• CAVE INIMICUM
    Beware of the Enemy
    © Camouli & Ziegler





    Het is 1 september 1982, grofweg een jaar nadat de eerste tovenaarsoorlog is beëindigd. Ondanks dat het gevaar geweken lijkt te zijn, voelen veel mensen nog angst. Er zijn zelfs studenten die niet terug mogen keren naar Hogwarts, omdat hun ouders te bang zijn dat er toch iets zou kunnen gebeuren. Schoolhoofd Albus Dumbledore begint het jaar vol positieve energie, hopend dit over te kunnen brengen op zijn studenten. Toch merkt hij dat zelfs de professors bang zijn. Wie weet er zonder tegenslag zijn jaren succesvol af te ronden? Wie is nou eigenlijk de vijand voor wie je eigenlijk moet kijken? Zijn het de vreselijk saaie lessen of de stress die erbij komt kijken? Moet je uitkijken voor die gemene Slytherin of is die lieve Hufflepuff minder onschuldig dan je altijd dacht?

    Dit is een RPG die losjes gebaseerd is op het echte verhaal. Het is echter toegestaan om er een vrije invulling aan te geven, zolang het maar enigszins door kan voor de tijd vóór dat Harry Potter op Hogwarts zat
    LET OP: dit speelt zich dus af in 1982, houd daar dus rekening mee!

    ROLLEN
    Naam • Leerjaar • Faceclaim • User • Pagina

    Gryffindor
    — Arwen Alycante • 7 • Faceclaim • Sempre • 1.02
    — Charleen Oliver • 7 • Elizabeth Wheeland • Remarkeyable • 1.05
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Wander • Pagina
    — Silver Sebastian Caylen • 7 • George Shelley • Tully • 1.02
    — Oliver Jackson Blue • 7 • Francisco Lachowski • Calice • 1.04
    — Alexis 'Bailey' Klaarendeijk • 7 • Kian Lawley • Kian • 1.05

    Hufflepuff
    — Jemima Adelaide Diggory • 7 • Faceclaim • Aftertaste • 1.04
    — Bodine Francis Outerridge • 7 • Griffin Arnulund • Mouli • 1.02
    — Nathaniel James Hawthorne • 7 • Faceclaim • Lachesism • 1.04
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Yonghwa • Pagina

    Ravenclaw
    — McKenna Florènce Kingsley • 7 • Jena Goldsack • Ziegler • 1.01
    — Amy Victoria Botterill • 7 • Maisie Williams • Tully • 1.05
    — Zoë Sophie Ross • 7 • Thylane Blondeau • Afterwork • 1.05
    — Celeste “Poppy” Dayne • 6 • Faceclaim • Yonghwa • 1.07
    — Teddy Shacklebolt • 7 • Faceclaim • Byers • 1.03
    — Leonardo Jack Peruzzi • 7 • Faceclaim • ANTI • 1.07

    Slytherin
    — Harlowe Imogen Greengrass • 7 • Faceclaim • Camouli • 1.02
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Macabre • Pagina
    — Julian Stephan Carrow • 7 • Jamie Campbell Bowers • Frenchcore • 1.04
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Lachesism • Pagina
    — Asaf Ramses Massri • 7 • Avan Jogia • Ziegler • 1.05
    — Myles Jonathan McKane • 7 • Faceclaim • Yonghwa • 1.07

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Vakken:
    Relaties:
    Extra: Toverstok, huisdier, amortentia, boeman, speciale posities, talenten, angsten, hobby's etc

    QUIDDITCH
    Gryffindor
    Captain: Sempre
    Keeper: Tully
    Chasers: Sempre Aftertaste
    Beaters: Calice
    Seeker: Wander
    Hufflepuff
    Captain:
    Keeper:
    Chasers: Lachesism
    Beaters:
    Seeker:
    Ravenclaw
    Captain: Byers
    Keeper:
    Chasers: Byers
    Beaters:
    Seeker:
    Slytherin
    Captain:
    Keeper: Mouli
    Chasers:
    Beaters:
    Seeker:


    PREFECTS
    Gryffindor

    Calice

    Hufflepuff



    Ravenclaw
    — McKenna Florence Kingsley


    Slytherin



    Headboy: Teddy Shacklebolt
    Headgirl:[/q] Harlowe Imogen Greengrass


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Een reservering blijft twee dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, afdelingen, etc.
    — Speeltopic wordt over ongeveer een week geopend
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden aangemaakt door Ziegler & Camouli
    — Bespreek relaties en overige zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze!
    — Have fun!


