• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gibbs schreef:
    Stiekem heb ik soms echt het idee dat niemand op Q ook nog maar een hol om me geeft for real. Terwijl ik me vroeger zo fijn voelde hier. Dunno why I haven't left yet.


    This exactly, though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ohmy I should nót have said that. Shit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik wou dat ik kon zeggen dat mijn zorgen dermate afwezig zijn dat ik me druk kan maken over niet goed smakende ijsjes, maar ja, helaas.

    Ik ben zo bang dat mijn sollicitatiegesprek morgen verpest wordt door mijn werkcoach..


    26 - 02 - '16

    Katsudon schreef:
    (...)

    This exactly, though.

    Ik geef om je though.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Gibbs en Katsudon, I care about you guys.


    Heaven is a place that we all have

    Maethor schreef:
    (...)

    JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
    Ik wil echt zo graag gaan en hopelijk zijn er nu geen toetsen oid die me tegenhouden :C

    Vrijdag verkopen ze de kaarten (voor het concert in Amsterdam) en het vindt plaats in juni of juli volgend jaar. Dus als je gewoon van te voren die datum vast zet in je agenda en daar omheen werkt? Moet kunnen toch ^^
    Ik ben dit jaar ook geweest naar zijn concert, het was zo geweldig. Al heb ik daardoor wel problemen gehad op stage omdat ze mij het niet gunden. :') maar dat is weer een ander verhaal haha.

    Hahaha full on savage op fb. Ik ben echt salty. Accurate description my friend has of me: No shame. No chill.


    The truth is out there.

    Krolock schreef:
    (...)
    Vrijdag verkopen ze de kaarten (voor het concert in Amsterdam) en het vindt plaats in juni of juli volgend jaar. Dus als je gewoon van te voren die datum vast zet in je agenda en daar omheen werkt? Moet kunnen toch ^^
    Ik ben dit jaar ook geweest naar zijn concert, het was zo geweldig. Al heb ik daardoor wel problemen gehad op stage omdat ze mij het niet gunden. :') maar dat is weer een ander verhaal haha.


    Nahja, ik ben bang om nu al kaarten te kopen voor het geval ik toch niet kan gaan. Wel ga ik echt proberen die datum te onthouden en als ik zeker weet dat ik kan gaan, dan bestel ik :') Maar ik zit rond die tijd ook een maand in het buitenland, dus ik hoop ook heel erg dat het concert nou niet net in die maand gaat vallen.
    Dan zit ik ook nog met het probleem met wie ik mee kan slepen, al ben ik hier niet echt bang om alleen te gaan. Dus desnoods ga ik gewoon in mn eentje :Y)


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    (...)

    Nahja, ik ben bang om nu al kaarten te kopen voor het geval ik toch niet kan gaan. Wel ga ik echt proberen die datum te onthouden en als ik zeker weet dat ik kan gaan, dan bestel ik :') Maar ik zit rond die tijd ook een maand in het buitenland, dus ik hoop ook heel erg dat het concert nou niet net in die maand gaat vallen.
    Dan zit ik ook nog met het probleem met wie ik mee kan slepen, al ben ik hier niet echt bang om alleen te gaan. Dus desnoods ga ik gewoon in mn eentje :Y)

    Ah snap ik! Ik ga voor je duimen dat je er heen kunt!
    En alleen gaan is helemaal niet erg want dan kun je tenminste ongegeneerd janken om de mooie muziek - ik was met mijn moeder en hield me serieus in hahaha.

    Krolock schreef:
    (...)
    Ah snap ik! Ik ga voor je duimen dat je er heen kunt!
    En alleen gaan is helemaal niet erg want dan kun je tenminste ongegeneerd janken om de mooie muziek - ik was met mijn moeder en hield me serieus in hahaha.


    Thanks! Ik ga vooral alle data afwachten en hopen dat de kaarten voorlopig nog beschikbaar blijven.
    Dat is waar, ja, hahaha. Dan zijn het alleen onbekenden die je zien huilen en dat boeit niet :') Want ja, Hans Zimmer kan behoorlijk wat emoties bij me losmaken met zijn muziek.


    Stenenlikker

    Everybody prayin' that I’ll change, yeah
    Maybe one day but tomorrow I’ll be back at it
    'Cause bad habits they die hard


    — Inner peace, it's hard to find. —

    HAHAHAHA
    Krijg ik ineens een gb
    'is er iets???"
    Like sowieso ik ken de user niet en heb nergens wat raars gepost. Klik ik aan
    *Deze use rheeft je geblokt*
    HAHAHA wat is dit im dying


    LaAt ZiEn WiE jE bENt


    26 - 02 - '16

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeen game poster 4 is binnen c: (buiten mn Arkham Knight poster dan)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dus daarvoor wel en dat andere niet. Juist.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered