en je er een rol in kreeg. Je maakt mijn eerste verhaal nog specialer voor me dan het al was. Puur door jouw toevoeging en enthousiasme. Je stuurde me gifs, tekstjes, ondanks we elkaar eigenlijk niet zo goed kenden en in het begin enkel de liefde deelden voor Holmes. Later kwam de liefde voor elkaar want in de kleinste tekstjes die we naar elkaar stuurden, kwam erop neer dat we (nog) vreemden waren maar al heel veel om elkaar gaven.

    Later kwam onze liefde voor superhelden naar boven. Jij Superman, ik Batman. En de kers op de taart: 5sos ook nog eens. En dan nog onze liefde voor andere muziek, rock 'nd roll, baby! Man, wat waren dat tijden. We gingen zelfs samen feesten met Liam en Louis in Ibiza, maakten ons eigen kortverhaal in elkaars gb, en de gekste dingen gebeurden. Het was ge-wel-dig grappig. Later frarrieden we. Op 21/11/2013 waren we 100 dagen gefrarried, wat betekent dat we elkaar op 20/07/2013 (als ik goed heb geteld, lol) trouw hebben beloofd. Wel, al zijn we elkaar een (paar) keer uit het oog verloren, de feiten dat ik om je geef en je nooit zal vergeten, gelden tot op de dag van vandaag nog steeds. Het feit dat je me snapchat als je in België bent, betekent ook veel voor mij. Dat is teken dat je aan me denkt, en ook ik denk aan jou als ik panda's zie, olifanten zie, Superman zie, of aan de goede oude tijden op Quizlet denk.

    Weet dat je voor altijd in mijn hartje zit, lieve Anna, en als we ooit de kans hebben elkaar te ontmoeten, zou het alleen maar een toevoeging zijn aan het leven want iedereen dat een touch van Anna in zijn/haar leven heeft (gehad), heeft een (ver)beter(d) leven. Weet dat ik er altijd vanop afstand voor je zal zijn, en als je wil dat die afstand verkleind, zal ik ook daar voor je klaarstaan. Al hebben we elkaar maanden niet gesproken, je blijft altijd maar dan ook altijd de Louis to our Lilo, de superman to my Batman, de Anna to our Saranna en de Lyriics to our Lyroni.

    Ooit stuurde je me: And if you're ever feeling lonely just look at the moon. Someone, somewhere is looking right at it too. Dat is waar ik me aan vasthang als ik me 's avonds oprecht niet goed voel. Dat is een reden dat ik me niet meer alleen voel. Dan doe ik alsof dat jij daar staat, en voel ik me al een stuk beter. Ik hou van je, lieve Anna, je hebt er geen idee van hoeveel ik nog steeds om je geef. Wij maakten de wereld duidelijk dat er geen leeftijd stond op vriendschap.

    Je hebt me vergezeld in één van de leukste periodes van mijn leven, dankjewel daarvoor. Dankjewel om er voor me zijn. Dankjewel om er (hopelijk) nog steeds te zijn. Net zoals ik er voor jou zal zijn, vergeet dat niet. Ik geef om je. Ik hou van je.

    twentyonepiIots, oftewel Sara. (:



    Niallerslove
    Lieve Anna, of zal ik je Panda noemen?

