• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik voel me hier persoonlijk op aangevallen. En dat heeft niks met het vorige topic te maken.


    Same


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Trump schreef:
    IM SO SORRY HAHAHA dacht zou toch echt lachen zijn als ik mijn q naam naar trump veranderde well i changed my mind en drukte op het kruisje but it was too late

    Not all heroes wear capes

    Of negeer mijn posts gewoon. Ik heb het over nieman op Q, niemand in het algemeen of what so ever. Ik spreek gewoon mijn frustratie naar mijn ouders uit. Jeetje...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Not all heroes wear capes


    en not all capes wear heroes


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Diable schreef:
    (...)

    Again nothing on you. Men, laat mij gewoon met rust!

    Zeg dan niet dingen als dat als je weet dat het anderen kwets. Om dat soort dingen laat ik niemand met rust, niet omdat jij het bent en we net een akkefietje hadden toevallig.

    Trump schreef:
    (...)

    en not all capes wear heroes


    En not all ceroes wear hapes.

    // ik zeg maar niks meer

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:35 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Trump schreef:
    IM SO SORRY HAHAHA dacht zou toch echt lachen zijn als ik mijn q naam naar trump veranderde well i changed my mind en drukte op het kruisje but it was too late

    Heldheldheldheldheldheld
    Omg haahhaha Sorry echt geweldig
    Wel medelijden dat je een maand deze naam moet hebben HAHAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diable schreef:
    Of negeer mijn posts gewoon. Ik heb het over nieman op Q, niemand in het algemeen of what so ever. Ik spreek gewoon mijn frustratie naar mijn ouders uit. Jeetje...

    Nogmaals, denk dan een beetje na voor je iets plaatst. En als je het toch doet, verwacht dan commentaar.

    Als ik ga verkondigen dat dikke mensen vies zijn en varkens, zou ik ook commentaar krijgen.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:37 ]

    HAHAHA , in the night is when the bad jokes come out


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Trump schreef:
    IM SO SORRY HAHAHA dacht zou toch echt lachen zijn als ik mijn q naam naar trump veranderde well i changed my mind en drukte op het kruisje but it was too late

    Hey I voted trump samen met 4 anderen tot nu toe blijkbaar
    So you've got that going... which is nice :')

    5 MENSEN


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trump schreef:
    HAHAHA , in the night is when the bad jokes come out

    You played a trump card.

    NEE I LIKE BERNIE SANDERS NO TRUMP NO HELLARY

    en i really trumped it up didnt i


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik voel me heel belangrijk dat mijn naam in het Topic staat. Dus dat vier ik met een spoderman meme


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zeg dan niet dingen als dat als je weet dat het anderen kwets. Om dat soort dingen laat ik niemand met rust, niet omdat jij het bent en we net een akkefietje hadden toevallig.

    Ik word zo vaak wandelend skelet, spijker of iets anders (ergers) in die trant genoemd en ik voel me niet aangesproken door wat Kelly zegt, want ik weet dat ze het niet slecht bedoeld en het er soms gewoon verkeerd uitkomt. Daarnaast is dit het LJH-topic, ze mag gewoon haar frustraties uiten en ik vind er verder niks aanvallends aan (en ze heeft ook gezegd dat ze dat niet zo bedoeld). Laat elkaar gewoon verder met rust anders word het alleen maar erger, ze heeft dit zelf ook eerder aangegeven en dan moet je elkaars grenzen accepteren. Dat zou jij ook niet willen dat zij doorgaat als je hebt aangegeven dat je met rust gelaten wil worden.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:40 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.