• CAVE INIMICUM
    Beware of the Enemy
    © Camouli & Ziegler





    Het is 1 september 1982, grofweg een jaar nadat de eerste tovenaarsoorlog is beëindigd. Ondanks dat het gevaar geweken lijkt te zijn, voelen veel mensen nog angst. Er zijn zelfs studenten die niet terug mogen keren naar Hogwarts, omdat hun ouders te bang zijn dat er toch iets zou kunnen gebeuren. Schoolhoofd Albus Dumbledore begint het jaar vol positieve energie, hopend dit over te kunnen brengen op zijn studenten. Toch merkt hij dat zelfs de professors bang zijn. Wie weet er zonder tegenslag zijn jaren succesvol af te ronden? Wie is nou eigenlijk de vijand voor wie je eigenlijk moet kijken? Zijn het de vreselijk saaie lessen of de stress die erbij komt kijken? Moet je uitkijken voor die gemene Slytherin of is die lieve Hufflepuff minder onschuldig dan je altijd dacht?

    Dit is een RPG die losjes gebaseerd is op het echte verhaal. Het is echter toegestaan om er een vrije invulling aan te geven, zolang het maar enigszins door kan voor de tijd vóór dat Harry Potter op Hogwarts zat
    LET OP: dit speelt zich dus af in 1982, houd daar dus rekening mee!

    ROLLEN
    Naam • Leerjaar • Faceclaim • User • Pagina

    Gryffindor
    — Arwen Alycante • 7 • Faceclaim • Sempre • 1.02
    — Charleen Oliver • 7 • Elizabeth Wheeland • Remarkeyable • 1.05
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Wander • Pagina
    — Silver Sebastian Caylen • 7 • George Shelley • Tully • 1.02
    — Oliver Jackson Blue • 7 • Francisco Lachowski • Calice • 1.04
    — Alexis 'Bailey' Klaarendeijk • 7 • Kian Lawley • Kian • 1.05

    Hufflepuff
    — Jemima Adelaide Diggory • 7 • Faceclaim • Aftertaste • 1.04
    — Bodine Francis Outerridge • 7 • Griffin Arnulund • Mouli • 1.02
    — Nathaniel James Hawthorne • 7 • Faceclaim • Lachesism • 1.04
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Yonghwa • Pagina

    Ravenclaw
    — McKenna Florènce Kingsley • 7 • Jena Goldsack • Ziegler • 1.01
    — Amy Victoria Botterill • 7 • Maisie Williams • Tully • 1.05
    — Zoë Sophie Ross • 7 • Thylane Blondeau • Afterwork • 1.05
    — Celeste “Poppy” Dayne • 6 • Faceclaim • Yonghwa • 1.07
    — Teddy Shacklebolt • 7 • Faceclaim • Byers • 1.03
    — Leonardo Jack Peruzzi • 7 • Faceclaim • ANTI • 1.07

    Slytherin
    — Harlowe Imogen Greengrass • 7 • Faceclaim • Camouli • 1.02
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Macabre • Pagina
    — Julian Stephan Carrow • 7 • Jamie Campbell Bowers • Frenchcore • 1.04
    — Naam • Leerjaar • Faceclaim • Lachesism • Pagina
    — Asaf Ramses Massri • 7 • Avan Jogia • Ziegler • 1.05
    — Myles Jonathan McKane • 7 • Faceclaim • Yonghwa • 1.07

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Vakken:
    Relaties:
    Extra: Toverstok, huisdier, amortentia, boeman, speciale posities, talenten, angsten, hobby's etc

    QUIDDITCH
    Gryffindor
    Captain: Sempre
    Keeper: Tully
    Chasers: Sempre Aftertaste
    Beaters: Calice
    Seeker: Wander
    Hufflepuff
    Captain:
    Keeper:
    Chasers: Lachesism
    Beaters:
    Seeker:
    Ravenclaw
    Captain: Byers
    Keeper:
    Chasers: Byers
    Beaters:
    Seeker:
    Slytherin
    Captain:
    Keeper: Mouli
    Chasers:
    Beaters:
    Seeker:


    PREFECTS
    Gryffindor

    Calice

    Hufflepuff



    Ravenclaw
    — McKenna Florence Kingsley


    Slytherin



    Headboy: Teddy Shacklebolt
    Headgirl:[/q] Harlowe Imogen Greengrass


    REGELS
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 300 woorden
    — Een reservering blijft twee dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, afdelingen, etc.
    — Speeltopic wordt over ongeveer een week geopend
    — Geen perfecte personages
    — Nieuwe topics worden aangemaakt door Ziegler & Camouli
    — Bespreek relaties en overige zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze!
    — Have fun!