    God, het lijkt ondertussen eeuwen geleden sinds wij elkaar voor het eerst spraken. Toen was iedereen nog actief hier, op Quizlet, en schreven we allemaal nog en waren we allemaal druk bezig met elkaar helpen, zo ook wij. Je kan je niet voorstellen, hoe blij ik ben dat wij in contact geraakt zijn. Ondanks het leeftijdsverschil waren wij de beste maatjes. Van dat leeftijdsverschil is trouwens vrij weinig te merken, onze gesprekken hadden (vrijwel) altijd diepgang maar we konden ook lachen met elkaar.
    We konden alles bespreken, van onze slechte gewoontes tot onze avondjes uit. En dat kan nu nog steeds. Onze gesprekken vinden nu alleen via Whatsapp en Snapchat plaats, in plaats van via deze website, waar wij elkaar ontmoet hebben, een aantal jaren terug. Dat maakt de gesprekken niet minder leuk. Ik koester elk gesprek nog altijd. Want we mogen elkaar misschien niet vaak meer gesproken hebben de laatste tijd, ik weet dat ik altijd bij je terecht kan. En jij bij mij!
    Het was dan ook geweldig dat we in dezelfde groepschat eindigden en we daardoor een meeting hebben kunnen plannen! De 5e februari van dit jaar was het dan de dag, de dag dat wij elkaar eindelijk hebben ontmoet! Het was zo ontzettend gaaf, al duurde het voor mijn gevoel veel te kort, om je eindelijk face-to-face te kunnen spreken. Het was geweldig om met elkaar te kunnen delen hoe verbaasd we waren, over het lengteverschil bijvoorbeeld. Ik heb een super leuke tijd met je gehad en ik hoop dat we snel weer een moment kunnen vinden waarop we elkaar kunnen zien. Misschien wat koffie drinken ergens? En gewoon praten over van alles en nog wat. Ik denk dat wij een hele dag zouden kunnen vullen met praten en het maken van foto's.
    Je bent een ongelooflijk bijzonder persoon, lieve Anna. Ik heb zelden iemand van jouw leeftijd meegemaakt die al zo wijs is. Niet op elk moment, maar goed, wie is dat nou eigenlijk wel? Je bent ontzettend zorgzaam en je lijkt het altijd aan te voelen, als er iets met me aan de hand is. Andersom is dit net zo: weet dat je altijd alles bij me kwijt kan en dat ik je ongelooflijk graag zie. Je bent een topper van een meid en ik meen het als ik zeg dat ik denk dat jouw vrienden zich bevoorrecht mogen voelen. Zo'n sociaal meisje als jij vind je zelden. Daar mag je trots op zijn.
    Ik ben in elk geval ontzettend trots op jou. Je mag niet altijd trots op jezelf geweest zijn, maar je hebt je maar mooi uit die dalen gesleept en je bent er sterker uit gekomen! Je bent met elke foto die ik ontvang vrolijker en dat maakt mij ook gelukkig. Je verdient het om gelukkig te zijn, lieve schat. Jij verdient al het geluk in de wereld. Dit wens ik je dan ook van harte toe.

    Het ga je goed, lieve Anna, je bent vaak in mijn gedachten.

    Alle liefs,
    D.

    Creatie(s) in de kijker
    Ben je helemaal weg van Louis Tomlinson? Lees deze story! :Y)
    Seventeen • Tomlinson
    "When will I see you again?"
    "You'll see me when you're in trouble."


    ©Lyriics
    || Seventeen ||
    || Written in Dutch || Spoken in Dutch ||
    || Not a normal fanfiction ||

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Ik wil een tuin vol egels

    Geniet van je week, lieve Anna, je verdient het. < 3


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Fijne week! (:


    What would Emma do?

    Fijne week! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    StephenFry schreef:
    Fijne week! (:


    26 - 02 - '16

    Fijne week! *O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    StephenFry schreef:
    Fijne week! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je verdient het, allerliefste maatje (:


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Fijne week! (:

    (Onder de link van Seventeen, het verhaal, zit een link naar een plaatje. Klopt dat?)


    It's never gonna happen, Guys.

    FIorian schreef:
    Fijne week! (:

    (Onder de link van Seventeen, het verhaal, zit een link naar een plaatje. Klopt dat?)

    Dat klopt. De link naar het verhaal zelf staat boven de gif en die vanonder is van een plaatje. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    (...)
    Dat klopt. De link naar het verhaal zelf staat boven de gif en die vanonder is van een plaatje. ^^



    Ooh! Oke, bedankt ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Fijne week gewenst! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.