• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Stephen King drives the loneliness away.


    Grand Tour is geweldig

    Ik mis de tijd dat alles nog goed was..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En toen moest ik bij de aftiteling van inferno bijna huilen omdat de muziek zo mooi was, hehe.


    Stenenlikker

    Goh ja, dat kon er ook wel bij.


    Queer zijn is gewoon alles

    EINDELIJK KLAAR. wat een rot paper. I'm so depressed now


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgen waarschijnlijk al mijn playstation binnen, maar ik moet helaas kneiterveel schrijven. D:


    The truth is out there.

    Shiiit
    Nu ligt dat bierviltje met mijn naam in een hartje daar nog en morgen komen daar allemaal mensen en ik val op vrouwen maar dat weet niet iedereen en ik wil echt niet dat mensen wat denken van hem en mij ew stressss

    O MIJN GOD HET IS AF!


    Stenenlikker

    Ik teken Jared Leto en omg ik zeg dit niet vaak maar wauw dit gaat gewoon goed?!?!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I just love Skam with every fiber and cell and hair and organ and nerve and emotion of my being.


    kindness is never a burden.

    Omg, ik ben echt een emotioneel hoopje mens nu. Want mooie muziek aan het eind van de film, ik heb net mijn verhaal afgerond tijdens het weer luisteren van die muziek en ik heb zet een sad stukje online gezet en Lucas is zo cute en ik wilde dat hij echt was en nog meer super mooie muziek en help, ik kan het niet meer aan! :C


    Stenenlikker

    Wow, applaus, je bent zo'n goede spelbreker, ben je nu trots op jezelf Lisa?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    UuuuuUuuUuUUUUuuuugh :c

    Vandaag mag even gewist worden.