• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Spoderman schreef:
    (...)
    Inderdaad, het slaat echt nergens op. Kijk; het is een product dat je wel MOET kopen als vrouw zijnde, maar moet het dan zo duur zijn? We kopen het toch wel c':


    Daarom. :') En veel ook. Ik heb vorige week ergens drie pakken gekocht (want ik las 3 voor de prijs van 2 en ik dacht KATSJING) dus voorlopig kan ik vooruit maar srsly we moeten in opstand komen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Daarom. :') En veel ook. Ik heb vorige week ergens drie pakken gekocht (want ik las 3 voor de prijs van 2 en ik dacht KATSJING) dus voorlopig kan ik vooruit maar srsly we moeten in opstand komen

    HAHA ik zie ons al staan: wE WANT FREE PADS AND/OR TAMPONS


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    HAHA ik zie ons al staan: wE WANT FREE PADS AND/OR TAMPONS


    OR WE WILL BLEED EVERYWHERE YOU CAN IMAGINE.

    En met rougly 3.5 miljard (?) vrouwen moet dat te doen zijn, amirite?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wilt er iemand mijn bed komen opmaken?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gurrls, dat is juist het probleem.. c:

    De vraag naar maandverband en tampons zijn groot, en daarom kunnen ze lekker met die prijs kloten haha. Ik ben trouwens all in voor gratis menstruatie producten tho.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^ yup maar het slaat nergens op imo. Maar je hebt wel gelijk. Het is gewoon een product dat elke vrouw (en anderen voordat we deze discussie krijgen) op de wereld nodig zou moeten hebben


    — Inner peace, it's hard to find. —

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=181008


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys






    Sarah never fails to properly express my feelings.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 23:14 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I say 'suck my dick' way too much for someone who doesn't have a dick.


    kindness is never a burden.


    don't be salty


    why so salty

    Troll

    a


    why so salty

    b


    why so salty

    c


    why so salty

    d


    why so salty