• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Volgensmij weer griep...
    Echt voor f*cks sake wanneer stopt het nou eindelijk eens een keer...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    the cold wind blows right through my bones
    and i feel like i'm getting old
    but i wish i was getting old with you


    i put the fun in funeral

    "What has Christian done?" "Our son."

    Ik kan niet geloven dat dat net serieus is gebeurd omfgggggg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb lekker een rotdag en ook nog enorme writersblock die me heel bekend voorkomt

    De laatste keer dat ik me zo voelde heb ik zes maanden niet geschreven

    Red me


    "Ik vind Sanne erg aardig, maar er mag wel 80 decibel af."

    Een dagje zonder BH is eigenlijk best wel chill :x


    Deep inside, I've never felt alive

    De laatste keer dat ik zo'n broodje hamburger met ei, spek en kaas had, was toen ik nog met mijn ex ging. Dat is al 4 maanden geleden.
    - Oeps, het eigeel was nog niet warm. Whatever.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 20:38 ]

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Er was een troll die echt veel te ver ging met zijn troll onderwerpen (onderwerpen over illegale dingen). Daarom zijn de topics geblokkeerd.

    Waarom mis ik die dingen altijd? :'D

    Ik weet dat je andere dingen moet doen, maar ik wacht meer dan een uur. Je schuift me nu af als de bad guy, terwijl je zelf weet dat ik (meer dan een uur) wacht. En dan zelfs weggaan daaruit? Dat slaat echt nergens op. Zeg dan ook niet dat ik niet alleen mag kijken.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 20:45 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    trots op hamilton en verdrietig over de reacties van trump en zijn supporters


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    En ik dacht dat dit een avondje zou zijn waarbij ik rustig naar mijn serie kon kijken...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Waarom mis ik die dingen altijd? :'D

    Ik weet dat je andere dingen moet doen, maar ik wacht meer dan een uur. Je schuift me nu af als de bad guy, terwijl je zelf weet dat ik (meer dan een uur) wacht. En dan zelfs weggaan daaruit? Dat slaat echt nergens op. Zeg dan ook niet dat ik niet alleen mag kijken.


    Deze was wel heel snel geband, omdat het echt verkeerde onderwerpen waren. Ik denk dat hij nog geen 5 minuten online was in totaal.

    Jinsoyun schreef:
    (...)

    Deze was wel heel snel geband, omdat het echt verkeerde onderwerpen waren. Ik denk dat hij nog geen 5 minuten online was in totaal.

    Dat is echt fast. Ik denk dat het wel goed werk is van de moderators als het echt zo erg was. Ik ben wel benieuwd wie er dan achter dat account zat die zulke verknipte onderwerpen in een topic gooide?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Dat is echt fast. Ik denk dat het wel goed werk is van de moderators als het echt zo erg was. Ik ben wel benieuwd wie er dan achter dat account zat die zulke verknipte onderwerpen in een topic gooide?

    Ja, vind ik ook goed van ze. En ik ben ook wel benieuwd, het lijkt me wel een bekende omdat trolls van buitenaf het LJH echt niet binnen 5 minuten vinden.

    Ik heb vanochtend een kersttrui gekocht^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ScaryD is echt een geweldige usernaam (:

    Ahahaaaa de nieuwe bridget jones kijken