• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    Metamorphoses schreef:
    ik ben alles gewoon beu dit is zinloos


    de wereld haat me en ik haat de wereld


    ik haat je 100% niet, qing! als dat betekent dat ik stiekem al die tijd al op de maan heb gezeten, heb ik dat er wel voor over.





    Jumin schreef:
    Waarom kan ik nu niet zelf te gekke kostuums maken like ik wil eigenlijk per se dat kostuum dat Yuri draagt tijdens z'n eros stuk maar ja dat kan ik echt niet zelf maken en het is ook niet echt te koop helaas :/


    Ja, um, hoi, ik heb dus net in twee avonden de zeven afleveringen die er tot nu toe zijn gekeken van precies dat (die homoseksuele schaatsers van mijn post hierboven) en oh mijn god, dat zou inderdaad heel erg awesome zijn. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Wat ik het meeste ga missen als ik eenmaal echt het huis uit ben:

    ik: klopt op deur van mijn zusje
    ik: "homoseksuele schaatsers?"
    zusje: "ik kom!"

    wow jullie zijn erg in sync


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Belle, je bent een SA voor SOTM aan het schrijven, maar je aantekeningen lijken tot nu toe heel erg veel meer aan te geven dat je een geologisch verslag van het Fiordland aan het schrijven bent.....


    Stenenlikker

    Mijn leven heeft echt geen zin meer. Ik heb zo de neiging om terug naar mijn ex te gaan zodat ik in ieder geval iemand heb met wie ik kan praten.. Ik heb zo hard iemand nodig, maar er is gewoon niemand om face to face mee te praten en bij wie ik kan huilen.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 22:39 ]

    HAHAHAHAHA burn in hell.

    On a happier note, Yuri on Ice is cute af.


    kindness is never a burden.

    Square schreef:
    (...)

    Ja, um, hoi, ik heb dus net in twee avonden de zeven afleveringen die er tot nu toe zijn gekeken van precies dat (die homoseksuele schaatsers van mijn post hierboven) en oh mijn god, dat zou inderdaad heel erg awesome zijn. :9~


    Hoi. Dat is werkelijk waar fantastisch. Het is werkelijk een van de beste dingen die 2016 ons heeft gebracht.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wat is Yuri on Ice?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    De appjes tussen mij en mijn ex lezen toen we nog een relatie hadden, en nu zit ik vreselijk te huilen. Waarom moest het toch zo lopen? Ik wou dat ik alles over kon doen en het kon fixen.

    En het meisje dat bij hun in huis woonde heeft een ander nummer, die ik niet heb en nu kan ik haar niet meer appen. Hoe moet ik nu ooit mijn ex zijn spullen terug geven zonder met hem te moeten afspreken? Want dat kan ik echt niet.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 23:00 ]

    Wiarda schreef:
    (...)
    wow jullie zijn erg in sync


    vier woorden is een nieuw record volgens mij. ik ben erg trots. we zijn nog net niet justin timberlake en vier willekeurige andere jongens die niemand nu nog kent



    Jumin schreef:
    (...)

    Hoi. Dat is werkelijk waar fantastisch. Het is werkelijk een van de beste dingen die 2016 ons heeft gebracht.


    Jaaa, stiekem wel, haha. De fanservice is bizar en ik heb echt keihard zitten lachen een paar keer, maar omg, ik ben normaal geen anime mens en ik ben enorm blij dat ik mij dit keer heb laten overhalen. (bloos)



    Miall schreef:
    Wat is Yuri on Ice?


    Het is een anime over een schaatser, Yuri, die dus op het ijs is. Ik vind de titel in vergelijking met die van veel andere animes heerlijk duidelijk, haha. :Y) En er is een hond die voortdurend zijn tong uitsteekt en het is super positief en er is mooie muziek met nog mooiere animatie en het is erg onverwacht erg gay.



    Waldenshea schreef:
    HAHAHAHAHA burn in hell.

    On a happier note, Yuri on Ice is cute af.


    Ik ga dit ook quoten want het voelt rude om jou nu buiten het gesprek te laten vallen nadat ik uitgebreid reageer op posts over yoi en bovendien, jaaaaaaaaa. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaaa, stiekem wel, haha. De fanservice is bizar en ik heb echt keihard zitten lachen een paar keer, maar omg, ik ben normaal geen anime mens en ik ben enorm blij dat ik mij dit keer heb laten overhalen. (bloos)


    Agreed. Het grappige is wel dat ik dit ben gaan kijken omdat het er mooi uitzag en ik redelijk veel van sport anime hou. I came for the sport but I stayed for the gay, haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    @Inge is het vreemd dat elke keer als ik Yuri on Ice ergens lees, ik moet denken aan turner Yuri van Gelder die in een nog strakker pakje over het ijs schaatst?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zoals altijd heb ik veel te zeggen over star wars maar ik durf me nooit in een discussie te mengen op tumblr uit angst iets verkeerds te zeggen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Miall schreef:
    @Inge is het vreemd dat elke keer als ik Yuri on Ice ergens lees, ik moet denken aan turner Yuri van Gelder die in een nog strakker pakje over het ijs schaatst?

    dit dus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Miall schreef:
    @Inge is het vreemd dat elke keer als ik Yuri on Ice ergens lees, ik moet denken aan turner Yuri van Gelder die in een nog strakker pakje over het ijs schaatst?


    Amazen lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MORGEN FANTASTIC BEASTS!!!


    What would Emma do?