• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 13:51 ]


    i put the fun in funeral

    En daar zijn de eerste kinderen

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ik heb m op Large besteld en ik zal zo een foto toevoegen ervan, hehe. ;3


    Aha, Large, die heb altijd van die leuke dingen! Jammer dat ik altijd te blut ben voor zulke dingen :c


    26 - 02 - '16

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Toen ik net begon met lenzen dragen, was dat ook een enorme hel. I know the struggle. :'p


    Ik had al van mensen gehoord dat de eerste dagen niet fijn waren. Dat heb ik beetje onderschat, heel mijn ogen zijn rood. Ach, beetje oefenen en lenzen goed schoonhouden kan ik al heel ver komen ^^.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik wil echt weer eens verder met mijn fotografie maar ik weet gewoon niks waar ik heen kan gaan voor wat mooie plaatjes...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yoosung schreef:
    (...)

    Aha, Large, die heb altijd van die leuke dingen! Jammer dat ik altijd te blut ben voor zulke dingen :c

    Klopt. Het is alleen vaak best duur, de kleding is alleen zo suuuperleuk :'D. Deze trui was eigenlijk best wel duur, maar we (Yezi & ik) hadden er echt een nodig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jumin schreef:
    (...)

    Omg idd <3


    Waait, jij gaat ook heen? ^^


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    See what I did there? (wbw)

    i am so so so broken right now.
    Mijn vrienden die voor een tijdje in Nederland waren zijn nu terug naar hun moederland en ik ga ze waarschijnlijk nooit meer zien.
    Waarom moet ik altijd alles loslaten.

    ) :

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Klopt. Het is alleen vaak best duur, de kleding is alleen zo suuuperleuk :'D. Deze trui was eigenlijk best wel duur, maar we (Yezi & ik) hadden er echt een nodig.


    Ikr D;
    Zelf heb ik nog een trui gekocht op Only, een echte kersttrui. Ik vond dat ik er een verdient had (en stiekem wilde ik altijd al zo'n kersttrui en zijn veel van mijn truien in de afgelopen jaren stukgegaan ;3 )


    26 - 02 - '16

    Hellhounds schreef:
    (...)

    Waait, jij gaat ook heen? ^^


    Jaa!! ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb al frietjes met stoofvlees gegeten vandaag, maar mij hoor je niet klagen :Y)


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Ik heb al frietjes met stoofvlees gegeten vandaag, maar mij hoor je niet klagen :Y)


    Dat klinkt heerlijk! ;3
    Ik heb net een bord snert op. De winter is heerlijk. Nu kan ik gewoon snert eten zonder dat iedereen zeurt dat het er te warm voor is x)


    26 - 02 - '16

    Jumin schreef:
    (...)

    Jaa!! ;D


    Awesome! Wat voor plek heb je? (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Yoosung schreef:
    (...)

    Dat klinkt heerlijk! ;3
    Ik heb net een bord snert op. De winter is heerlijk. Nu kan ik gewoon snert eten zonder dat iedereen zeurt dat het er te warm voor is x)


    Haha, klinkt geweldig, al heb ik geen idee wat snert is (x


    Mhm?

    Ik heb zo'n zin in vanavond, al die lieve kindjes *O* Sint Maarten, Sint Maarten..


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.