    TOPICS
    Rollentopics: O1
    Praattopics:
    Speeltopics:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 20:59 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Byers schreef:
    Mag ik een Ravenclaw jongen? Captain en Chaser als dat nog kan?

    Edit: Head Boy en Chaser?


    Yess! Geen captain meer?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Yess! Geen captain meer?


    Ik wilde niet te veel leidinggevende functies samen nemen, maar als het mag, sure (:


    kindness is never a burden.

    Byers schreef:
    (...)

    Ik wilde niet te veel leidinggevende functies samen nemen, maar als het mag, sure (:


    Van mij mag het (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Van mij mag het (:


    Hooray c:


    kindness is never a burden.

    Doubbttzzzz


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    Doubbttzzzz


    (wbw)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Kian schreef:
    Doubbttzzzz


    Join usss!


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Teddy Shacklebolt


          NAAM


          Theodore Shacklebolt. Hij wordt echter vaker Theo of Teddy genoemd.

                Theodore | Gift of God — Greek
                Shacklebolt | A tool used for imprisonment — English

          LEEFTIJD


          17.
                — 7 November

          LEERJAAR


          7.

          AFDELING


          Ravenclaw.

          BLOEDSTATUS


          Volbloed. De Shacklebolts behoren tot de Sacred Twenty-Eight.
    • • •


          INNERLIJK

          Kind, thrustworthy, helpful, unique, respectful, polite, excellent judge of character, honest, loyal, independent, slightly insecure, unconventionally creative, great storyteller, good mediator in any discussion, thinks out of the box, slightly annoying at times, lazy when it comes to homework, little bit of a rebel.

    Vele zullen Teddy een aangename jonge kerel noemen; iemand die wel altijd klaar staat om een handje te helpen en uniek is op zijn eigen manier. Hij probeert iedereen het respect te geven die ze verdienen en altijd beleefd en aardig over te komen tijdens een conversatie. Teddy staat erom bekend eerstejaars te helpen bij hun huistaken en ook voor bijlessen gaat hij niet aan de kant.
          Hij durft zichzelf wel een goede mensenkenner te noemen. Vaker dan niet slaat hij de spijker op de kop wanneer hij zijn vooroordelen over iemand uitspreekt en dit kan hem door zijn eerlijkheid evenveel vrienden als vijanden opleveren.
          Over het algemeen is Teddy zeer betrouwbaar en loyaal naar zijn vrienden toe. Hij heeft enkel één gouden regel: breek dat vertrouwen en het wordt lastig om terug in zijn goede gratie te vallen. Eenmaal je Teddy's vertrouwen en loyaliteit hebt gewonnen, zal hij echter alles doen om je te helpen en te beschermen. Misschien zal hij je zelfs helpen een dood lichaam te verstoppen, wie weet?
          Teddy zou zichzelf graag een onafhankelijke jongen noemen; iemand die de goedkeuring van anderen niet nodig heeft om gelukkig te leven, maar zelfs iemand zo zelfzeker als Teddy kan soms leiden aan onzekerheid en angst. Maakt dus niet de fout te denken dat Teddy perfect is en dat hij niks aan zichzelf wil veranderen, want hij is slechts een mens.
          Teddy is niet conventioneel creatief waardoor hij prachtige tekeningen maakt of kan zingen als een nachtegaal, nee. Zijn talenten liggen bij verhalen vertellen en geweldig kunnen bemiddelen in een ruzie of discussie. Teddy heeft een gave voor verhalen vertellen; of deze nu waargebeurd zijn of verzonnen, iedereen hangt aan zijn lippen als hij aan het woord is. In een discussie weet Teddy goed wat hij moet doen. Hij luistert naar beide — of meerdere kanten — van het verhaal en probeert dan samen een overeenkomst of oplossing te vinden voor de discussie op een respectvolle en vredevolle manier.
          Zijn creativiteit zorgt er ook voor dat hij 'outside the box' denkt en niet altijd meegaat met de stroom. Teddy volgt graag zijn eigen gedacht en het is niet omdat heel de wereld 'nee' zegt, dat hij dat ook zal doen. Zijn ideeën zijn vaak ook niet even dagdagelijks en hebben vaak iets theatraal, maar dat vindt Teddy prima.
          Zoals ieder ander mens heeft ook Teddy een aantal vervelende trekken. Zo zal hij wanneer een liedje vast zit in zijn hoofd, dat lied liedje de rest van de dag neuriën of zingen waardoor iedereen op het einde van de dag hem, het nummer en kort gezegd hun volledig bestaan, haten. Hij heeft ook de gewoonte om huistaken en toetsen leren uit te stellen tot de laatste minuut omdat hij 'beter werkt onder stress'; dat wil hij zijn professors en medestudenten in elk geval wijsmaken. Over het algemeen is Teddy een luide student wanneer het op schoolwerk aankomt. Na zes jaar op Hogwarts heeft hij geleerd op zijn intelligentie te vertrouwen en dat hij met zijn hersenen overal een oplossing voor kan vinden. En als je dat kan, waarom zou je dan nog studeren? Het spreekt voor zich dat zijn professoren en ouders niet echt tevreden zijn met deze instelling, maar het werkt voor Teddy dus is het goed genoeg.
          Desondanks Teddy Head Boy is, heeft hij zeker een gevoel voor avontuur en dan vooral de illegale soort. Hij kan als Ravenclawer zich nu eenmaal niet altijd inhouden wanneer het op de Resticted Section van van de Library komt, of het op tijd inleveren van boeken. Om nog maar te zwijgen over de regels die hij wekelijks, zo niet dagelijks breekt in naam van 'onderzoek' en 'experimenten'.


