• Nóg een feestdag topic?
    Ja!


    Om Quizlet nog meer in de feestdagen stemming te brengen, heb ik besloten om mezelf aan te bieden bij het upgraden van profielfoto's. Zie mijn profielfoto als voorbeeld.

    Laat me weten wat je erop wilt en ik zorg dat het voor elkaar komt!
    Voorbeelden:
    • Een kerstmuts
    • Een kerstboom
    • Lampjes
    • Belletjes
    • Kerstige slingers
    • Sneeuw

    Ps: Sorry voor de mensen die de feestdagen haten. Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo'n fanatiekeling ben op dit gebied. ^^
    Pps: Dit is na aanleiding van het topic van SPECS.

    LJGibbs schreef:
    (...)

    Deze :3
    Ik begrijp dat mijn uitleg lekker knullig daar stond :')





    Deze is al vrij feestelijk, maar wil je misschien iets met een strik doen? Een beetje kleur c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Graag!

    Mignon schreef:
    Oeeeeh een topic naar mijn hart. *O* Je mag mijn profielfoto wel pimpen met wat je ook het beste lijkt. Ik heb geen speciale wensen. ^^

    JetBlackHeart schreef:
    Deze is al vrij feestelijk, maar wil je misschien iets met een strik doen? Een beetje kleur c:




    Krolock schreef:
    (...)





    Oeh, wat leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marliekevdieren schreef:
    Graag!

    Mignon schreef:
    Oeeeeh een topic naar mijn hart. *O* Je mag mijn profielfoto wel pimpen met wat je ook het beste lijkt. Ik heb geen speciale wensen. ^^

    Wat heb je nodig om dat te kunnen doen? Aragorn met een kerstmuts en een raam met sneeuw achter hem lijkt me zó cool/hilarisch


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Krolock schreef:
    (...)







    <3 Ik ga voor de laatste :3


    all because i liked a girl

    Hahaha, wat een leuk topic! Ik zag al een paar mooie profielfoto's voorbij komen hihi. Mocht je nog tijd hebben: zou je met de mijne ook nog iets kunnen proberen? ^^ Ik heb niet echt wensen ofzo, leef je uit! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Zou je toch ook met mijn huidige profielfoto iets willen doen, alsjeblieft? <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga hier morgen mee verder hoor! ^^

    Als je de tijd hebt, wil je mijn profielfoto dan een gewei en een rode neus geven? :Y)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Storiefan schreef:
    Wat heb je nodig om dat te kunnen doen? Aragorn met een kerstmuts en een raam met sneeuw achter hem lijkt me zó cool/hilarisch


    ProngsPotter schreef:
    Hahaha, wat een leuk topic! Ik zag al een paar mooie profielfoto's voorbij komen hihi. Mocht je nog tijd hebben: zou je met de mijne ook nog iets kunnen proberen? ^^ Ik heb niet echt wensen ofzo, leef je uit! *O*





    Gibbs schreef:
    Zou je toch ook met mijn huidige profielfoto iets willen doen, alsjeblieft? <3