• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn vader is echt té verslaafd aan zijn telefoon. Ik word er schijtziek van. Dan praat je tegen hem en dan hoort hij je niet eens. Ik ga die telefoon echt 'per ongeluk' en keer slopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Taaalk to meee! Pleaaasee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Taaalk to meee! Pleaaasee

    Hoi!!!!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goh, waarom verbaasd het me niet dat niemand het opmerkt. Ik word hier serieus bijna rancuneus van.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 20:58 ]

    Diable schreef:
    Mijn vader is echt té verslaafd aan zijn telefoon. Ik word er schijtziek van. Dan praat je tegen hem en dan hoort hij je niet eens. Ik ga die telefoon echt 'per ongeluk' en keer slopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, dit is echt uitstelgedrag ten top...


    What would Emma do?

    Eledhel schreef:
    (...)
    Hoi!!!!


    Hahaahah, haaii (fish)
    How's your day going?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Diable schreef:
    Mijn vader is echt té verslaafd aan zijn telefoon. Ik word er schijtziek van. Dan praat je tegen hem en dan hoort hij je niet eens. Ik ga die telefoon echt 'per ongeluk' en keer slopen.

    Mijn moeder ook, soms zegr ze "SHHHT" en gebaart ze dat ze bezig is met der mobiel. gezellig altijd. Of dan vertel je iets maar heeft ze het niet gehoord omdat ze te druk was met dat kut ding


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Diable schreef:
    Mijn vader is echt té verslaafd aan zijn telefoon. Ik word er schijtziek van. Dan praat je tegen hem en dan hoort hij je niet eens. Ik ga die telefoon echt 'per ongeluk' en keer slopen.


    My sentences exactly


    Do I look like Mother Teresa?

    Ik heb het idee dat ik deze dag verspilt heb. Gelukkig kan ik uitslapen morgen, als mijn tante niet langskomt.

    Kinda wanna cry, kinda wanna die, kinda wanna kiss her, kinda wanna smoke a cig, kinda wanna sleep for literal ages.


    kindness is never a burden.

    Ik kijk nu the 5th wave en oh lord, ik heb een RPG in mijn mind. Jammer dat ik het niet uit kan werken, gezien ik alleen woensdag en zaterdag vrij heb. Mehh. Ik kan het altijd proberen. . .

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 21:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik al gaan slapen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja duh, alsof ik dat niet bedoelde. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Is bindingsangst ook voor nieuwe banen of nieuwe opleidingen?
    Volgens mij is het namelijk niet normaal om nachten wakker te liggen en compleet te stressen als je eindelijk ergens bent aangenomen en ook niet dat je geen keuze wilt maken voor een nieuwe opleiding, omdat je er dan aan vast zit en wel moet... ugh, I should stop crying because it's extremely stupid.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!