• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.


    Roles
    Kidnapped Girls VOL
    — Bethany Allanah Spring ~ Surrexit 1.5
    — Ember ~ Vault 1.4
    — Ophelia Delaney Palmer ~ Suzak 1.6
    — Adriana Lisa Flys ~ Sunrises 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Lexa Kalea Hoarau ~ Syoxisia 1.5
    — Roxanne Elise Valentina ~ GinnyWeasley8 1.6
    — Vajen Martinez ~ Vincentia 1.7
    — Rae Adanthe Bones ~ Vincentia 1.8

    Criminals VOL
    — Jazmín Valeria Fuensanta ~ Cahira 1.5
    — Raphael "Rave" ~ Windigo 1.1
    — Ezra Archibald ~ Byers 1.5
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk
    — Billy Palmer ~ AdamSandler 1.6
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.4
    — Alex Jason Spare ~ GinnyWeasley8 1.7
    — Chey Avèlie Amstrong ~ Pappilon 1.7
    — Shawn Cameron Jim ~ _Pappilon 1.7

    Other
    —



    The house



    1. Ingang



    2. Keuken



    3. Woonkamer



    4. Woonkamer die zich buiten bevindt



    5. De bar (plaats waar ze zich altijd in de avond bevinden)




    6. Zwembad



    7. Trappen 2e verdieping



    8. Gang 2e verdieping



    9. Badkamers





    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    — Hou jongens en meisjes gelijk pleas
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de bar. De meisjes hebben elk een dienst*. Het eten was vanavond heerlijk, en de sfeer is tot nu toe best goed.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Lexa, Adriana, Rae
    De bende serveren // Bethany, Ember, Ophelia
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Anna, Vajèn, Roxanne

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 18:36 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ze hoorde gefluit. Lexa keek de richting uit en hoorde Ayla iets naar haar roepen. Of Lex wat drinken van haar mocht. Ze haalde haar schouders op, mocht ze dat? Ze klemde haar hand om een bepaalde fles. Ze keek even snel rond, waarna ze van de bar wegliep en de fles voor haar neus neerzette. "Heb je ook een glas nodig Ay?" vroeg ze en ze probeerde Bas zoveel mogelijk uit haar gezichtsbeeld te houden.


    That is a perfect copy of reality.

    Hij greep een bierviltje en draaide het wat rond in zijn handen. Bas negeerde Ayla's opmerking, op een knipoog na. Hij was uitzonderlijk goedgehumeurd. Na een week kotsen en koorts, voelde hij zich eindelijk weer op en top. Toch was hij voorzichtig.
          "Ik wel," antwoordde hij op de vraag die Lexa helemaal niet aan hem had gesteld. "Maar met water." Bas had even genoeg van de wc-pot gezien, dus speelde hij op veilig.


    Mhm?

    Adriana zuchtte. "Ik heb wel goed geslapen, ik vind het gewoon zo vervelend om zo laat nog te moeten werken." Antwoordde ze, vervolgd door een korte geeuw. "Nee hoor, ik hou het wel vol." Zei ze erbij met een glimlach. Ze had de laatste slok van haar glas naar binnengewerkt.
    Verbaasd keek ze op na de vraag van Roxy, ze had deze op dit moment eerlijk gezegd helemaal niet verwacht. "Euh ja... Maar ik probeer er niet te veel aan te denken." Ze hoopte maar één ding, dat Roxy er niet weer om ging vragen, want Adriana sprak hier niet graag over. "Ik ga me even verfrissen in de badkamer." Meldde het meisje, eigenlijk wou ze gewoon vluchten uit de situatie. Ze richtte zich naar de uitgang van de bar.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 10:17 ]

    Rae pakte de whisky van de bovenste plank en schonk het in een glas. 'Shawn, je whisky.' Ze keek naar de jongens die aan het spelen waren. 'Wie staat er voor?


    Who's to say what is ''proper''?

    Roxy was het helemaal met Adriana eens, ze moesten nog tot laat werken. Ze was wel blij dat het wel met Adriana ging. Ook snapte ze het toen ze weg ging. Het meisje wist wel dat het Adriana's plan niet was om zich te verfrissen, maar ze begreep het wel, ze praatte er zelf ook niet graag over. Toen Adriana weg was zuchtte ze, nu was ze weer alleen.

