• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisje heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.


    Roles
    Kidnapped Girls VOL
    — Bethany Allanah Spring ~ Surrexit 1.5
    — Ember ~ Vault 1.4
    — Ophelia Delaney Palmer ~ Suzak 1.6
    — Adriana Lisa Flys ~ Sunrises 1.5
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Lexa Kalea Hoarau ~ Syoxisia 1.5
    — Roxanne Elise Valentina ~ GinnyWeasley8 1.6
    — Vajen Martinez ~ Vincentia 1.7
    — Rae Adanthe Bones ~ Vincentia 1.8

    Criminals VOL
    — Jazmín Valeria Fuensanta ~ Cahira 1.5
    — Raphael "Rave" ~ Windigo 1.1
    — Ezra Archibald ~ Byers 1.5
    — Sebastian "Bas" Ryther ~ Frisk
    — Billy Palmer ~ AdamSandler 1.6
    — Allen Royce ~ Syoxisia 1.4
    — Alex Jason Spare ~ GinnyWeasley8 1.7
    — Chey Avèlie Amstrong ~ Pappilon 1.7
    — Shawn Cameron Jim ~ _Pappilon 1.7

    Other
    —



    The house



    1. Ingang



    2. Keuken



    3. Woonkamer



    4. Woonkamer die zich buiten bevindt



    5. De bar (plaats waar ze zich altijd in de avond bevinden)




    6. Zwembad



    7. Trappen 2e verdieping



    8. Gang 2e verdieping



    9. Badkamers





    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    — Hou jongens en meisjes gelijk pleas
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!

    BEGIN :
    Het is al laat in de avond dus iedereen bevindt zich in de bar. De meisjes hebben elk een dienst*. Het eten was vanavond heerlijk, en de sfeer is tot nu toe best goed.

    *Diensten van deze avond :
    Aan de bar // Lexa, Adriana, Rae
    De bende serveren // Bethany, Ember, Ophelia
    Het eten klaarmaken (dit is al gedaan in de RPG en ze mogen dus gewoon in de nachtclub rondlopen of andere helpen) // Anna, Vajèn, Roxanne

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 18:36 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Alex had het verschrikkelijk warm. Hij zweette echt heel erg, daarom ging hij naar de badkamer om zichzelf op te frissen. Daar aan gekomen deed hij de deur open en zag Adriana staan. Ze keek op, toen ze hem zag kwam er een geschrokken uitdrukking op haar gezicht. Alex was zelf ook verbaasd, maar die verbaastheid veranderde algauw naar boosheid. "En wat doe jij hier? Hoor je niet achter de bar te staan?" Vroeg hij boos.

    ''Ik zou dat nooit doen,'' sprak Billy sarcastisch terwijl hij met mijn vrije hand op de bar tikte en hij zijn blik even vaag over haar gestalte liet gaan tot zover het kon sinds ze op een barkruk zat. ''Er zit mij niks op het hart hoor, lijkt dat zo?'' Sprak hij vervolgens en schudde zijn hoofd vluchtig. ''Mij gaat niks op het hart, ik ben eigenlijk best goed gehumeurd vandaag, hoe vind je die?''
    Zijn hand verschoof Billy van de bar naar haar knie en liet die daar rustte, ''en met jou?''


    Everything is illuminated by the light of our past.

          Ember onderdrukte de neiging met haar ogen te rollen op het moment dat hij haar sarcastisch toesprak, alhoewel ze het in zijn geheel liet varen toen ze zijn aanraking op haar knie voelde. Haar verschillend gekleurde ogen kropen van zijn hand omhoog, tot ze bij zijn gezicht bleven hangen. Billy rook naar sigaretten en een overdaad aan parfum, met hete vingers en brandende ogen.
          ‘Ik voel me prima,’ Ember kwam overeind, daarmee boven hem uitstekend en de hand ondermijnend, ‘niet dat het veel verschil maakt.’ Ze liep om de bar heen, ook al was het vanavond niet haar taak om erachter te staan, en goot whiskey in het eerste glas dat ze tegenkwam. Het goedje schoof in rechte lijn naar de andere kant van de bar, waar het vlak voor de rand bij Billy tot stilstand kwam. ‘Om je warm te houden.’ De glimlach die ze hem schonk had niet kouder kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 21:48 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ze stond op waardoor Billy zijn hand terug had getrokken en op zijn eigen knie had gelegd. Hij volgde haar bewegingen op de voet en keek toe hoe ze een glas whiskey begon te schenken.
          "Ember, Ember toch," sprak Billy langzaam en tikte met zijn vingers in plaats van op de bar tegen het glas. "Ben je soms boos op me? Ik verzin de regels in dit huis niet hé, dat je dat maar weet." Hij boog voorover en schoof het drankje mee, "jij hebt het harder nodig dan ik."


    Everything is illuminated by the light of our past.

