• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    #VotefForTrump #MakeQuizletGreatAgain

    Spoderman schreef:
    Ik voel me heel belangrijk dat mijn naam in het Topic staat. Dus dat vier ik met een spoderman meme


    Komt in beginpost hehe


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Zeg dan niet dingen als dat als je weet dat het anderen kwets. Om dat soort dingen laat ik niemand met rust, niet omdat jij het bent en we net een akkefietje hadden toevallig.

    Ja, maar je kunt het ook gewoon negeren. Je hoeft niet overal op te reageren.
    Als ik dit neerzet is het uit frustratie en believe me, ik praat echt niet over normale lichamen hoor, dat dat skeletten zijn. Daar kun je ook over nadenken.
    Slank is mooi, maar bot, nee. Wat voller is ook mooi. Mij hoor je echt niet klagen hoor, het is alleen hoe ik er niet uit wil zien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    spoderpig spoderpig does whatever a spoderpig does


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik heb ook op trump gestemd oops why the hell


    @trump: fav username


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Misschien moet ik toch maar eens gaan slapen...
    Denk ik vooral niet elke nacht hoor :/


    <3

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Ik word zo vaak wandelend skelet, spijker of iets anders (ergers) in die trant genoemd en ik voel me niet aangesproken door wat Kelly zegt, want ik weet dat ze het niet slecht bedoeld en het er soms gewoon verkeerd uitkomt. Daarnaast is dit het LJH-topic, ze mag gewoon haar frustraties uiten en ik vind er verder niks aanvallends aan (en ze heeft ook gezegd dat ze dat niet zo bedoeld). Laat elkaar gewoon verder met rust anders word het alleen maar erger, ze heeft dit zelf ook eerder aangegeven en dan moet je elkaars grenzen accepteren. Dat zou jij ook niet willen dat zij doorgaat als je hebt aangegeven dat je met rust gelaten wil worden.

    Ik voel me er anders erg door aangsproken omdat ik erg last heb met mijn gewicht. En ik mag ook mijn frustraties uiten, lijkt me. En dat doe ik dus ook.

    Diable schreef:
    (...)
    Ja, maar je kunt het ook gewoon negeren. Je hoeft niet overal op te reageren.
    Als ik dit neerzet is het uit frustratie en believe me, ik praat echt niet over normale lichamen hoor, dat dat skeletten zijn. Daar kun je ook over nadenken.
    Slank is mooi, maar bot, nee. Wat voller is ook mooi. Mij hoor je echt niet klagen hoor, het is alleen hoe ik er niet uit wil zien.

    Toevallig ben ik een en al bot. En daarom voel ik me zo aangevallen.
    Ik reageer op je bericht omdat ik het er niet mee eens ben. Sowieso niet met bodyshaming in welke vorm dan ook.

    well im happy yall like it , we build a wall around quizlet and let rutger pay for it all


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Not to get mixed up in anything, maar mensen te dik noemen is not done, maar mensen mager, bottig en te dun noemen mag wel?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Toevallig ben ik een en al bot. En daarom voel ik me zo aangevallen.
    Ik reageer op je bericht omdat ik het er niet mee eens ben. Sowieso niet met bodyshaming in welke vorm dan ook.

    Bodyshaming is in general slecht. Dus laten we daarmee sowieso stoppen. { not saying anyone is doing it, maar voordat we discussies krijgen }
    En zou ik jullie vriendelijk mogen vragen deze discussies kleiner of eventueel in gb of pb te doen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trump schreef:
    well im happy yall like it , we build a wall around quizlet and let rutger pay for it all

    Omg mister president. Ur genius


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Toevallig ben ik een en al bot. En daarom voel ik me zo aangevallen.
    Ik reageer op je bericht omdat ik het er niet mee eens ben. Sowieso niet met bodyshaming in welke vorm dan ook.


    Oh mij hoor je niet bodyshamen hoor. Maar hou er gewoon over op. Ga alsjeblieft verder met je leven en laat mij met rust. Ik heb wel ergere dingen aan mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    /Weet je, jas mij maar een kogel door mijn kop. Is iedereen van mijn gezeik af en hoef ik niemand meer boos, teleurgesteld, zielig of whatever te laten voelen. Kan iedereen weer vrolijk zijn, zonder mij c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    Not to get mixed up in anything, maar mensen te dik noemen is not done, maar mensen mager, bottig en te dun noemen mag wel?

    Thank you.

    Ja, dat kan zeker. *kuch not kuch* 'Alleen honden houden van botten.' Gelukkig houden honden dan heel veel van me.