• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2016 - 22:13 ]

    ??

    23.1% (6 stemmen)
     
    Ik heb frustraties

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik heb een euforisch moment

    7.7% (2 stemmen)
     
    Ik moet een hersenspinsel kwijt

    7.7% (2 stemmen)
     
    Er zit me iets dwars

    3.8% (1 stem)
     
    Ik heb problemen

    50.0% (13 stemmen)
     
    Mijn ijsje is niet lekker


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, vind ik ook goed van ze. En ik ben ook wel benieuwd, het lijkt me wel een bekende omdat trolls van buitenaf het LJH echt niet binnen 5 minuten vinden.

    Daar zat ik ook aan te denken. Je moet echt van het LJH af weten, mede doordat de users die bekend zijn met Q weten dat het LJH het meest bezocht word, en de meeste trolls (ook die SaltShaker?) kwam meteen in het LJH topic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ja, mijne ook. Ik kom niet verder dan een topic over nagellak/nailart, het delen van knuffels en een topic waarin iedereen die wil een eetdagboek bijhoudt (voor de lol, niet per se afvallen of aankomen). Al denk ik niet dat mensen op dit soort topics zitten te wachten. O en een leukste usernaam van het jaar verkiezing (:

    Ik vraag me eigenlijk af hoe het met alle Q social media zit en of dat nog actief is.


    Ik heb daarom ook Q's bookclub opgericht. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Yonghwa schreef:
    (...)
    Daar zat ik ook aan te denken. Je moet echt van het LJH af weten, mede doordat de users die bekend zijn met Q weten dat het LJH het meest bezocht word, en de meeste trolls (ook die SaltShaker?) kwam meteen in het LJH topic.

    Ja, ik denk wel dat veel trolls verveelde users zijn die besluiten te gaan trollen met VPNs enzo, zodat ze niet achterhaald kunnen worden door de mods.

    Scribe schreef:
    (...)

    Ik heb daarom ook Q's bookclub opgericht. ^^

    Ik ben niet zo'n lezer helaas. Anders deed ik graag mee.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 21:02 ]

    Haha. Ok dus nu appen we gewoon niet meer. Ik ga lekker niet starten. Puh! (krul)


    The truth is out there.

    Thymbraeus schreef:
    trots op hamilton en verdrietig over de reacties van trump en zijn supporters


    Jaaa


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jinsoyun schreef:
    (...)
    Ik ben niet zo'n lezer helaas. Anders deed ik graag mee.


    Oh dat is jammer. Je kan ook 1 boek per maand doen of voor spek en bonen meedoen? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ké zet het uit je hoofd, komt wel goed, ga leuke dingen doen


    Caution first, always.

    Er staan 7 spam/reclame accounts tussen nieuwe leden. Lol..

    // Ben je nog steeds niet klaar met vragen om geld? IK HEB GEEN BAAN HOOR, JIJ WEL!

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 21:53 ]

    Pap, je zit al een half uur door Netflix te scrollen.. Je hebt alles al een keer voorbij zien komen. Kies gewoon iets want dit is echt vervelend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben zo moe D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    20 euro rente? Ja, maar ik krijg sowieso nog 900 euro van je, als het niet meer is.
    - En dan 'leen' ik het hem toch.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 22:25 ]

    Godzijdank heb ik mijn eigen telefoon weer terug!
    Dat slome vervang toestel was echt niet te doen..

    //En natuurlijk boeit het je geen moer als ik even iets aan je kwijt wil en praat je er lekker overheen


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Jinsoyun schreef:
    20 euro rente? Ja, maar ik krijg sowieso nog 900 euro van je, als het niet meer is.
    - En dan 'leen' ik het hem toch.


    Waarom leen je hem steeds geld als je dat duidelijk niet wilt? Als je nooit "nee" zegt blijft hij er om vragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    (...)

    Waarom leen je hem steeds geld als je dat duidelijk niet wilt? Als je nooit "nee" zegt blijft hij er om vragen.

    Klopt, maar ik kan geen nee zeggen. En zelfs als ik het wel doe blijft hij vragen.

    // Holy fuck, wat was dat? Ik stond gewoon op van mijn stoel en viel echt op het nippertje niet flauw. Ik had echt geen stap verder de gang in moeten zetten, dan had ik mijn bed niet gehaald.

    Dit is al de tweede derde quiz die Don (GameMeneer) maakt van iemand van Quizlet, dat ik het tegenkom. Echt gaaf c:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2016 - 22:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.