• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    S staat voor spoderman jokar
    QPresident Trump

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 10:09 ]

    A


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    oh god waarom begin ik spontaan te wenen nee qing stop je gaat niet alleen zijn geloof in jezelf
    je hebt heel veel lieve vrienden om je heen die om je geven en misschien tonen ze dat niet maar het is wel zo want ze praten nog met je
    soms
    als het nodig is whatever


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Miall schreef:
    Not to get mixed up in anything, maar mensen te dik noemen is not done, maar mensen mager, bottig en te dun noemen mag wel?


    Ik zeg alleen dat ik dat niet wil!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    Oh mij hoor je niet bodyshamen hoor. Maar hou er gewoon over op. Ga alsjeblieft verder met je leven en laat mij met rust. Ik heb wel ergere dingen aan mijn hoofd.

    Je hele reactie was bodyshaming. "Wandelend skelet", dat is niet echt positief.

    Zo lang ik iets lees wat me niet aanstaat laat ik het niet met rust.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:48 ]

    Trump schreef:
    well im happy yall like it , we build a wall around quizlet and let rutger pay for it all


    I'm in (because with a wall i cant get out anyway)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Je hele reactie was bodyshaming. Zo lang ik iets lees wat me niet aanstaat laat ik het niet met rust.


    Hou verdomme gewoon op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spoderman schreef:
    (...)
    Bodyshaming is in general slecht. Dus laten we daarmee sowieso stoppen. { not saying anyone is doing it, maar voordat we discussies krijgen }
    En zou ik jullie vriendelijk mogen vragen deze discussies kleiner of eventueel in gb of pb te doen?

    Alsjeblieft

    [ bericht aangepast op 12 nov 2016 - 0:48 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    oh god waarom begin ik spontaan te wenen nee qing stop je gaat niet alleen zijn geloof in jezelf
    je hebt heel veel lieve vrienden om je heen die om je geven en misschien tonen ze dat niet maar het is wel zo want ze praten nog met je
    soms
    als het nodig is whatever


    Praat maar met mij, hoor. Over je leuke reynaert desnoods. Of Mariken of Beatrijs of Lanseloet. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jongens, zullen we nu ophouden? Ik denk dat niemand elkaar heeft proberen te kwetsen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Alsjeblieft


    Heb al 2 keer gevraagd of er gestopt word, maar nee.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah peeps trump is bij de 50%


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Metamorphoses schreef:
    oh god waarom begin ik spontaan te wenen nee qing stop je gaat niet alleen zijn geloof in jezelf
    je hebt heel veel lieve vrienden om je heen die om je geven en misschien tonen ze dat niet maar het is wel zo want ze praten nog met je
    soms
    als het nodig is whatever


    ja stop qing en geloof !! bc je bent supertof en jij hoeft echt niet te twijfelen!!!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Diable schreef:
    (...)

    Hou verdomme gewoon op!

    Denk dan alsjeblieft de volgende keer na voordat je iets zegt wat kwetsend is voor iemand anders.

    Dedpewl schreef:
    Yeah peeps trump is bij de 50%

    1 stem was al voldoende geweest tho
    Amerikaanse democratie enzo

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Denk dan alsjeblieft de volgende keer na voordat je iets zegt wat kwetsend is voor iemand anders.


    Again, het was niet kwetsend bedoeld dus er was niets om over na te denken.
    Klaar nu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Diable schreef:
    (...)

    Again, het was niet kwetsend bedoeld dus er was niets om over na te denken.
    Klaar nu!

    Maar het kwetste wel. Dus er klopt iets niet.