• Is er toevallig iemand hier die websites kan maken met html/css? Ik heb dringend hulp nodig ivm mijn eindopdracht! Iemand die mij graag zou willen helpen? Eventueel met beloning als het allemaal werkt haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik heb dat vak ook op school, dus misschien kan ik je wel helpen? Ik weet niet hoe gevorderd je bent want ik ben geen pro of zo. :') Stuur maar een pb als je wil ^^

    [ bericht aangepast op 6 nov 2016 - 13:02 ]


    Caution first, always.

    Bioshock schreef:
    Ik heb dat vak ook op school, dus misschien kan ik je wel helpen? Ik weet niet hoe gevorderd je bent want ik ben geen pro of zo. :') Stuur maar een pb als je wil ^^


    Geweldig! Ik zit in m'n eerste jaar dus ik weet maar een paar basis dingen. Ik moet een mobiele site maken met minimaal 4 schermen. Ik heb ontwerp alles al, maar geen idee hoe ik veel dingen moet doen. Ik stuur je een pb!


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn vader is professioneel website Architect, dus als je vragen hebt kan je een PB sturen en ik vraag het aan hem ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Mijn vader is professioneel website Architect, dus als je vragen hebt kan je een PB sturen en ik vraag het aan hem ^^


    Nice! Ik stuur je ook een pb!


    The sun will rise and we will try again.