• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dedpewl schreef:
    HAHAHAHAHAHAH AHAHHAAHHAHA
    OML she everywhere



    Ik heb alles gelezen . Wat je tegen andere zegt.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    uur geleden: *legt alles klaar om zelfmoord te plegen
    nu: ik heb honger mmm goulash


    i put the fun in funeral

    Dit is zo vreemd. Eigenlijk ging het per ongeluk, maar schijnbaar is mijn nieuwe broek een mannenbroek en is mijn vest zo oversized dat je mijn boobs niet ziet. En omdat het zo koud was wilde ik een beanie op, maar mijn haar was zo messed up dat ik alleen een pluk langs mijn voorhoofd liet lopen (zodat ik niet kaal leek). Maar toen mijn zusje mij met mijn broertje de tuin in zag lopen dacht ze dus dat hij een nieuwe vriend had meegenomen.
    Ik voel me ook zo relaxed in deze kleding, zelfverzekerder. Ik voel me geen man, sowieso niet. Maar kleding zoals deze voelt wel als een boost voor zelfverzekerdheid like wtf Lieke what are you doing idiot

    Niet dat ik me trans of mannelijk of weet ik veel voel, maar
    Idk dit is raar

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 18:01 ]

    BriBry schreef:
    Dit is zo vreemd. Eigenlijk ging het per ongeluk, maar schijnbaar is mijn nieuwe broek een mannenbroek en is mijn vest zo oversized dat je mijn boobs niet ziet. En omdat het zo koud was wilde ik een beanie op, maar mijn haar was zo messed up dat ik alleen een pluk langs mijn voorhoofd liet lopen (zodat ik niet kaal leek). Maar toen mijn zusje mij met mijn broertje de tuin in zag lopen dacht ze dus dat hij een nieuwe vriend had meegenomen.
    Ik voel me ook zo relaxed in deze kleding, zelfverzekerder. Ik voel me geen man, sowieso niet. Maar kleding zoals deze voelt wel als een boost voor zelfverzekerdheid like wtf Lieke what are you doing idiot

    Niet dat ik me trans of mannelijk of weet ik veel voel, maar
    Idk dit is raar


    Moest ik in mannenbroeken geraken, dan zou ik los hetzelfde doen. Mannentruien en t-shirts zijn sowieso zalig. But I like my boobs and stuff. I feel you ^^ het is niet raar.


    Mhm?

    De hele dag letterlijk niks doen behalve Wes Bentley films marathonnen alsof ik weer 11 jaar ben. De enige eeuwigdurende actor crush (bloos)


    Caution first, always.

    Logisch he, dat ik boos word op je omdat je 1. de hond in haar buik schopt en 2. gaat zeiken tegen mij als ze 5 tellen later staat te kotsen en dat IK het op moet ruimen. Doe even normaal hoor! Wees blij dat ik het door kreeg en ze het meeste buiten heeft gedaan ipv op de keukenvloer omdat ik de achterdeur open deed.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En wie zit er weer om zaterdagavond in de trein om een literair festival te organiseren? Deze chick.

    Waar is m'n lippenstift.


    Tijd voor koffie.

    MabeI schreef:
    (...)

    Moest ik in mannenbroeken geraken, dan zou ik los hetzelfde doen. Mannentruien en t-shirts zijn sowieso zalig. But I like my boobs and stuff. I feel you ^^ het is niet raar.


    Ik vind mijn boobs 9/10 van de keren zwaar irritant omdat ze of pijnlijk zijn, of in de weg zitten bij dingen als op je buik liggen (fav positie 's ochtends vroeg). Maar ik ben sowieso toch liever een vrouw hahahaha.

    @Lieke: Oh dat ken ik, maar tegelijk geven ze me best wel wat zelfvertrouwen, idk.



    wuth


    Mhm?

    Flowerpowers schreef:
    (...)


    Ik heb alles gelezen . Wat je tegen andere zegt.

    aha. Hey maar lieve schat ik ben serieus het even zat dat jij mij overal volgt en lastig valt. Niet alles wat ik hier in ljh post gaat over jou. Nog beter gezegd niks dus echt stop gewoon eens. En vindt je het gek als je steeds 'WAT IS ER??!!" random in mijn gb zet en steeds mijn profielen en die van men vrienden × 100 bekijkt. Pleeaasseee ga iets beters met je tijd doen. En anders dien je maar een klacht in bij de moderators, maar dat heeft ook geen nut want ik doe niks. Ik hoef verder hier in LJH geen discussie dat je het even weet. Ik danku zeer (cat)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2016 - 19:18 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh, de vakkenkiesstruggles :') Ik had net zo'n beetje besloten welke vakken ik zou willen volgen, blijken beide vakken die me leuk leken overlap te hebben qua rooster met mijn verplichte vak. Ja, geweldig, daar heb ik wat aan. Maar ik kan toch ook moeilijk iets gaan volgen wat me minder leuk lijlt, alleen omdat het makkelijker is qua rooster?
    In principe lijken zoveel vakken me wel leuk dat ik er nog een extra jaar studeren mee zou kunnen vullen, maar dat wil ik ook weer niet.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Spoderman schreef:
    Logisch he, dat ik boos word op je omdat je 1. de hond in haar buik schopt en 2. gaat zeiken tegen mij als ze 5 tellen later staat te kotsen en dat IK het op moet ruimen. Doe even normaal hoor! Wees blij dat ik het door kreeg en ze het meeste buiten heeft gedaan ipv op de keukenvloer omdat ik de achterdeur open deed.

    Welk idioot gaat dan ook in zen buik schoppen. Dat is echt zielig :c
    Gaat het wel goed met de hond nu weer?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    (...)
    Welk idioot gaat dan ook in zen buik schoppen. Dat is echt zielig :c
    Gaat het wel goed met de hond nu weer?

    Ja ik weet niet. Ik heb even met haar buiten gezeten tot ze is gestopt met kotsen en toen ben ik boos naar boven gegaan want ik werd serieus boos. Maar volgens mij ging het wel weer ja.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    (...)
    Ja ik weet niet. Ik heb even met haar buiten gezeten tot ze is gestopt met kotsen en toen ben ik boos naar boven gegaan want ik werd serieus boos. Maar volgens mij ging het wel weer ja.

    Mij kennende zou ik echt een woedeaanval krijgen. Gelukkig gaat het wat beter. Maar als raisa moet kotsen was het wel een flinke trap. Arm ding....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    AW