    TOPICS
    Rollentopics: O1
    Praattopics:
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 20:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT. :Y)


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Noice. Het wordt weer eens tijd dat ik ga Rp'en. :Y)

    Mag ik een Gryffindor jongen, keeper in het Quidditch team?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Tully schreef:
    Noice. Het wordt weer eens tijd dat ik ga Rp'en. :Y)

    Mag ik een Gryffindor jongen, keeper in het Quidditch team?


    Yes yes yes! :Y) Ik ga je erbij zetten


    Big girls cry when their hearts are breaking

    May I have a slytherin girl met Pyper America als fc eheh :Y)


    take risks

    Mouli schreef:
    May I have a slytherin girl met Pyper America als fc eheh :Y)


    Jazeker! Ik zet je erbij :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MCKENNA FLORÈNCE KINGSLEY
    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail"


    NAAM
    Haar geboortenaam is McKenna Florènce Kingsley. Ze kent niet echt een bijnaam, soms korten mensen haar naam af tot Kenna maar dat heeft ze liever niet. Je moet, volgens haar, of met een goede bijnaam komen of je spreekt haar aan met haar volledige naam.


    LEEFTIJD
    McKenna is zestien jaar oud. Ze is geboren op 11 december 1965, wat betekent dat ze dit leerjaar nog zeventien zal worden. Daarom zit ze al in haar zevende leerjaar.


    AFDELING
    Voor de sorteerhoed was er geen twijfel mogelijk, het was meteen duidelijk dat McKenna thuishoorde bij Ravenclaw. Ze is intelligent, een harde werker en ze streeft altijd naar perfectie. De afdeling waar ze als tweede bij zou passen, zou Slytherin zijn geweest, omdat ze soms neigt naar het ambitieuze en daardoor gemene.


    BLOEDSTATUS
    McKenna is een dreuzelgeborene. Haar beide ouders kunnen niet toveren. Alleen de zus van haar moeder is een heks, waardoor McKenna nog ergens toverbloed heeft.

    If I'm going too fast for you, open your mind and speed up"

    INNERLIJK
    Op het eerste gezicht is McKenna een typische Ravenclaw. Ze is intelligent, een harde werker en ontzettend leergierig. Het liefste haalt ze altijd de beste punten en daar zit ze dan ook vaak dichtbij. Het probleem is dat ze erg perfectionistisch is. Als er iemand dreigt beter te zijn dan zij, slaat de paniek en stress toe. Dan is ze niet meer te genieten. Ze is erg competitief en jaloers aangelegd, waardoor er geen ruimte is voor concurrentie. Ze uit zich dan op een gemene manier en ze zou best bereid zijn om iemand te saboteren zodat zij alsnog de beste is.
          Verder is McKenna erg behulpzaam. Ze geeft meerdere uren per week bijles aan studenten en dit doet ze in ruil voor niks. Ze vindt het leuk om mensen te helpen. Hoewel ze vaak erg serieus is, is ze wel erg vriendelijk. Ze is heel eerlijk en zal altijd haar mening verkondigen, of die nou gewild is of niet. McKenna is erg koppig. Ze doet het liefste alleen wat zij wil en zij is de enige die gelijk heeft, volgens haarzelf. Daarnaast is McKenna een goede vriendin. Ze zal geheimen mee in haar graf nemen en nooit tegen iemand gebruiken. Ze is erg nuchter en houdt ervan om realistisch te zijn.
          Tenslotte is McKenna iemand die weet tegen wie ze wat moet zeggen om haar zin te krijgen. Ze is een rasechte teacher's pet en een slijmbal op zijn tijd. Ze is erg ijverig en bijna altijd met een boek in haar handen te zien. Ze heeft gauw haar oordeel over anderen klaar staan en is daardoor niet bepaald objectief te noemen.

