• Nóg een feestdag topic?
    Ja!


    Om Quizlet nog meer in de feestdagen stemming te brengen, heb ik besloten om mezelf aan te bieden bij het upgraden van profielfoto's. Zie mijn profielfoto als voorbeeld.

    Laat me weten wat je erop wilt en ik zorg dat het voor elkaar komt!
    Voorbeelden:
    • Een kerstmuts
    • Een kerstboom
    • Lampjes
    • Belletjes
    • Kerstige slingers
    • Sneeuw

    Ps: Sorry voor de mensen die de feestdagen haten. Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo'n fanatiekeling ben op dit gebied. ^^
    Pps: Dit is na aanleiding van het topic van SPECS.

    Ik wil ooooook. Geen speciale wensen. Geen idee of er van mijn pf wat te maken is lel. (:

    Btw; regular sized variant van m'n pf:


    The truth is out there.

    JamesPotter schreef:
    Als je de tijd hebt, wil je mijn profielfoto dan een gewei en een rode neus geven? :Y)

    Zoiets?


    Auror schreef:
    Ik wil ooooook. Geen speciale wensen. Geen idee of er van mijn pf wat te maken is lel. (:

    Btw; regular sized variant van m'n pf:






    Krolock schreef:
    (...)
    Zoiets?




    Hahahha perfect! Heel erg bedankt^^ ziet er leuk uit allemaal


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mag ik ook? Ik zou graag eenkerstmuts hebben.


    Your heart is like the ocean, mysterious and dark

    Ah, super leuk dat je dit doet! :Y) Het lijkt mij leuk om iets met kerstlichtjes of sneeuw te doen? Maar als je zelf een leuker idee hebt, dan laat ik je vrij om dat te doen. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Krolock schreef:
    (...)







    Oeehh wat een leuke! Superbedankt, hihi ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hollyleaf schreef:
    Mag ik ook? Ik zou graag eenkerstmuts hebben.

    Disnerd schreef:
    Ah, super leuk dat je dit doet! :Y) Het lijkt mij leuk om iets met kerstlichtjes of sneeuw te doen? Maar als je zelf een leuker idee hebt, dan laat ik je vrij om dat te doen. c:





    Krolock schreef:
    (...)







    Thank you so much! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Doe je dit nog? c: Want dan wil ik er graag eentje aanvragen voor mijn nieuwe pf c:


    Kijk maar of je er iets mee kan haha c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sorry dat ik weer kom aanwippen :Y) maar vind je het erg om nog een kerstmuts bij deze profielfoto te droppen?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Yes ik zal er morgen mee bezig gaan ^^

    Bedankt ^^


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb zelf iets geprobeerd maar ben er niet tevreden mee HAHA. Ik zou het echt heel lief vinden als jij het voor mij wilt proberen, ik weet er zelf even geen raad mee. Zo'n lichtjes snoer, sneeuw of een rode strik. Iets wat meer opvalt dan hetgene wat ik nu heb in ieder geval. Doe maar iets leuks!

    Hier is mijn pf:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )