• LUCHT JE HART 515
    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Wil je zeuren over knappe game characters die niet echt zijn? Wil je de rest van de wereld laten weten dat Samuel Drake in bezit van Mehri is?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2016 - 23:45 ]

    i care so little about most things in life now
    and the things i do care about have become unreasonably important


    i put the fun in funeral

    Wanneer je zo erg houdt van American Horror Story maar het laatste seizoen gewoon beyond kut was


    Caution first, always.

    Omygaaaaaawd, serieus, jij hier? That is a looooooooong time ago :o

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 16:07 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Being bad feels so good.


    kindness is never a burden.

    Waldenshea schreef:
    Being bad feels so good.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bleh

    Waarom blijf ik achter iemand aanlopen die me niet ziet staan.. Hier word ik niet gelukkiger van.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 16:39 ]

    Hello Winchesters my old friendssss


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    lol mijn latijnleerkracht zegt dat ik op mijn attitude moet letten

    eh sorry maar je hebt me nu al drie keer gezegd dat ik 'te onrespectvol ben' eh maar hoezo moet ik respectvol zijn naar iemand die allesbehalve respectvol is naar mij?
    dit is het derde jaar dat ik je heb en ja ik kon je kop al niet af van de eerste dag en als je dan op me begint te roepen omdat ik niet weet in welke naamval iets staat ja dan moet je niet verbaasd zijn dat ik niet weg van je ben
    respect komt van beide kanten en door steeds te zeggen dat IK onbeleefd ben gaat er niks aan veranderen
    ik zou zeggen misschien moet je je niet beter voelen als leerkracht en normaal doen echt misbruik van je positie of zo :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    I'm so happy someone is reading my soty and responding. Thank youuuuuuu. You made my day (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben bang dat iedereen die muziek nu leuk gaat vinden, alleen omdat zij erin voorkomt en gaan doen alsof ze er alles van weten. Dat terwijl het voor mij een belangrijke steun is die me overal bij helpt en me kalm kan maken in lastige tijden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, vandaag was een productieve dag, maar niet heus. Maar hé, ik heb gehuild om The Kite Runner, Arrow season 4 eindelijk af, en ik ben helemaal bij met Teen Wolf.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pussy

    dit maakt me wel best kwaad


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    They're all the same. Only care about looks.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2016 - 16:52 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.