• Hoi hoi,

    Ik doe mee met lootjes trekken met een boekengroep, maar eigenlijk weet ik helemaal geen boeken haha. Ik lees de laatste tijd bijna alleen maar Nederlandse fantasy, maar deze boeken zijn duurder dan de max van 15 euro.

    Ik hou vooral van dystopische boeken, zoals de Hongerspelen, Divergent, De Selectie, de Test etc. Hebben jullie daar nog aanvullingen op?

    High fantasy vind ik ook tof, maar deze boeken zijn al snel te duur doordat ze zo dik zijn. Oh, en avontuurlijke boeken a la Indiana Jones vind ik ook awesome.

    Met het paranormale heb ik helemaal niets, dus die vallen af. :Y)

    Iemand ideetjes? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Euhm, ik heb laatst een boek voor 10 euro gekocht, maar dat was een maandaanbieding.
    Als je een genre geeft en een persoon de boekwinkel instuurt, zou die opzich nog wel eens iets onder de 15 euro kunnen vinden, maar dat zijn veelal aanbiedingen :') Ik geloof vooral eerdere delen van een serie, waarvan net een nieuw boek is uitgekomen.
    Als je het geen probleem vind om Engels te lezen, kan je ook heel veel voor een goede prijs op amazon of bookdepository vinden. Ik heb daar zelf laatst voor 15 euro drie boeken kunnen kopen :Y)


    Stenenlikker

    Oh ja, Engels kijken is ook nog een goed idee. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik loop vaak genoeg de Bruna of een soortgelijke winkel binnen en daar hebben ze vaak paperbacks liggen van 5 of 10 euro. ;3 Laatst hadden ze ook Divergent liggen en de eerste twee delen van Game of Thrones (maar dat was een lokale winkel).


    Your make-up is terrible

    Kun je niet naar een boekenmarkt of een kringloop? Ik ken zo'n plekje en daar kun je alle boeken voor 50 cent kopen...

    Misschien heb je zoiets bij jou in de buurt?

    Anders ken ik wel boeken onder de 15 euro maar dat voldoet dan niet echt aan jouw beschrijvingen.

    Puellae schreef:
    Kun je niet naar een boekenmarkt of een kringloop? Ik ken zo'n plekje en daar kun je alle boeken voor 50 cent kopen...

    Misschien heb je zoiets bij jou in de buurt?

    Anders ken ik wel boeken onder de 15 euro maar dat voldoet dan niet echt aan jouw beschrijvingen.

    Haha ja, maar het gaat erom dat die ander ze ook voor die prijs kan kopen. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    The Iron fey serie, van Julie Kagawa. Eerste deel heet : "De ijzerkoning" ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Thunderfvck schreef:
    Ik loop vaak genoeg de Bruna of een soortgelijke winkel binnen en daar hebben ze vaak paperbacks liggen van 5 of 10 euro. ;3 Laatst hadden ze ook Divergent liggen en de eerste twee delen van Game of Thrones (maar dat was een lokale winkel).

    Ooh ja, ik wil deel twee van GoT sowieso nog. Een goeie. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    The mortal instruments, house of nights, Wings (van Aprilyne pike)....:3


    You were born original, don't die as a copy.

    And I Darken is blijkbaar heel goed (:

    En Daughter of Smoke and Bone. Naar mijn mening heeft die schrijfster een van de mooiste schrijfstijlen die ik ooit heb gelezen in het Fantasy Young Adult genre.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 12:40 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    In tweehandswinkels liggen boeken voor een lagere prijs. Sommige zijn nog in heel goede staat, andere wel wat minder. (Vaak staan ze daar gewoon per genre en auteur gesorteerd dus kan je eens kijken). Op bol.com zijn de boeken ook meestal goedkoper.


    The soul needs autumn.

    Ik raad de boeken van Haruki Murakami aan. (En worden jullie al gek van mij?) Op bol.com zie ik dat er verschillende boeken van hem onder de vijftien euro zijn of precies vijftien euro. Het is niet echt fantasy als in met draken enzo, maar sommige van zijn boeken bevatten wel hele aparte elementen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2016 - 12:20 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!