                                                                                                                                                                                                   



    'Don't wish it were easier, wish you better"

    UITERLIJK
    McKenna is een vrij lang meisje, zo'n 175 centimeter. Daarnaast is ze erg slank, waardoor haar lange figuur nog meer opvalt. Ze heeft slechts een kleine B-cup en amper vrouwelijke vormen, omdat ze dus erg dun is. Ze is zo'n type dat alles kan eten en niet aankomt. McKenna heeft lang en dik donkerbruin haar dat bijna tot de helft van haar rug komt. Haar lokken bevat een klein beetje slag van nature. Het liefste draagt ze haar haren in een hoge staart. Haar ogen hebben een lichtblauwe kleur en worden omringd door lange, donkere wimpers. McKenna heeft een erg bleke huid die nog lichter afsteekt bij haar donkere haren. Ze wordt in de zomer niet snel bruin, eerder rood. Het voordeel is dat ze amper oneffenheden heeft en ook nooit heeft gehad. Ze heeft volle lippen en een slanke neus. In haar gezicht vallen haar dikke wenkbrauwen erg op, ze hebben ongeveer dezelfde kleur als haar haren hebben.
          In haar vrije tijd draagt McKenna veel vrouwelijke kleding. Ze houdt van zachte en lichte kleuren, zoals wit en lichtroze. Daarnaast is ze dol op rokjes en jurkjes, maar over het algemeen is ze het meeste te zien in haar gewaad van school. Ze is de voorbeeldige studente die altijd haar blouse netjes dicht heeft en haar das perfect geknoopt.


    FAMILIE
    Father: Benjamin Tristan Kingsley | 46 | Muziekdocent
    Mother: Ariana Melissa Kingsley (Née Gould) | 45 | Verpleegster
    Brother: Mason Richard Kingsley | 20 | Student

    "There are no shortcuts to any place worth going.”"

    VAKKEN
    — Verweer tegen de zwarte kunsten
    — Verzorging van fabeldieren
    — Transfiguratie
    — Toverdranken
    — Voorspellend rekenen
    — Geschiedenis van de toverkunst
    — Waarzeggerij
    — Dreuzelkunde
    — Bezweringen


    RELATIES
    Tekst

                                                                                                                                                                                                   
    EXTRA

    Toverstok: 27,4 centimeter, gesneden uit beukenhout, haar uit de staart van een eenhoorn
    Huisdier: Grijze uil: Georgy
    Amortentia: De geur van boeken, rozen en aardbeien
    Boeman: Een levensgrote spin
    Speciale posities: Prefect
    Talenten: Toverschaken, dingen onthouden
    Angsten: Spinnen, voor schut zijn voor een groep mensen, falen op school

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 10:10 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag ik een meisje uit Gryffindor?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Mag ik een meisje uit Gryffindor?


    Sure! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh en zou ze misschien captain mogen zijn van het quidditch team, waar ze zelf een chaser in is?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Oh en zou ze misschien captain mogen zijn van het quidditch team, waar ze zelf een chaser in is?


    Natuurlijk, ik zet het erbij! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Klinkt leuk zou ik een Slytherin meisje mogen?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Frenchcore schreef:
    Klinkt leuk zou ik een Slytherin meisje mogen?


    Er staat een tijdelijke stop op meisjes, omdat er pas één jongen is. Zal ik je waarschuwen als die stop eraf is?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Er staat een tijdelijke stop op meisjes, omdat er pas één jongen is. Zal ik je waarschuwen als die stop eraf is?


    In dat geval maak ik er een jongen van, doe maar een Slytherin jongen, oudere jaars, ga ik een badboy maken. C:

    Met als FC Jamie Campbell Bowers

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 15:30 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Frenchcore schreef:
    (...)

    In dat geval maak ik er een jongen van, doe maar een Slytherin jongen, oudere jaars, ga ik een badboy maken. C:


    Ah dat is fijn! c: Ik ga je erbij zetten :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ah dat is fijn! c: Ik ga je erbij zetten :Y)


    Ik vul denk ik vanmiddag mijn rol in, als ik thuis kom van school.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead