• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    Ik vind het wel goed dat de mods de topics ook echt afgesloten hebben zodat anderen het niet kunnen zien.

    Heb ik iets gemist?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jesus christ. Dus ik mag niet eens mijn shit afwerken en altijd en alleen maar met jou die serie kijken? Kijk het dan lekker zelf voortaan. Nogal logisch dat het langer duurt als ik dagen mijn laptop niet meer heb aangehad. Andere mensen wachten ook nog gewoon op me. Leg jij het ze dan lekker uit? Pfft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soms wil ik echt dolgraag al op mezelf wonen. Eigen plek, eigen verantwoordelijkheden, eigen regels. Maaaaaaaar nee. Dat gaat nog wel een paar jaar duren denk ik...

    Oeps, de badkamer van mijn hotelkamer staat half onder water. Misschien moet ik volgende keer de douche maar niet zo lang laten lopen.


    Take me to wonderland

    I don't get it. You said I'm important to you, but you still make me feel that I'm not worth your time.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pap: 'Waarom kijk je nooit verder dan je neus lang is?'
    Ik: 'Mijn neus is gewoon klein.'


    — Inner peace, it's hard to find. —

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    Vanavond Fantastic Beasts *stuiter stuiter*


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Heb ik iets gemist?

    Er was een troll die echt veel te ver ging met zijn troll onderwerpen (onderwerpen over illegale dingen). Daarom zijn de topics geblokkeerd.

    // Ik moet hem echt eens vragen of ik geen last voor hem ben. Al app ik hem like eens per week en kan ik het me niet voorstellen. En als hij geen FWB's meer wil zijn moet hij me dat gewoon zeggen. Ik ga daar echt niet rouwig om zijn.
    - Eh, well, bij nader inzien ga ik dat wel heel erg zijn. Maar het zal niet heel erg zijn zolang we wel gewone vrienden blijven, die af en toe eens afspreken. Dat afspreken dan weer wel.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 19:08 ]

    Er is altijd wel iemand die het moet verpesten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb mijn helix al non-stop sinds 2011 in mijn oor zitten. Vraag me af op welke leeftijd ik hem eruit haal.

    Krolock schreef:
    Heb mijn helix al non-stop sinds 2011 in mijn oor zitten. Vraag me af op welke leeftijd ik hem eruit haal.

    Ben er nog steeds over na aan het denken om er een te nemen xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog dertig minuten. Nog dertig minuten. ...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Diable schreef:
    (...)
    Ben er nog steeds over na aan het denken om er een te nemen xd

    Wat houdt je tegen? ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Wat houdt je tegen? ^^

    Well; Tandarts (zelf dingen betalen), geld, tweede lippiercing (zodat ik snakebite heb), tweede tattoo ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'll make it up on the floor the next time
    Lel, i like.
    - O en nu ga je er allemaal andere spannende shit bij bedenken? Hhaha, i'm totally in for this.

    // en nog een spel verwijderd. Nu staan er nog 2 spellen via Steam op mijn pc. The heartache is real.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 19:41 ]