• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Buhh. Ik ben nog moe maar heb treeeeekkk en het weer buiten plus de honden houden me wakker. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    MIJN NIEUWE LEGGINGS HEBBEN VOETJES! AAAAH ZO HAPPY! Geen sokkengedoe meer! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is erg vervelend als je lekker in bed ligt maar het buiten vrij hard regent en je daardoor nodig moet plassen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    What the actual ****.


    Ik wil niet uit bed..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Haha dat awkward moment wanneer je ma denkt dat het serieus is maar you're just sitting here like haha ik kan niet eens zeggen hoe casual het is, zo casual is het.


    The truth is out there.

    Door mijn zusje en haar kind gaan we dit jaar geen sinterklaas vieren, dus ook niet gezellig gourmetten/wokken met de familie. En ook gaan we geen kerstboom opzetten of gezellig eten met kerst en oudejaarsdag. Je wordt echt weer super bedankt. Echt alles moet wijken voor haar. Ik mag zelfs mijn nagels niet meer lakken omdat dat zogenaamd de hele dag stinkt. Maar het kind slaapt beneden in de kinderwagen, dus hoe heeft hij er last van? Aanstellers.

    Nog geen drie maanden en nu al compleet meh. Het is echt tijd voor een officiële pauze I guess.

    Kat martelen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Balen als je een usernaam tegenkomt die je graag wil, maar later zie je een ander daar al mee. Suxx.

    motor rijden is zwaarder dan ik dacht. Damn heb letterlijk ov-er-al pijn ;-;

    OHMYGOOODDDDD. Waarom laten mensen MIJ NIET GEWOON MET RUST?! Ik heb die hele "vrienden"groep niet voor niets verlaten. Dudes?! NEE is NEE, ik wil geen contact meer. :'D Ik krijg bijna het gevoel alsof ik elke keer opnieuw een soort reminder moet krijgen dat zij nog leven en wat zij over me denken.
    Ik heb soms echt een hekel aan mensen... alleen maar drama opzoeken. Ga gewoon verder met je leven? Ik snap het echt niet. Wat is er zo leuk aan om problemen/situaties op te zoeken die niet prettig zijn. Ik probeer al die negatieve zooi juist een beetje te verdringen uit mijn hoofd en dan krijg ik opeens via via weer zo'n raar bericht waardoor alles weer boven wat er komt.

    Get a life, zou ik dan zeggen... als ik blijkbaar na al die tijd nog steeds in jullie hoofden spook.

    /rage out

    Life sucks.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Bedankt dat je even vraagt of het goed gaat as ik half zit te stikken. Top.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanneer je banaan zo vers is dat je hem niet open krijgt