• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind dit soort dingen niet erg leuk want ik voel me schuldig wát ik ook doe, ugh. Als ik nee zeg, ben ik ongezellig en mis ik wat, en als ik ja zeg, schuif ik mijn huiswerk wéér aan de kant terwijl ik net vijf minuten goed bezig was. :c

    Edit: Ik hoorde net mensen heel hard lachen beneden en ik bevries een beetje op mijn kamer. Sad

    [ bericht aangepast op 20 nov 2016 - 13:36 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    When you finally realize that you deserve so much better.


    Wat de shit, hoelang loopt mijn telefoon al een dag achter?


    Tijd voor koffie.

    Square schreef:
    Ik vind dit soort dingen niet erg leuk want ik voel me schuldig wát ik ook doe, ugh. Als ik nee zeg, ben ik ongezellig en mis ik wat, en als ik ja zeg, schuif ik mijn huiswerk wéér aan de kant terwijl ik net vijf minuten goed bezig was. :c

    Edit: Ik hoorde net mensen heel hard lachen beneden en ik bevries een beetje op mijn kamer. Sad


    Aw, ik weet dat dat lastig is. *hugs*


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ahaha. So cute. Maakt niet uit dat je toen maar 2 jaar jonger was dan ik nu ben. Maakt helemaal niet uit. Ik wil die schattige baby wangetjes knijpen en o my god. Ik haat jou echt intens, howwww even. D:


    The truth is out there.

    I miss Q.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Echt irritant van die mensen die overal mee bemoeien. Ga is weg ff serieus
    , je hoeft niet overal op te reageren. Beh -_- raar oruspu

    Boodschappen voor 250 euro? Hahaha, ik geloof er geen hol van. Wedden dat je lekker dure dingen koopt van mijn geld?

    Jinsoyun schreef:
    Boodschappen voor 250 euro? Hahaha, ik geloof er geen hol van. Wedden dat je lekker dure dingen koopt van mijn geld?

    Waarom leen je het eigenlijk aan hem uit, als ik vragen mag?

    Krolock schreef:
    (...)
    Waarom leen je het eigenlijk aan hem uit, als ik vragen mag?

    Omdat ik een stom kind ben dat geen nee kan zeggen als iemand maar blijft doorgaan met zeuren. Zo kinderachtig is hij wel als ik nee zeg.

    In plaats van alleen zeuren, kan je er ook gewoon iets aan doen? :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Inferius schreef:
    In plaats van alleen zeuren, kan je er ook gewoon iets aan doen? :')

    Ik zeg elke keer dat ik het niet kwijt kan, maar dat hoort en leest ie niet. Dan gaat ie zielig doen en me schuldgevoel aan praten.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik zeg elke keer dat ik het niet kwijt kan, maar dat hoort en leest ie niet. Dan gaat ie zielig doen en me schuldgevoel aan praten.


    Dan zeg je nogmaals nee of blokkeer je hem.


    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik zeg elke keer dat ik het niet kwijt kan, maar dat hoort en leest ie niet. Dan gaat ie zielig doen en me schuldgevoel aan praten.

    Dit was een hele losse reactie, niet bedoeld naar jou haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik zeg elke keer dat ik het niet kwijt kan, maar dat hoort en leest ie niet. Dan gaat ie zielig doen en me schuldgevoel aan praten.

    Ik snap dat het moeilijk is om nee te zeggen, maar probeer in het vervolg misschien iets steviger in je schoenen te staan. Het is immers jouw geld dus jij mag zeker zelf beslissen of je dat uitleent of niet. Het is best schandalig dat hij bij jou gaat lopen zeuren om geld... bijna de omgekeerde wereld haha, een ouder iemand die om geld smeekt.