• Voor m'n opleiding moet ik van het vak ontwerpgeschiedenis een logboek bijhouden. De voorkant en achterkant mocht niet zwart blijven dus je moest er iets opplakken, van maken etc. Hij zei van ja 3D werkjes vallen op. Dus ja daar heb ik enorm op ingespeeld. Dit is het geworden :'D Er zit een hele redenering achter waarom ik dit zo heb gekozen. Op de achterkant heb ik een foto geplakt. Wat vinden jullie? ^^

    Voorkant:



    Achterkant:

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 10:23 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Hehe, dat zal vast c:


    Ik ben stiekem echt te lui om de hele betekenis te typen hehe XD


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ik ben stiekem echt te lui om de hele betekenis te typen hehe XD

    Dat maakt niet uit :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor de mensen die willen weten hoe dit is afgelopen: mijn logboekje werd ingenomen en gaat gebruikt worden voor de expositie! ^^ En het cijfer was een 7,5 voor het logboekje zelf.


    The sun will rise and we will try again.

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je voor deze elementen gekozen hebt. Ik vind hem mooi! (Heeft je beredenering ook een verkorte versie? Xd)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je voor deze elementen gekozen hebt. Ik vind hem mooi! (Heeft je beredenering ook een verkorte versie? Xd)


    Haha ^^ Als je het logboek voor je zet, dan zie je jezelf in de spiegel: jij bent de ontwerper van deze tijd. Je ziet een realistisch schilderij en onderaan een abstract schilderij. Vroeger werd er vooral realistisch geschilderd en abstract werd steeds meer in. Jij staat in het midden van vele veranderingen die gebeuren door deze tijd heen en je leert over hoe het vroeger was. Ik moest voor dit vak naar het Stedelijk Museum gaan, dus het bovenste schilderij komt ook uit het Stedelijk Museum. Om de schilderijen heb ik een gouden lijst gedaan. Aan de achterkant zie je Adolf Loos en dat is iemand die aan bod kwam tijdens de hoorcolleges. Deze quote van hem vond ik inspirerend dus die heb ik erop gezet. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Wajoooo!! Dit is echt mega gaaf gedaan! (H)


    Treat People With Kindness

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Haha ^^ Als je het logboek voor je zet, dan zie je jezelf in de spiegel: jij bent de ontwerper van deze tijd. Je ziet een realistisch schilderij en onderaan een abstract schilderij. Vroeger werd er vooral realistisch geschilderd en abstract werd steeds meer in. Jij staat in het midden van vele veranderingen die gebeuren door deze tijd heen en je leert over hoe het vroeger was. Ik moest voor dit vak naar het Stedelijk Museum gaan, dus het bovenste schilderij komt ook uit het Stedelijk Museum. Om de schilderijen heb ik een gouden lijst gedaan. Aan de achterkant zie je Adolf Loos en dat is iemand die aan bod kwam tijdens de hoorcolleges. Deze quote van hem vond ik inspirerend dus die heb ik erop gezet. ^^


    En het hele verhaal er achter vind ik ook tof!


    Treat People With Kindness

    Paardenvriend schreef:
    (...)

    En het hele verhaal er achter vind ik ook tof!


    Dankje! Ik heb 73 pagina's kunnen vullen! :'D Met de hand geschreven, foto's, sketchnotes. Beetje jammer dat hij er eigenlijk vrij snel doorheen bladerde :'D


    The sun will rise and we will try again.

    Oeh tof! Super mooi cijfer ook!
    Wanneer was je bij het stedelijk? Heb je tinguely ook gezien?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Oeh tof! Super mooi cijfer ook!
    Wanneer was je bij het stedelijk? Heb je tinguely ook gezien?


    Dat was helaas niet m'n eindcijfer want het mondeling had ik nogal verknald. :'D Ik hoor binnenkort m'n eindcijfer aangezien ik nog iets ga verbeteren ^^ Maar ik weet vrijwel zeker dat het een 7 wordt. Ik was er op 3 en 10 oktober. Ik heb 'm volgens mij niet gezien haha


    The sun will rise and we will try again.

    Het waren van die metalen constructies die uit zichzelf gingen bewegen ^^ Ik was er ook rond die tijd geloof ik

    Duimen dat het een 7 wordt! Dat is echt een mooi cijfer


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Het waren van die metalen constructies die uit zichzelf gingen bewegen ^^ Ik was er ook rond die tijd geloof ik

    Duimen dat het een 7 wordt! Dat is echt een mooi cijfer


    Ooh niet gezien! Haha ja ^^


    The sun will rise and we will try again.