          UITERLIJK

    Teddy's meest opvallend uiterlijke kenmerk is ongetwijfeld zijn helderblauwe ogen die een sterk contrast vormen met zijn gebruinde huid en donkere wenkbrauwen. Zijn ogen hebben een smalle vorm en zitten redelijk diep in zijn gezicht. Teddy's oogkleur kan je het best beschrijven als het beeld van bliksem op een woeste oceaan. Ze zijn een mooie kleur blauw, lichter naar de pupil toe en donkerder naar de buitenste rand, maar met een aantal gele 'bliksemschichten' rond de pupil.


          GESCHIEDENIS

          Vader | Marcus Shacklebolt
          Moeder | Victoria Forestière


    Victoria, een half-zwarte Franse heks met Veela bloed in haar aderen, en Marcus ontmoetten elkaar op toen Beauxbatons op bezoek kwam in Hogwarts voor de oorlog begon.


    Aspire not to have more, but to be more.



    Quote


    • • •


          VAKKEN

    — Hoofdvakken
    Astronomy
    Charms
    DADA
    Herbology
    History of Magic
    Potions
    Transfiguration
    — Keuzevakken
    Apparition
    Care of Magical Creatures
    Study of Ancient Runes
    Muggle Studies
    — Extracurriculars
    Ancient Studies

          RELATIES


    Text

          EXTRA

    Toverstok
    Wilg, 31 centimeter, licht plooibaar, als kern haar van de staart van een eenhoorn.

    Huisdier
    Dwerguil genaamd Ollie.

    Amortentia
    Perkament, appeltaart, pas gewassen linnen lakens.

    Boeman
    Zijn ouders die hem verstoten nadat hij hen vertelt dat hij (ook) op jongens valt.

    Speciale posities
    Teddy is één van de drie Chaser en de Captain van het Ravenclaw Quidditch Team. Hij is eveneens uitgekozen als Head Boy dit jaar.

    Talenten
    Zijn tong rollen,

    Angsten
    Verdrinken, van zijn bezem vallen.

    Hobby's

    Seksualiteit
    Hij vermoedt dat hij homo of biseksueel is, maar is bang om erachter te komen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2016 - 0:24 ]


    kindness is never a burden.

    Love the FC ^^
    (Ik zet hem erbij als ik weer op de laptop zit)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Love the FC ^^
    (Ik zet hem erbij als ik weer op de laptop zit)


    Thankkssss. Tyrone is too pretty for words. (Pls someone make a pretty boy for my little, gay baby angel.)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2016 - 22:55 ]


    kindness is never a burden.

    haaaaaaaaay ik heb geen inspiratie voor mijn rol ahahhaha dus zou ik er een hufflepuff van mogen maken met griffin arnlund of lia marie johnson als fc ? (:


    take risks

    Mouli schreef:
    haaaaaaaaay ik heb geen inspiratie voor mijn rol ahahhaha dus zou ik er een hufflepuff van mogen maken met griffin arnlund of lia marie johnson als fc ? (:


    Natuurlijk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik een gryffindor jongen mogen?

    calice schreef:
    Zou ik een gryffindor jongen mogen?


    Zeker!


    Big girls cry when their hearts are breaking