• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    nope

    Deze wind jongens...

    onnuttige post want 3333


    Heaven is a place that we all have

    Hahahaha, mijn buurmeisje heeft een zoveel betere planning dan ik, want haar boekprestatie voor in januari is nu al af :') (met mijn hulp, though).


    Stenenlikker

    Nu in de bios bij fantastic beasts


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    To double cross, or not to double cross. That is the question. Haha. Ik laat echt een spoor van destructie achter, oops.


    The truth is out there.

    DE FUCKING HELL HEB JE 300 EURO VOOR BOODSCHAPPEN NODIG?! Geez, dit is écht de aller aller laatste keer! Ik wil eerst eens geld terug zien voor ik weer iets leen. Nee, ik wil alles terug en daarna leen ik je nooit meer iets. Je gaat maar minder uitjes houden met je vriendin en haar kinderen. Als ik op jouw manier zou leven zou ik ook duizenden euro's bij mijn hele familie moeten 'lenen'.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 16:25 ]

    Jinsoyun schreef:
    DE FUCKING HELL HEB JE 300 EURO VOOR BOODSCHAPPEN NODIG?! Geez, dit is écht de aller aller laatste keer! Ik wil eerst eens geld terug zien voor ik weer iets leen. Nee, ik wil alles terug en daarna leen ik je nooit meer iets. Je gaat maar minder uitjes houden met je vriendin en haar kinderen.


    300 euro voor boodschappen?! O_o
    En hoelang leeft diegene daar dan van?


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    300 euro voor boodschappen?! O_o
    En hoelang leeft diegene daar dan van?

    een weekje ofzo, hem kennende met zijn vragen naar geld. doet ie volgende week net zo hard weer.
    Al zal hij waarschijnlijk wel ergens naar een overdekte pretpark gaan ofzo.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 16:26 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    een weekje ofzo, hem kennende met zijn vragen naar geld. doet ie volgende week net zo hard weer.


    Holy crap.
    Dat is even de helft van mijn inkomen. Als ik zo zou leven, zou ik binnen een maand failliet zijn.


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    300 euro voor boodschappen?! O_o
    En hoelang leeft diegene daar dan van?


    De enige die ik als cassiere dit bedrag heb zien bereiken, had een kar propvol met voornamelijk a-merken, een paar wijnen en 12 pakjes sigaretten. En ik vond dat bedrag toen al heel knap....


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    (...)

    De enige die ik als cassiere dit bedrag heb zien bereiken, had een kar propvol met voornamelijk a-merken, een paar wijnen en 12 pakjes sigaretten. En ik vond dat bedrag toen al heel knap....


    Wow o_O


    26 - 02 - '16

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    Holy crap.
    Dat is even de helft van mijn inkomen. Als ik zo zou leven, zou ik binnen een maand failliet zijn.

    Ja, van mij ook. En ik leef van alleen stufi, maar kan geen cent uitgeven omdat ik mijn leuke oom van bijna 40 en zijn vriendin plus kinderen moet onderhouden in hun levensbehoeftes. Zij hebben beide werk en een uitkering, dus krijgen meer dan genoeg, omdat hij officieel ook bij ons in huis woont, dus zij nog meer geld krijgen. Maar zelfs dan komt ie nog naar zijn studerende nichtje en 'leent' maandelijks even 3/4e van haar geld, waarvan ik de helft niet eens meer terug zie. "Sorry heb het op het moment niet, maar kan ik nog wel weer even 200 euro lenen? Krijg je donderdag terug."

    Rant over

    Ik kan niet eens zoiets simpels als mijn DigiD juist aanvragen. Hoe moet ik ooit nog 80 jaar gaan leven op deze manier?

    Schorriemorrie schreef:
    (...)

    300 euro voor boodschappen?! O_o
    En hoelang leeft diegene daar dan van?


    Wij hier thuis met z'n vijven een week à een week en een half. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried