• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    ik zou het nu kunnen doen


    i put the fun in funeral

    Laten we maar eens een begin maken aan de anime waar iedereen het over heeft; Yuri on Ice. c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    and i'm feeling sad, again

    lol, ik voel me zo buitengesloten van alles en iedereen


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Of we van Aziatisch eten houden? Ya. Mr Obvious.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet ik serieus eens proberen, gewoon een maand van alle social media en mijn telefoon uitschakelen. En gewoon alleen met mensen praten als het nodig is. Hoef ik me niet genegeerd, gehaat of ongewaardeerd voelen. I really should fucking try it. Want dit gaat niet meer zo langer.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik word er gek van dat mensen zeggen dat ze hier niemand hebben die om ze geeft en dergelijke. Wie ben ik dan? Een random vreemde of zo? Hallo!

    En als je je aangesproken voelt, mooi, want het doet best pijn namelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nodotaim schreef:
    Ik word er gek van dat mensen zeggen dat ze hier niemand hebben die om ze geeft en dergelijke. Wie ben ik dan? Een random vreemde of zo? Hallo!

    En als je je aangesproken voelt, mooi, want het doet best pijn namelijk.


    Kelleh your such a charmer<3 maar ik denk hebben ze het meer over in real life dan op Q c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben nu echt zo blij met hoe mijn profiel uiteindelijk is geworden :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil gewoon dat je weet dat dit het dichtst bij de dood was dat ik ooit geweest ben. Je kan wel zeggen dat het mijn probleem is en dat ik het zelf moet oplossen, maar dat zou echt niet het geval zijn als ik het wel had gedaan hoor. Ik leef al lang niet meer voor mezelf.


    i put the fun in funeral

    Je moet me niet schreeuwen, medilop like bami.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    ahahahaha daarom haat ik esthetica


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    HAHAHAHAHAHAH AHAHHAAHHAHA
    OML she everywhere


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hahaha wtf ben jij?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    De hele dag winkelen met m'n moeder en zusje gaat echt veel energie van me vergen. Maar ik ben zo blij dat ik ze weer heb gezien na zolang! Al is mijn moeder moeilijk met winkelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.