          Ember krulde één van haar mondhoeken de hoogte in, haar hoofd langzaam schuddend. "Geloof me, Billy, dat weet ik." Als hij wel de leiding had gehad, was ze een stuk andere tegen hem geweest. Haar wenkbrauwen rezen de hoogte in toen hij de drank terug kaatste, aangezien ze vrij zeker was dat het inmiddels duidelijk was dat Ember niet dronk. Ze wist dat ze hem een plezier zou doen door achteruit te stappen, dus bleef ze stellig staan.
          "Drinken onder werktijd? Volgens mij is dat tegen de regels." Antwoordde ze dan ook schouderophalend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Billy had haar opmerking wijselijk genegeerd aangezien hij niet goed wist hoe hij er op moest reageren.
    "Niemand kijkt," vervolgde hij en tike zijn sigaret af in het asbakje. "En ik zeg niks." Blilly had haar nooit daadwerkelijk zien drinken maar zo waren er wel meer dingen die hij niet door had.
          "Daarbij, jij kan vast wel wat hebben toch?"


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Lexa keek Bas kort aan toen hij om een glas water vroeg, waarna haar wenkbrauw even omhoog gaan. "Een glas water?" vroeg ze verbaasd. Lexa keek weer terug naar Ayla, waarna ze naar de bar sjokte om een glas water te halen en een leeg glas voor Ayla. Ze liep naar enkele minuten terug en zette de glazen voor Ayla en Bas neer. "Nog iets anders nodig?" vroeg ze, waarna ze erbij kwam zitten.


    That is a perfect copy of reality.

          Ember keek Billy bedachtzaam aan, er hing iets uitdagends in zijn houding. Ze pakte het glas vast en bracht het glas naar haar lippen. De geur brandde in haar neus. De inhoud ervan verdween in een keer achterin haar keel. Het glas maakte een zachte klap tegen de bar toen ze deze voor zijn neus neerzette. Alcohol en zij zouden nooit vrienden worden, maar ze wist dat hij anders was doorgegaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

          Het glas was in een keer achterover gegaan en Billy lachte zachtjes voor hij overdreven dramatisch in zijn handen begon te klappen maar al snel weer stopte. ''Ik ben trots op je,'' voegde Billy er sarcastisch aan toe en rekte me uit toen ik van de barkruk afgleed. ''Ik wist wel dat je niet zo onschuldig was als dat je er uit zag,'' sprak hij, hangend tegen de bar terwijl hij zijn ogen nog steeds in de hare had geboord. Ondanks de nogal aparte uitstraling was Ember een mooi meisje en ze had vast ver kunnen komen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

          Ze hoopte van harte dat zijn kinderlijke applaus de aandacht niet zou trekken, alhoewel zijn verdere woorden haar deden fronsen. Ze streek haar gelaat echter vrij snel weer glad en volgde hem met haar ogen terwijl ze een nieuw glas water vulde. De whiskey brandde na in haar keel, en op de één of andere manier ervoer ze het warme gevoel in haar binnenste niet als prettig.
          ‘Je zou iets moeten doen met die mensenkennis.’ Het klonk serieus, maar Ember was dat allesbehalve. Het oogcontact verbrekend, gleed haar blik door de ruimte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Adriana keek geschrokken naar Alex die binnen was gekomen en voelde haar wangen blozen. "Euhm, ik voelde me een beetje misselijk, maar ik wou net terugkomen." Antwoordde het meisje voorzichtig, ze hoopte maar dat hij haar geen klappen zou uitdelen.

    Alex was in een goed humeur dus besloot het door de vingers te zien. Ook geloofde hij wel wat ze zei. Hij aarzelde even over wat hij ging zeggen maar zei toen: "Oké ga dan maar snel terug dan. Voordat de andere jongens er achterkomen dat je weg ben. En nu wegwezen hier!" Hij begon langzaam en kalm maar kon het niet voorkomen dat hij steeds harder ging praten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2016 - 16:50 ]

          ''Vind je?'' Vroeg Billy, haast geamuseerd door het feit wat ze zojuist had gezegd. ''Ik denk dat er wel meer manieren zouden kunnen zijn waarmee ik aan mijn geld zou kunnen komen maar niet iedereen heeft het getroffen met een goede basis,'' sprak hij en liet zijn blik glijden naar de klok sinds zij ook de ruimte rond keek. Zijn ogen duizelde echter te erg waardoor hij niet het geduld kon op brengen om te zien hoe laat het was, de sigaret in zijn handen drukte hij uit en hij verplaatste zich naar achter de bar en pakte de fles whiskey op en hief hem omhoog.
          ''Hij is nog lang niet op Ember, was dat alles?''

    [ bericht aangepast op 7 nov 2016 - 21:27 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [@GinnyWeasley8 zou je mijn rol alsjeblieft niet willen bespelen ]

    Sunrises schreef:
    [@GinnyWeasley8 zou je mijn rol alsjeblieft niet willen bespelen ]


    Sorry zal ik het weg halen?