• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    Diable schreef:
    (...)

    Ja sorry hoor. Ik zou hier niet meer reageren, maar zo ga je niet met mijn beste vriendin om.
    Jij weet niet wat er aan de hand is en het is best heftig, dus laat haar gewoon lekker spreken, ja. Ik heb jou wel genoeg gehoord vandaag.

    Ik heb verder niets tegen je gezegd, behalve dat er een reden voor de ban is, anders gebeurde het niet. En sorry hoor, Nazi gaat wel heel ver.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik heb verder niets tegen je gezegd, behalve dat er een reden voor de ban is, anders gebeurde het niet. En sorry hoor, Nazi gaat wel heel ver.


    Het zijn letterlijk mijn half Duitse onderburen die zeggen dat Homo's slecht zijn en dat Trump een goede keuze is en dat gehandicapte mensen moeten uitsterven omdat ze een schande zijn voor het menselijke ras
    Wat nou geen nazies?


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik heb verder niets tegen je gezegd, behalve dat er een reden voor de ban is, anders gebeurde het niet. En sorry hoor, Nazi gaat wel heel ver.

    Sorry, maar die mensen bij haar komen wel dicht in de buurt. Wil je even met haar ruilen?
    Die mensen haten homo's en willen gehandicapten dood hebben, omdat ze 'verkeerd' zijn. Daarbij zijn ze op straat mensen aan het terroriseren


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)
    Sorry, maar die mensen bij haar komen wel dicht in de buurt. Wil je even met haar ruilen?
    Die mensen haten homo's en willen gehandicapten dood hebben, omdat ze 'verkeerd' zijn. Daarbij zijn ze op straat mensen aan het terroriseren

    Ninuturu schreef:
    (...)
    Het zijn letterlijk mijn half Duitse onderburen die zeggen dat Homo's slecht zijn en dat Trump een goede keuze is en dat gehandicapte mensen moeten uitsterven omdat ze een schande zijn voor het menselijke ras
    Wat nou geen nazies?


    Ik denk dat je moet opzoeken wat Nazi's zijn. Dat gaat namelijk alleen om het ras van iemand. Elk persoon dat geen Ariër is. En hoe kan je zeggen dat Trump geen goede president zal zijn? Rusland wil de banden met Amerika alweer verbeteren. Dat was met Clinton in een derde wereld oorlog verandert. Maar ik ga het hier verder niet over de verkiezingen hebben, daar is een speciaal topic voor.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 18:41 ]

    Na zo'n dag als vandaag realiseer ik me toch wel dat Q echt een soort familie is, met alle drama maar ook liefde included.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jinsoyun schreef:
    (...)

    Ik denk dat je moet opzoeken wat Nazi's zijn. Dat gaat namelijk alleen om het ras van iemand. Elk persoon dat geen Ariër is. En hoe kan je zeggen dat Trump geen goede president is? Rusland wil de banden met Amerika alweer verbeteren. Dat was met Clinton in een derde wereld oorlog verandert. Maar ik ga het hier verder niet over de verkiezingen hebben, daar is een speciaal topic voor.


    Let is goo, please. Laat Relinde gewoon met rust.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jinsoyun schreef:
    (...)

    Ik denk dat je moet opzoeken wat Nazi's zijn. Dat gaat namelijk alleen om het ras van iemand. Elk persoon dat geen Ariër is. En hoe kan je zeggen dat Trump geen goede president is? Rusland wil de banden met Amerika alweer verbeteren. Dat was met Clinton in een derde wereld oorlog verandert. Maar ik ga het hier verder niet over de verkiezingen hebben, daar is een speciaal topic voor.


    Het gaat over rassen ze vinden zichzelf perfect en iedereen anders niet of minder, ze vinden Trump goed omdat hij tegen homo's enzo is (zeggen ze) en omdat hij ze gaat aanpakken (zeggen ze)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Diable schreef:
    (...)

    Let is goo, please. Laat Relinde gewoon met rust.

    Ik heb gewoon het recht te reageren volgens mij.

    Reductio ad Hitlerum - een drogreden.
    Hitler hield van schilderen dus alle schilders zijn slechte mensen.
    Ja ik heb onlangs mijn tentamen gehaald met 1 dag leren en heb nog daadwerkelijk wat onthouden ook. Het is nog net geen wereldwonder. (Oh dit is niet op de reacties hierboven bedoelt)

    Ik zit hier te wachten met een schaal spekjes. Zingende kindjes, where u at?

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 18:42 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik heb gewoon het recht te reageren volgens mij.

    Ja, dat heb je, maar ga haar niet haar mening proberen doen veranderen over mensen in haar buurt zeg.
    Maar hé 'Ik heb gewoon het recht te reageren volgens mij' , waarom had ik dat dan niet vanmorgen volgens jou?

    I go.
    (doeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Krolock schreef:
    Reductio ad Hitlerum - een drogreden.
    Hitler hield van schilderen dus alle schilders zijn slechte mensen.
    Ja ik heb onlangs mijn tentamen gehaald met 1 dag leren en heb nog daadwerkelijk wat onthouden ook. Het is nog net geen wereldwonder. (Oh dit is niet op de reacties hierboven bedoelt)

    Ik zit hier te wachten met een schaal spekjes. Zingende kindjes, where u at?


    Als ik ga zingen, mag ik dan een spekje? (lol)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    En waarom is hier nog geen lampionenkind geweest? Het is al kwart voor 7 hoor. Normaal zijn ze er al om half 6. Zijn ze dood of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Als ik ga zingen, mag ik dan een spekje? (lol)

    Uiteraard :Y) mits je een lampion hebt natuurlijk

    Diable schreef:
    (...)
    Ja, dat heb je, maar ga haar niet haar mening proberen doen veranderen over mensen in haar buurt zeg.
    Maar hé 'Ik heb gewoon het recht te reageren volgens mij' , waarom had ik dat dan niet vanmorgen volgens jou?

    I go.
    (doeg)

    Ik heb nergens gezegd dat je niet mocht reageren. Daarnaast probeer ik haar mening niet te veranderen, ik zeg alleen dat Nazi wel erg extreem is.

    Krolock schreef:
    (...)
    Uiteraard :Y) mits je een lampion hebt natuurlijk


    Wat als ik een plastic zak mooi maak en daar een lichtje in doe? :O


    "Find peace in who and what you are." — Saphira