• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Nee, een Akoya Medion/ Medion Akoya, geen idee wat het merk is en de laptop soort. Zo'n kleintje van de Aldi is het.

    Oh. Mijn asus laptop deed de Zelfde soort horror activiteiten. Vervolgens kwam die met een leuk grapje een week later dat de harde schijf kapot is. Opa en kma zelfde probleem met asus laptop én men broer. Sterke afkeer voor asus en zo. Sindsdien sla in alles gelijk op, op een losse harde schijf. Maar onbekende merk en van de aldi klinkt niet al te best xd


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hoi. Hier het tragisch verhaal van dedpewl.
    - i alwees find miself so funny. I fking laugh like a pig end choke in mi drink. Thet poems. End"


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oke even dit.

    WAAROM is maandverband zo duur?!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Oh. Mijn asus laptop deed de Zelfde soort horror activiteiten. Vervolgens kwam die met een leuk grapje een week later dat de harde schijf kapot is. Opa en kma zelfde probleem met asus laptop én men broer. Sterke afkeer voor asus en zo. Sindsdien sla in alles gelijk op, op een losse harde schijf. Maar onbekende merk en van de aldi klinkt niet al te best xd

    Hmm, ik heb nooit zo iets gehad met mijn asus laptop. Balen dat jullie dat wel hadden.
    Ik vind dit kleine dingetje wel fijn, al is het sinds de windows 10 update een beetje traag. Maar er zit Word op, dus ik klaag niet (:

    Me whenever you do or say something that again proves how stupid you are and I should've known you were that idiotic:


    kindness is never a burden.

    Miall schreef:
    Oke even dit.

    WAAROM is maandverband zo duur?!

    Het zou gratis moeten zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Miall schreef:
    Oke even dit.

    WAAROM is maandverband zo duur?!

    Vroeger gebruikten ze doeken en moesten ze dje uitspoelen enzo. Vieze kliederboel enzo. Maandverband bespaart je die ellende daarom.
    Jk nee geen idee.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Hmm, ik heb nooit zo iets gehad met mijn asus laptop. Balen dat jullie dat wel hadden.
    Ik vind dit kleine dingetje wel fijn, al is het sinds de windows 10 update een beetje traag. Maar er zit Word op, dus ik klaag niet (:

    Windows tien heeft alles nkg erger gemaakt HAHA


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Spoderman schreef:
    (...)
    Het zou gratis moeten zijn.


    Exactly. Of iig vergoed worden of zo want tijdens je menstruatie gaat er echt veeeeel doorheen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Vroeger gebruikten ze doeken en moesten ze dje uitspoelen enzo. Vieze kliederboel enzo. Maandverband bespaart je die ellende daarom.
    Jk nee geen idee.


    Ja maar ew nee.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Oke even dit.

    WAAROM is maandverband zo duur?!

    Probably zelfde reden waarom luiers zo tyfusduur zijn:
    IS ER NIET. JE HEBT HET NODIG DUS JE WILT HET EN JE BETAALT -> INSTAWINST.
    Ik kocht altijd gewoon huismerk, dus dat scheelt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Miall schreef:
    (...)

    Exactly. Of iig vergoed worden of zo want tijdens je menstruatie gaat er echt veeeeel doorheen.

    PRECIES. Like condooms worden ook gratis uitgedeeld, waar blijft ons gratis voordeel c': Dit is een grap HAHA
    Sexism. That's what it is.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dit wordt een feestje, dit wordt een festijn,
    Schranzen en drinken tot we dronken zijn.


    Dit zou ik zo graag willen doen, maar in mijn eentje is dat niet leuk.


    Deep inside, I've never felt alive

    Spoderman schreef:
    (...)
    PRECIES. Like condooms worden ook gratis uitgedeeld, waar blijft ons gratis voordeel c': Dit is een grap HAHA
    Sexism. That's what it is.


    HAHA give us some free maandverband. Nee maar seriously. Ik ben nu bijna weer klaar maar er is een half pak nachtmaandverband doorheen gegaan en ?!?!?!?!?!?!?!!??!!??!!?!?!?!? I am but a poor student


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    HAHA give us some free maandverband. Nee maar seriously. Ik ben nu bijna weer klaar maar er is een half pak nachtmaandverband doorheen gegaan en ?!?!?!?!?!?!?!!??!!??!!?!?!?!? I am but a poor student

    Inderdaad, het slaat echt nergens op. Kijk; het is een product dat je wel MOET kopen als vrouw zijnde, maar moet het dan zo duur zijn? We kopen het toch wel c':


    — Inner peace, it's hard to find. —