    Bethany had door dat Billy het echt meende en ze besloot te stoppen. Verveeld begon ze met een plukje haar te spelen. Ze luisterde naar het gesprek van Roxy en Adriana en zag ook dat het best ongemakkelijk werd. Beth volgde Adriana naar de uitgang. "Adriana, waar ga je naartoe ?" Vroeg het meisje, ondanks dat ze het heel goed wist. "Ik zou hier blijven als ik jou was. Je weet wel wat er gebeurd als één van de jongens merkt dat je weg bent gegaan terwijl je een dienst hebt." Fluisterde ze zodat alleen Adriana het zou horen.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

          Ember stond in de buurt van de bar, afzijdig van de anderen. Ze luisterde wel, en haar ogen gingen zo nu en dan eens over de verschillende gezichten, maar uit alle diensten bediende Ember het minst graag en zou ze op dit moment überhaupt veel liever boven zitten.
          Na drie dagen non—stop nachtmerries betwijfelde ze echter of ze veel nachtrust zou krijgen, dan was hier staan het betere alternatief. Omdat ze niet bepaald van dienst kon zijn — de andere meiden liepen vol goede moed met drankjes rond — nipte ze zo nu en dan van haar eigen glas water.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    "Ember," sprak hij zachtjes nadat de twee meiden weer waren verdwenen en ik het geld netjes had opgebergd. "Aan het water?" Vroeg Billy nieuwsgierig.


    Everything is illuminated by the light of our past.

          Ember keek opzij, waar Billy was gaan staan, voor ze haar glas sceptisch de hoogte in hield. Het had even goed vodka kunnen zijn — of een andere geconcentreerde drank, for that matter.
          ‘Had je iets nodig?’ Ze zette haar glas op de bar, in de veronderstelling dat dit zou betekenen dat ze weer aan het werk moest.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ayla haalde haar schouders op toen Lexa vroeg of ze een glas wilde. 'Surprise me,' glimlachte ze. Bas wilde een glas met water, wat wel het achtste wereldwonder mocht heten. Ze wierp hem een zijdelingse blik toe en bekeek hem kort. Hij zag er niet meer uit alsof hij zowat doodging. 'Hmm, heb je de wc gedumpt als je beste vriend, Bas?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Ik heb al wat.' Shawn pakte de whisky van de bar en liep terug. 'We staan gelijk.'

    Met een opgetrokken wenkbrauw betrad Ezra de bar en oogde de verschillende mensen die in groepjes verspreid in de kamers stonden. Een aantal jongens was aan het biljarten, de rest van hen en de meisjes stonden aan of achter de bar. Ezra had hier geen zin in. Elke avond was hetzelfde; drank, spelletjes, 'humor', charmeren. Alsof iemand hier dan ook behoefte aan had. Ezra had wel betere dingen te doen, maar hij wist dat het zou opvallen als hij niet aanwezig was.
          Hij trok zijn mondhoeken omhoog, schonk iedereen die hem een blik gunde een glimlach en liet zich in één van de stoelen aan de andere kant van de bar zakken. Hij kruiste zijn armen op zijn knieën en volgde de wedstrijd tussen Shawn en Rave, welke al snel op een gelijkstand uitdraaide. Hoe spannend. Ezra rolde onopgemerkt met zijn ogen, liet zich achteruit zakken in de stoel en sloot zijn ogen even.


    kindness is never a burden.

    ''Ik heb niks nodig nee,'' antwoordde Billy en hij staarde haar even aan voor hij zich op een barkruk hees en een sigaret opstak. ''Alles goed voor de rest?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

          Haar blik dwaalde enkele seconden over Billy heen, Ember stond niet bekend als iemand die graag chitchatte met anderen. Laat staan de jongens. Sommigen bleven nu eenmaal proberen. Al betwijfelde ze of Billy zo iemand was. Ze waren zo goed als even groot, wat er voor zorgde dat hij weinig imponeerde.
          ‘Als jij het niet was die me op serveren heeft gezet, gaat het prima.’ Op dat moment zag ze Ezra zitten, en herinnerde ze zichzelf eraan hem niet te vergeten om nieuwe pillen te vragen. ‘Wat drukt er op je hart,, Billy?’ Ember bleef staan, met haar kin op haar handen en haar ellebogen op de bar. Roken stond gelijk aan stress als ze de gedane studieboeken mocht geloven. Alhoewel — sommigen van hen rookten om het roken. Met Billy was ze daar nooit zo zeker van.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 18:34 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adriana schrok door de stem van haar vriendin. "Ik ga even naar de badkamer." Antwoordde het meisje, ze wou zich weer omdraaien maar Bethany hield haar weer tegen. "Ze zullen er niets van merken. Ik ben zo snel mogelijk terug." Stelde ze haar vriendin gerust, Beth kon soms overberschermend zijn met haar. Ze verliet discreet de bar en richtte zich naar de badkamer van de meisjes. Eenmaal aangekomen bekeek ze zichzelf een tijdje in de spiegel. Ze maakte een handdoekje nat en wreef deze over haar gezicht. Het had een kalmerend effect op haar. Tevreden maakte ze zich weer een beetje op.