• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 17:03 ]


    Take me to wonderland

    6,6 voor bedrijfsadministratie!? Maar ik had echt alles fout gedaan en ik kwam op de meest rare getallen uit?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    6,6 voor bedrijfsadministratie!? Maar ik had echt alles fout gedaan en ik kwam op de meest rare getallen uit?


    Alsnog: goedzooooo *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Maar oprecht: Best. Song. Ever.
    Geweldig! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag je je kut voelen over iets, zelfs al is het je eigen schuld?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Mag je je kut voelen over iets, zelfs al is het je eigen schuld?

    Nou ja, je mag altijd aan je kut voelen. Hoef je geen toestemming aan ons te vragen :D. Ik zou trouwens wel je ouders de schulden geven van dat je een kut hebt.

    -ff serieus. Hugs. Poor spoderman


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De fuck, laptop geeft ineens een foutmelding met iets over een corrupt bestand en start opnieuw op. Doei alles wat ik geschreven heb.
    - En hij haat ook even meteen updaten. Kloteding en klote windows.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 22:30 ]

    Ik dacht; yes, ik heb nog kookwijn staan. Kun je vast ook drinken!

    Dat was een fout. Bah.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Nou ja, je mag altijd aan je kut voelen. Hoef je geen toestemming aan ons te vragen :D. Ik zou trouwens wel je ouders de schulden geven van dat je een kut hebt.

    -ff serieus. Hugs. Poor spoderman

    tenks for the help Dedpewl. I'll bleme mi parents.

    Mweh, you're the best. Hugs.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    kgoa verdomme ollicht n kriese krign os da ier nie ol vlug gedoan es e godver


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb even een blik op dat maampie geworpen, maar is het niet de bedoeling dat hij groot en rood zou zijn? Of in elk geval groot.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Spoderman schreef:
    (...)
    tenks for the help Dedpewl. I'll bleme mi parents.

    Mweh, you're the best. Hugs.

    Good Spoderman, ther ar more peepl with the seem problem. Yu hev groups end websits wer u cen talk about it. Yur never alone. End yu cen talk to ur uncl ben in heaven about it. Maybe even harambe jn heaven.

    --. Nah u r


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    De fuck, laptop geeft ineens een foutmelding met iets over een corrupt bestand en start opnieuw op. Doei alles wat ik geschreven heb.
    - En hij haat ook even meteen updaten. Kloteding en klote windows.

    Is het toevallig een asus


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Good Spoderman, ther ar more peepl with the seem problem. Yu hev groups end websits wer u cen talk about it. Yur never alone. End yu cen talk to ur uncl ben in heaven about it. Maybe even harambe jn heaven.

    --. Nah u r

    Uncl Ben wil alweys help meh. Harambe is ma homi; he has equal amount of sweg as meh,end thets really rware. I will cjeck sum of them websits. thenk ye Dedpewl.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Uncl Ben wil alweys help meh. Harambe is ma homi; he has equal amount of sweg as meh,end thets really rware. I will cjeck sum of them websits. thenk ye Dedpewl.

    Np spoderman. Sent me some of thos websits to. Well keep this a secrt


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Is het toevallig een asus

    Nee, een Akoya Medion/ Medion Akoya, geen idee wat het merk is en de laptop soort. Zo'n kleintje van de Aldi is het.