• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Wil je hele gesprekken met andere users voeren, maar heb je geen zin om op hun profiel te klikken en een GB te schrijven? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    you dont even care


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    qing yo dude je hebt een fucking uur gezeten aan het vertalen van letTERLIJK VIER VERZEN WATWATwat

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 19:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Houd op met dit helse muziek. En ga alsjeblieft niet door tot half 11. Tegen die tijd eindig ik in een asylum.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn hoofd doet pijn en ik weet niet of dat een reden is om niet of juist wel te gaan drinken vanavond


    i put the fun in funeral

    Stop met die takkeherrie, pls. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Kutzooi. Ik spaar echt slecht. Ik wil zo graag naar de Ziggo Dome volgend jaar, maar ik heb niet genoeg geld om én daarvan een ticket te betalen en om naar dat spelletjesevenement te gaan aan het einde van het jaar.

    Ik heb volgens mij al niet eens genoeg geld om naar dat evenement te gaan.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 20:11 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Het is niet alsof ik niet genoeg werkdruk op mijn schouders droeg
    Eenmaal opgegeven betekent dat je het ook echt moet doen
    Maar als ik voorzitter word zegt dat ook al genoeg.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2016 - 20:14 ]


    Tijd voor koffie.

    Verlanglijstjes maken is moeilijker dan ik dacht.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lexa is goals.


    Noes, mam die heeft spontaan soep gekocht voor mij, maar er zitten balletjes in van varkensvlees. Ik ga vragen of ze hem om wilt wisselen morgen D:
    Ben de enige die soep eet hier thuis xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik blijf maar janken vandaag. :/
    Kom alsjeblieft terug.


    Every villain is a hero in his own mind.

    hee weet je welk nummer ik al lang niet geluisterd heb

    *zet hallelujah op*
    "I've heard there was a secret ch.."
    *bursts out in tears*


    i put the fun in funeral

    Als de film het nou eens wil doen...


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Megs, je moet veel doen vandaag: huiswerk, je kamer opruimen, schrijven.
    * begint nieuwe taal te leren *


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I like her so much I could cry. Pls someone send a gay, bi, pan whatever the fuck girl to my door before I begin saying stupid shit because it has started and I think she knows and I don't want to ruin the friendship nor her relationship.


    kindness is never a burden.