• Ik ga een mijn verhaal vertellen.
    Vroeger zoals jullie zeker weten heb noga dingen meegemaakt.
    Er zijn dan mensen geweest die voor mij klaar staan waar niks meer van hoor.
    Er was een jongen die ik op verliefd was en ruzie mee had die niet meer zie.
    Hij geeft mij echt geholpen en vind jammer dat hem niet meer zie.
    Ik denk elke dag aan hem en kijk elke dag zijn facebook om te weten hoe met hem gaat omdat te veel geeft om hem.
    Soms heb het gevoel dat hij elke dag naast mij loopt ook al is hij er niet.
    Ik had vroeger veel ruzie met hem waar ik elke dag spijt van heb.
    Wat moet ik doen om mijn schuld gevoelens weg te doen en hem loslaten maar, geeft te veel om hem :/

    Stuur hem een bericht! Zeg wat je hier zegt, zeg dat je spijt hebt van die ruzies. Wie weet denkt hij er precies hetzelfde over!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Stuur hem een bericht! Zeg wat je hier zegt, zeg dat je spijt hebt van die ruzies. Wie weet denkt hij er precies hetzelfde over!

    Precies dit. Niet geschoten is altijd mis.

    Probeer er met hem over te praten. Bel hem, stuur een bericht of ga even langs. Je kan het altijd een kans geven. Misschien komen jullie er wel samen uit. Het beste is om dat gewoon face to face te doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou hem een bericht sturen, en zeggen dat het je enorm spijt.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Standal schreef:
    Stuur hem een bericht! Zeg wat je hier zegt, zeg dat je spijt hebt van die ruzies. Wie weet denkt hij er precies hetzelfde over!


    Je zou via datzelfde bericht ook kunnen zeggen dat je het graag op wil lossen, eventueel face to face (:
    Ik hoop dat je het kan uitpraten. Het is niet fijn om met schuldgevoelens te zitten..

    Heel veel succes!!


    26 - 02 - '16