• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    iedereen doet iets met zijn leven en ik kijk naar gifs


    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 19:20 ]


    Heaven is a place that we all have

    Je zou me zo blij maken als je reageerde.. Ik kan echt wel even een lichtpuntje gebruiken. En een berichtje van jou is een groot lichtpunt voor me.

    Nog maar 1500 woorden en ik heb gewoon het minimum van SOTY gehaald. I did it omfg.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Spoderman schreef:
    Oehhhhhhhhhhhh, you so sexy gurllll.

    Who sexy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hij is best leuk, haha. ;$


    Ik wil een tuin vol egels

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Who sexy

    HAHAHA nee das een lyric en ik ging stuk en nu zit ht in mn hoofd
    #geen zorgen geen fix

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 21:16 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Waarom kan ik nu niet zelf te gekke kostuums maken like ik wil eigenlijk per se dat kostuum dat Yuri draagt tijdens z'n eros stuk maar ja dat kan ik echt niet zelf maken en het is ook niet echt te koop helaas :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Spoderman schreef:
    (...)
    HAHAHA nee das een lyric en ik ging stuk en nu zit ht in mn hoofd
    #geen zorgen geen fix

    Spoderman tocb


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Liar. Liar. Pants on fire.



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:


    Omfg, cats <3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eerlijk? Ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Het kan eigenlijk niet anders dat ze die 10 euro van me gestolen heeft, want dat geld kan niet opeens besloten hebben om een wandeltochtje te gaan houden van op mijn bureau. 10 euro is misschien niet zoveel geld, maar ik heb nue cht wel het gevoel dat je mijn vertrouwen geschonden hebt. Vertrouwen is nu net iets dat ik wel heel erg verwacht van een vriendschap. :/


    Take me to wonderland

    mijn mentor vertelde me gister dat ze in de afgelopen weken op een gegeven moment zo veel werkdruk en stress op voelde stapelen en overal kwamen nieuwe verantwoordelijkheden vandaan en na een tijdje raakte ze zo overwhelmed dat ze dichtklapte

    en ze noemde het een "Jipmoment". "Afgelopen week had ik echt een Jipmoment." ik zou beledigd zijn maar aangezien dit is hoe ik me al drie jaar 24/7 voel kan ik alleen maar onder de indruk zijn dat ze me zo goed kent


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat ik het meeste ga missen als ik eenmaal echt het huis uit ben:

    ik: klopt op deur van mijn zusje
    ik: "homoseksuele schaatsers?"
    zusje: "ik kom!"


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan