• Ik zei het ook al onopvallend in het LJH, maar ik had net weer zo'n realisatie momentje hoeveel geluk ik eigenlijk heb dat ik Quizlet heb leren kennen. Ik had vorige week echt een zware en nare week. Eigenlijk liet de liefde en de familie mij in de steek en wie kunnen je dan helpen: je vrienden. Nou hadden we toevallig Utrecht meeting zaterdag (which was awesome iedereen moet naar de Amsterdam meeting komen, meetings zijn leuk) en zou één van de Q-users bij mij blijven slapen (Paddiecakes I love you) om dan zondag naar de musical van een andere Q-user te gaan (Aviva El Zorrooooo whoop). En nu klets ik ook weer met vriendinnen via de app en dan bedenk ik mij dat die ook gewoon allemaal van Quizlet komen.
    Ik mag mij dan nog steeds door de gebeurtenissen van afgelopen week down voelen, ik voel mij echt oprecht gezegend dat ik hier op Quizlet terecht kan, om vervolgens dan overspoeld te worden met gezelligheid. We doen allemaal hier zo hard ons best om de community levend te houden, waardoor er prachtige creatieve uitspattingen zijn, leuke discussies, en ga zo maar door. Ik ben op het moment weer even helemaal happy. Dat moest er even uit. En dan ga ik nu weer verder met het smeden van stiekeme plannetjes om het hier nóg gezelliger te krijgen (wbw)

    *verdwijnselt topic uit*


    Happy Birthday my Potter!

    Krolock schreef:
    (...)
    Likewise! Dan zal ik eens een keer mijn best doen om er tijd voor vrij te maken. ^^

    Yesss c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Luotisade schreef:
    En dat is helemaal waar Anna! Eerlijk gezegd denk ik dat ik best een loner was geweest als Quizlet niet had bestaan. :x


    26 - 02 - '16