• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Firgun schreef:
    (...)

    Wij hier thuis met z'n vijven een week à een week en een half. :'D


    Huh? Wat kopen jullue daar dan van? Toen wij met zijn 8en thuis waren, was mijn vader hooguit 150 euro kwijt per week. Nu ket vijf zitten we rond de 100-120 euro. Net wat er allemaal nodig is...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    (...)

    Huh? Wat kopen jullue daar dan van? Toen wij met zijn 8en thuis waren, was mijn vader hooguit 150 euro kwijt per week. Nu ket vijf zitten we rond de 100-120 euro. Net wat er allemaal nodig is...


    Bij mij thuis ook zoiets. Het ligt er ook aan waar en wat je koopt denk ik. Als er bijvoorbeeld een actie is, wordt er bij mij thuis meer gekocht. Vlees kan bijvoorbeeld nog ingevroren worden ^^


    26 - 02 - '16

    lol, vrienden


    Caution first, always.

    And what am I supposed to say when I'm all choked up..?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Niet echt de reactie die ik had gehoopt... Mmmm, ik ben niet zo goed ik vriendschappen geloof ik :')

    Scribe schreef:
    (...)

    Huh? Wat kopen jullue daar dan van? Toen wij met zijn 8en thuis waren, was mijn vader hooguit 150 euro kwijt per week. Nu ket vijf zitten we rond de 100-120 euro. Net wat er allemaal nodig is...


    Ik heb het net even nagevraagd en klaarblijkelijk is het slechts per uitzondering 300 euro (rond de feestdagen), normaal gezien is het rond de 180 à 200 euro. Dunno, kan aan de prijzen liggen (Nederland/België), of het feit dat mijn ma naar Delaize gaat, wat over het algemeen duurder is. Ik weet het eigenlijk niet goed.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    You fucked me up big time and I did nothing to stop you. But those times are over. You're done.


    Hm. Ik weet niet zo goed wat ik van Fantastic beasts moet vinden to be honest... het was een beetje... langdradig en weinig actie. D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ohhhhjaaa Hans Zimmer geeft nog een keer een tour volgend jaar

    Yep, I am definitely messing things up. Oh well, here we go again!


    The truth is out there.

    Krolock schreef:
    Ohhhhjaaa Hans Zimmer geeft nog een keer een tour volgend jaar


    JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA
    Ik wil echt zo graag gaan en hopelijk zijn er nu geen toetsen oid die me tegenhouden :C


    Stenenlikker

    Wanneer twee fantastische bands met elkaar gaan touren in UK, Duitsland en België , maar Nederland overslaan D:.


    Seasons will change, but I shall remain

    Stiekem heb ik soms echt het idee dat niemand op Q ook nog maar een hol om me geeft for real. Terwijl ik me vroeger zo fijn voelde hier. Dunno why I haven't left yet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Bruh


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Stiekem heb ik soms echt het idee dat niemand op Q ook nog maar een hol om me geeft for real. Terwijl ik me vroeger zo fijn voelde hier. Dunno why I haven't left yet.


    But. . . But. . . I do?