• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    I feel alone.


    Euh per ongeluk een uur op de bank liggen slapen

    Oké als ik nou een chill plekje in de sprinter kan fixen kan ik schrijven. Dus pleasssss sprinter wees lief en bezorg mij een fijn schrijf plekje


    Happy Birthday my Potter!

    Dude, als het fucking druk is en je komt vanachter een hele rij auto's, dan moet je niet yolo de weg oversteken zonder even te kijken. Het is niet omdat het een zebrapad is, dat je niet kan worden doodgereden.


    Mhm?

    THE HIIIIIILS ARE ALIVEEEEEE WITH THE SOUUND OF MUUUUSIIIIIIIC.
    notallcaps


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh dit is zo hatelijk. Had u niet ergens anders heel druk en luid kunnen gaan zitten bellen in plaats van naast iemand die overduidelijk rustig en geconcentreerd zit te werken?

    Edit: ik krijg echt de neiging die telefoon uit haar hand te rukken en in het mini prullenbakje te smijten.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 16:52 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom had je dat moeten vertellen? Je brengt me straks echt in de problemen, want dat kunnen zij tegen mij gaan gebruiken :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kinda wondering to how many people I would talk if I wouldnt start the convo. Probably not much. And that hurts.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het gaat gelukkig wat beter met Pim. Damn, ik was echt heel bang :/

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 17:40 ]


    26 - 02 - '16

    Ik word soms een beetje verdrietig van de huidige situatie. Zucht. Waarom kunnen mensen niet gewoon COMMUNICEREN. Ja zelfs in mijn eigen familie gaat dat nog wel eens verkeerd en het is gewoon vervelend om toe te kijken en niet in te grijpen, maar anders krijg ik de wind van voren. :')

    Wtf. Hoezo heb je dingen geregeld voor mijn verjaardag? En wat dan voor dingen? Onwijs lief, maar dit ben ik niet gewend dus nu ben ik stiknieuwsgierig. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik denk dat ik morgen één van m'n oude hobby's weer eens ga oppakken... het voelt echt alsof ik in geen eeuwen meer een tekening gemaakt heb.

    Ik ben uitgenodigd voor een verjaardagsfeestje! Yay c: Sad person confirmed, maar als je geen standaard vriendengroep als tussenjaars hebt is het fijn als je niet vergeten word ^^

    Het is best zielig hoe mijn leven meteen stopt zodra ik up-to-date ben met mijn favoriete serie..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ghehe gratis reizen naar Erik dankzij oma die me treinkaartjes cadeau wil doen. Whoopwhoop scheelt weer. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •